MIJN VENUSHEUVEL IS BEZET ZIE JE TOCH STAAT BORDJE OP/ AANSLITEN IN RIJ DRAAIT OOK EN FILM BOBO'S IN DE BUSH HAHAHHAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HEB JE MIJN OPMERKING OVER JE VENUSHEUVEL GEMIST OFZO?!
notice that...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en je mag ook wel stoppen met het strooien met kanker.
ja, dat geeft zo'n teringzooi op de vloerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en je mag ook wel stoppen met het strooien met kanker.
DIE BOBOS IN DE BUSH IS ZEKER GEFILMT IN JOUW SCHAAMHAAR?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIJN VENUSHEUVEL IS BEZET ZIE JE TOCH STAAT BORDJE OP/ AANSLITEN IN RIJ DRAAIT OOK EN FILM BOBO'S IN DE BUSH HAHAHHA
Ja nou weten we het wel weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIJN VENUSHEUVEL IS BEZET ZIE JE TOCH STAAT BORDJE OP/ AANSLITEN IN RIJ DRAAIT OOK EN FILM BOBO'S IN DE BUSH HAHAHHA
Check fobo voor uitlegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat ben je zeker ja, hoe oud ben je in godsnaam met je gescheld met kanker steeeds?!
je teotsenbrd is stukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zit Loveless gewoon niet lekker dat ik destijds samen met Ritse, Myraela en Heatseeker de ONZ reeks gekaapt heb omdat het een knuffel SC was. Daar heeft ze nog steeds last van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, wat heeft chowi allemaal nog meer misdaan wat ik gemist heb dan?
DAT IS DE FOP KLOOTZAK.EN IK SCHEER ME DUS NEEquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
DIE BOBOS IN DE BUSH IS ZEKER GEFILMT IN JOUW SCHAAMHAAR?
Hij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit Loveless gewoon niet lekker dat ik destijds samen met Zeroku, Myraela en Heetseaker de ONZ reeks gekaapt heb omdat het een knuffel SC was. Daar heeft ze nog steeds last van.
ik verloor altijd met knikkerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen vriendjes, en geen knikkers
Psst.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit Loveless gewoon niet lekker dat ik destijds samen met Ritse, Myraela en Heetseaker de ONZ reeks gekaapt heb omdat het een knuffel SC was. Daar heeft ze nog steeds last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Oké. Sorry voor mijn vuige praatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
DAT IS DE FOP KLOOTZAK.EN IK SCHEER ME DUS NEE
Nu praten we weer beschaafd.
Ik deed altijd van die achterlijke trucjes om uiteindelijk te kunnen winnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik verloor altijd met knikkeren
Doeggquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Tot volgende week, ergens, denk ik.
Dag.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Kusje op je achillespees.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Sorry voor mijn vuige praat. Kann ich ess guttmachen
?
Oh, gemist. Ik ben dat soort dingen de volgende morgen meestal weer vergetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit Loveless gewoon niet lekker dat ik destijds samen met Ritse, Myraela en Heatseeker de ONZ reeks gekaapt heb omdat het een knuffel SC was. Daar heeft ze nog steeds last van.
ciaoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Dag.
Ook op vakantie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Yayquote:
Ow sorry.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij.
En ik heb in geen enkele reeks in ONZ gepost, dus hoe je daar bij komt is me een totaal mysterie
Ik denk dat ze ziek wordt van het gekut in dit topiquequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook op vakantie?
Doeg Cee... dikke kus en doe de groeten aan je mams
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed altijd van die achterlijke trucjes om uiteindelijk te kunnen winnen
Dus moet jij er ook maar mee blijven schelden? Mij ontgaat daar de logica van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik word een kankeruser genoemd ik zeg het niet over mezelf heur..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst.dit is echt al een issue zolang als dat ik Loveless hier kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Geen probleemquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow sorry.. Ik verwarde je met iemand uit UDOWU denk ik.
Ik zag je eerder al met dat woord strooien. Baseer m'n mening niet op iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik geloof je, maar dan nog hoef je dat woord hier niet te gebruikenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had alle flippo'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Knikkeren was altijd leuk. Al vond ik flippo's leuker. Niet te vergelijken tho.
Trevlandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow sorry.. Ik verwarde je met iemand uit UDOWU denk ik.
Oh, okee. Biertje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen vriendjes, en geen knikkers
Dag.
Ik blijf altijd dicht bij jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Want met al dit gezeik hier kunnen we een leegloop van jewelste verwachten en dan is het weer lekker rustig.
