Druivensuiker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die buisjes/rietjes met poeder vond ik ook altijd zo lekker, en wijnballen
ja daar zat id druivensuiker is, En door het speeksel moest je dat staafje steeds korter knippen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Druivensuiker?
Wijnballen hebben ze hier ook nog ( die grote, geen napoleon).
Dat zijn toch geen verdwenen lekkernijen? Allebei jamin, de wijnbal ook bij de antwoorden op de kermis. Oudhollandse snoepwinkels hebben die meestal ook welquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die buisjes/rietjes met poeder vond ik ook altijd zo lekker, en wijnballen
ik kom hier wel meer dingen tegen die niet echt verdwenen zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 05:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen verdwenen lekkernijen? Allebei jamin, de wijnbal ook bij de antwoorden op de kermis. Oudhollandse snoepwinkels hebben die meestal ook wel
Volgens mij moeten we gewoon een keertje met zijn alleen naar jamin en de markt/kermis en een oud hollands snoepwinkeltje, tennisster, als het gaat om snoepjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik kom hier wel meer dingen tegen die niet echt verdwenen zijn
bij de sligro staan ze nog, dus ze moeten nog te koop zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef sweetdancegirl het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar zijn?
Gewoon te krijgen bij Kaufland in Duitslandquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Olijfboom het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom word dit niet genoemd ?Dit mis ik echt heel erg
En bij de C1000, althans in Zevenaar. Literflessen en blikjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:37 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Gewoon te krijgen bij Kaufland in DuitslandHaal ik nog steeds elke week.
sour cream pas nog bij de makro zien liggenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Zoheetik het volgende:
[ afbeelding ]
Salt & Vinegar, Sour Cream & Union, Ketchup (maar die is er nog in ribbelvariant bij sommige AH's)
Verder: citroenyoghurt, dat at ik vroegah altijd.
jaaaaaquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tengels, wat was dat ook alweer?
Oh ja, chips. Daar heb je toch wel vergelijkbare producten van?
Je had ook Airbags. Van die brosse chips in een ovaal die zuur smaakte. Volgens mij bestaat dat ook niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:43 schreef soapie het volgende:
Deze waren vroeger toch roze en zat er zoet poeder in?????
[ afbeelding ]
Nu zijn ze zout en lang zo lekker niet meer.....
Even kicken dit. Het is er weer!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Tornadovis het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk komt deze nog een keer terug. Momenteel hebben ze wel hete burgers trouwens, maar net niet zo lekker als deze.
* klein kickje
Die vegetarische Crossa's.. Gingen drie pakken per week doorheen hier..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Kimzz het volgende:
Ben begonnen met rondneuzen op dit forum maar dit topic verdient mijn eerste post wel
Ik mis de Yogho-Yogho ijsjes en de 'Iglo Pizza Crossa' pizza's. Vooral de Picante en Tonno waren lekker. Die Tonno had geen tomatensaus zoals de meeste andere pizza Tonno's maar een roomachtige witte saus. Jammer dat die niet meer verkocht worden!
ja de Schlecker had altijd een bijzonder assortimentquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
Verschillende smaakjes Ferrero bij de Schlecker-drogist:
[ afbeelding ]
Sowieso hadden ze allerlei Duits snoep dat nergens meer te vinden is in NL. En exotische Labello's
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ging net door het Stophoest-topic (zie General Chat, GC / Korte vraag; hoe heet dit materiaal?) en ineens dacht ik... Rrrrrang! Die ongelofelijk zoete snoepjes maar zó lekker! En ik heb ze een paar (een drietal) jaar geleden ofzo nog gekocht bij een benzinepomp. Sowieso: verdwenen etenswaren worden 9 van de 10 keer nog verkocht bij Q8, Esso, BP of de QuickVan likkoekjes tot hulahoops van Croky (en ja die waren moeilijk te vinden een paar jaar lang), via koetjesrepen tot aan donald duck kauwgom en... Rang.
[ afbeelding ]
Wáár Rang te kopen? Dat is mijn vraag. Kent iemand het nog? Of andere verdwenen snoepjes, etenswaren of... Wat dan ook? Op bubblegum.tv (inmiddels terziele) was daar ooit een heel topic aan gewijd en misschien dat zoiets hier ook aanslaat. ...Kwam van de week ook ineens een reclame van Bisc &... tegen, waar Twix, Mars, M&M en Bounty in koekvorm waren gegoten. Dat is er ook niet meer, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef Buikboor het volgende:
Ik ken het nog, tentijde had je ook de buisjes met smarties en de treets en caramelrepen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |