abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84954584
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!
[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)

Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:25:09 #152
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84954677
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg, dat ze precies weet wie het is, met wie ze omgaat en wat ze daar doet. Ze gaat er alleen niet persoonlijk mee om (om de doodsimpele reden dat ze net een paar jaar jonger is.)

Daarnaast, logisch he, dat ik het gehoord heb, maar wel van de persoon die op 30 cm afstand van me zit.
jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
pi_84954812
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

jij laat precies zien wat het probleem van Friesland is. Een provincie vol kutboeren die de klok hebben horen luiden. En elk moment aangrijpen om die grote muil open te trekken.
Laat ik nu toevallig zelf geen Fries zijn :').

Maar even ontopic: Dat het meisje nogal van de 'losse contacten' was, was ook op het nieuws te zien, dus ga mij er lekker niet op aanvallen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_84955197
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:25 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

:')
pi_84955376
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
4x zwanger en niemand die iets door had?
Kom nou? Die ouders zijn er bij betrokken. Dat kan haast niet anders. :{
Inderdaad, lijkt me onmogelijk. En in 8 jaar tijd is er niet naar die koffers omgekeken? Right. :N
Dit krijgt vast een (nog smeriger) staartje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:47:13 #156
163650 Greys
pi_84955510
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:22 schreef defamai het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84955600
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat *ze* niet bij die meiden in bed heeft gelegen neem ik aan, dus nooit kan weten of ze het halve dorp hebben afgewerkt, letterlijk. Misschien waren het enorme flirts in de kroeg, maar dat zegt nog steeds niet dat ze ook daadwerkelijk met al die jongens de koffer in gedoken is.
En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?
Geloof niets, denk zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:54:03 #158
163650 Greys
pi_84955756
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef defamai het volgende:

[..]

En als een stel van die jongens nu toevallig wel vrienden van haar zijn?
Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijken :P
Of zeiden ze dat alleen maar? (Want dat gebeurt ook nog wel eens he, stoerpraterij enzo).
Maar oke. Stél dat het zo is. Dan nog? Een mooie jonge meid die meerdere vriendjes heeft gehad of een beetje in de rondte heeft gesloerd. Dat gebeurt vaker hoor. Maakt nog steeds niet automatisch een kindermoordenaar van iemand, daar is echt wel meer aan de hand denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84955983
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus al die vrienden van haar doken met dezelfde meid het bed in? Zegt ook wel iets over die vrienden van je vriendin dan, als je het dan zo gaat bekijken :P
Of zeiden ze dat alleen maar? (Want dat gebeurt ook nog wel eens he, stoerpraterij enzo).
Maar oke. Stél dat het zo is. Dan nog? Een mooie jonge meid die meerdere vriendjes heeft gehad of een beetje in de rondte heeft gesloerd. Dat gebeurt vaker hoor. Maakt nog steeds niet automatisch een kindermoordenaar van iemand, daar is echt wel meer aan de hand denk ik.
Ho ho, ik zeg ook niet gelijk dat dat er mee te maken heeft, wat ik er mee wilde zeggen is dat de baby's hoogstwaarschijnlijk van verschillende vaders zijn.
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:59:42 #160
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_84958844
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat het achterlijk geroddel is misschien?!
[..]

Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_84959029
Boeiend, al neukte ze het halve dorp, net alsof ze de eerste is die zich zo gedraagt in haar 'jonge jaren'. Feit is dat ze het presteert 4x zwanger te raken, en ze 4x om te brengen. Dat staat imho los van het eerste. Ik denk zelfs dat meiden die dat doelbewust doen ('rondneuken') juist ECHT wel zorgen dat ze niet zwanger raken hoor...
pi_84963734
Onbegrijpelijk. :|W
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84963761
Hier zou je eigenlijk gewoon de doodstraf voor moeten krijgen.
Eerst het halve dorp rondneuken en dan alle 4 ombrengen, hoer dat het is.
Life is Music
pi_84964079
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Hij schrijft het anders wel heel eerlijk op. En die roddels komen in zo'n dorp echt niet uit de lucht vallen. Je hoeft iemand tenslotte niet goed te kennen om toch te weten wat er speelt in zo'n gemeenschap. In de kroeg hoor je nog eens wat en als je een beetje analytisch vermogen hebt, zou je hier de waarheidszin wel in kunnen ontdekken. Maar goed, niet iedereen is even flexibel daarin......
Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.
pi_84964128
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat iemand een sloerie is, wil nog niet zeggen dat diegene vier maal een baby vermoord.
Dat dus.
pi_84964185
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef Fredo55 het volgende:
Hier zou je eigenlijk gewoon de doodstraf voor moeten krijgen.
Eerst het halve dorp rondneuken en dan alle 4 ombrengen, hoer dat het is.
Jij weet toch niet met welke psychische problemen zo iemand kampt.
pi_84964347
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef defamai het volgende:

[..]

Er was al een foto gepost, en een hyves waaruit duidelijk haar naam is op te maken, dus het zal vast niet heel veel gezeik opleveren als ik er nog een post:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent heeft er trouwens niets mee te maken, maar het is in deze context wel een typische foto.
Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.
pi_84964654
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:24 schreef marcodej het volgende:

[..]

Leuk dat je zegt diegene te kennen, maar volgens mij is dit een heel andere persoon.
Volgens mij dezelfde. Let op de ogen en pukkeltjes.

pi_84966680
http://nos.nl/artikel/176(...)en-voor-twijfel.html
Je zal het maar meemaken als tandarts :{
pi_84967278
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, je ligt boven te bevallen, stopt je baby in een koffer, gaat naar beneden en schuift aan tafel om te eten?
En dat niet een, maar vier keer........ :{
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:49:20 #171
215628 woid
let's get Friendly
pi_84967339
gokje:

die ouders weten het wel. en ze vinden geen vers dna in de lijktjes.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:09:27 #172
111260 Charmian
a little joy
pi_84967452
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 08:40 schreef dylany het volgende:

[..]

En dat niet een, maar vier keer........ :{
Maar misschien is ze wel ergens anders bevallen onder het mom van vakantie en heeft ze de lijkjes weer mee teruggenomen in de koffers. Maar waarom ze die baby's dan niet ergens anders (sowieso) gedumpt heeft :? Pfff ik kan echt niet denken als zo'n sicko :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_84967458
quote:
'Werkgever wist van zwangerschappen'

AMSTERDAM - De 25-jarige vrouw uit het Friese Nij Beets die verdacht wordt van het ombrengen van haar vier baby's, zou met haar werkgever over haar zwangerschappen hebben gepraat. De tandartsassistente zou hebben gezegd dat ze draagmoeder was.

Haar baas zou hier positief op hebben gereageerd, en vroeg in eerste instantie verder niet naar details. Dat meldt de NOS.

De tandarts vroeg in 2006 voor de eerste keer naar de zwangerschap van de vrouw, die toen ontkende. Toen ze in 2009 nogmaals zwanger was, vertelde ze hem in vertrouwen dat ze draagmoeder was en haar kind na de bevalling af zou staan.

Na haar bevalling verscheen ze een kleine maand niet op haar werk. Toen ze weer begon, sprak ze niet veel over de bevalling.

Adoptie

Zo'n vijf weken geleden klopten rechercheurs aan bij de tandarts en vroegen hem naar de adoptie. De man kreeg argwaan en voelde de vrouw aan de tand over haar zwangerschappen. Vervolgens uitte hij zijn twijfels bij de recherche, die haar woensdag oppakte.

De vier babylijkjes werden gevonden in koffers die de vrouw op zolder bewaarde. De zaak kwam aan het rollen nadat naasten van de vrouw in maart aangifte deden van mogelijk illegale adoptie.

Moord of doodslag

De vrouw, die nog bij haar ouders woont, wordt moord of doodslag ten laste gelegd.

De ouders van de vrouw zouden niet op de hoogte van haar zwangerschappen zijn geweest. Ze worden niet als verdachten beschouwd en zijn ondergebracht op een ander adres. Zaterdag wordt om 14.00 uur een bijeenkomst gehouden in het dorpshuis voor bewoners van de gemeente Opsterland, waar Nij Beets deel van uitmaakt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)zwangerschappen.html
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:26:25 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84967580
psychiatrische patient, die denken niet rationeel natuurlijk, ongeloofwaardig als de omgevng daar niets van heeft gezien, maar het kan wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84967684
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:26 schreef Re het volgende:
psychiatrische patient, die denken niet rationeel natuurlijk, ongeloofwaardig als de omgevng daar niets van heeft gezien, maar het kan wel
Ik vind het anders heel ongeloofwaardig als haar werkgever wel wat gemerkt heeft (en wellicht ook anderen uit haar omgeving), maar de ouders (waar ze notabene bij in huis woonde) niet.

En die vroeger zich schijnbaar ook niet af wat die 4 koffers op zolder deden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')