Ja ik verwacht verdomme nog steeds op weer zo'n nickchange actie zodat ik me kan hernoemen naar een nick die wat beter bij die onmetelijke grote snikkel van mij pastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is echt al een issue zolang als dat ik Loveless hier ken
Het is besmettelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ziek wordt van het gekut in dit topique
Ik heb ook heel lang gedacht dat Navelpluisje en Nijnja meisjes warenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat. Ga pas in september.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ziek wordt van het gekut in dit topique
Krijg je als je zo'n homonaam kiest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar ga je heen?quote:
IKEA-potloodje85quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik verwacht verdomme nog steeds op weer zo'n nickchange actie zodat ik me kan hernoemen naar een nick die wat beter bij die onmetelijke grote snikkel van mij past
Ja en nog zo'n bitch. Maar het was exact hetzelfde soort discussie, gevoerd tegen mensen die zichzelf beter vonden dan de rest omdat ze bij een groep hoorden, en dan ondertussen mij een narcist noemen omdat ik geen groep nodig heb om me goed over mezelf te kunnen voelen.quote:
Tjakka?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en nog zo'n bitch. Maar het was exact hetzelfde soort discussie, gevoerd tegen mensen die zichzelf beter vonden dan de rest omdat ze bij een groep hoorden, en dan ondertussen mij een narcist noemen omdat ik geen groep nodig heb om me goed over mezelf te kunnen voelen.
Die kliek was gewoon te erg voor woorden. Daar praatten ze net zo over seks als hier, alleen het probleem was dat ze dat ook met elkaar dedenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en nog zo'n bitch. Maar het was exact hetzelfde soort discussie, gevoerd tegen mensen die zichzelf beter vonden dan de rest omdat ze bij een groep hoorden, en dan ondertussen mij een narcist noemen omdat ik geen groep nodig heb om me goed over mezelf te kunnen voelen.
Hee maar wacht eens, dat is niet helemaal onwaar in dat geval, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef Chowi het volgende:
n ondertussen mij een narcist noemen omdat ik geen groep nodig heb om me goed over mezelf te kunnen voelen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Dit was altijd een gezellige SC en dat willen we graag zo houden.
Het kan zijn dat ik wat minder aardig word tegen mensen die daar anders over denken.
So don't be surprised..
Als ik daarop antwoord verloochen ik mezelf door toch niet op dramatische wijze een week lang exit te blijven hier zoals op de vorige pagina stond aangekondigd.quote:
Ja okay, sorry maar hier past ook gewoon alleen maar 'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Dit was altijd een gezellige SC en dat willen we graag zo houden.
Het kan zijn dat ik wat minder aardig word tegen mensen die daar anders over denken.
So don't be surprised..
Gewoon de sc een week sluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Want met al dit gezeik hier kunnen we een leegloop van jewelste verwachten en dan is het weer lekker rustig.
Vet!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik daarop antwoord verloochen ik mezelf door toch niet op dramatische wijze een week lang exit te blijven hier zoals op de vorige pagina stond aangekondigd.
Maar goed, Canada.
ik bedacht altijd ter plekke nieuwe regelsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed altijd van die achterlijke trucjes om uiteindelijk te kunnen winnen
Misschien moet je de definitie van narcisme even opzoeken, Flash.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar wacht eens, dat is niet helemaal onwaar in dat geval, toch?
Is ook zo maar dat ik een ******user ben was iemands mening en we hadden het over wat andere fokkers van ons vonden.Ik nam gewoon letterlijk over wat iemand van mij vond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof je, maar dan nog hoef je dat woord hier niet te gebruiken
Totaal pverbodig
je bent inderdaad niet de eerste die dat zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel een droogkloot he
Ach, als het moet ga ik hier gewoon modden, en niet op de kusjekroelknuf manierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon de sc een week sluiten
Het is toch al minder gezellig als 2 weekjes geleden
Sorry maar zo voelt dat
quote:
Kom op, een beetje tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van narcisme even opzoeken, Flash..
Veel plezierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik daarop antwoord verloochen ik mezelf door toch niet op dramatische wijze een week lang exit te blijven hier zoals op de vorige pagina stond aangekondigd.
Maar goed, Canada.
I agree. Er is geen enkel probleem wat mij betreft, als ik maar niet hoef aan te horen dat mensen liever niet zien dat ik in 'hun' reeks post omdat mijn stijl ze niet aanstaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
Als we nou weer ff gewoon gaan doen. Het was hier ooit leuk, maar het begint nu steeds meer op ONZ te lijken. Prima, ieder heeft zijn eigen manier van posten... respecteer dat, erger je eraan, maar doe wel gewoon normaal
Horrorquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik verwacht verdomme nog steeds op weer zo'n nickchange actie zodat ik me kan hernoemen naar een nick die wat beter bij die onmetelijke grote snikkel van mij past
Hier is geen stijl.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
I agree. Er is geen enkel probleem wat mij betreft, als ik maar niet hoef aan te horen dat mensen liever niet zien dat ik in 'hun' reeks post omdat mijn stijl ze niet aanstaat.
In het echt ben ik een onzeker hoopje mens, hoor.quote:
Mij best hoor, ik heb met niemand een probleem, en ik weet ook niet van iemand die een probleem met mij zou hebben. Mocht dat zo zijn dan hoor ik dat graag natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
Als we nou weer ff gewoon gaan doen. Het was hier ooit leuk, maar het begint nu steeds meer op ONZ te lijken. Prima, ieder heeft zijn eigen manier van posten... respecteer dat, erger je eraan, maar doe wel gewoon normaal
Sluiten is (nu) overbodig...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon de sc een week sluiten
Het is toch al minder gezellig als 2 weekjes geleden
Sorry maar zo voelt dat
Wat? We hadden toch afgesproken hier een gezellig, ouderwets, bourgondisch Brabants thema in te voerenquote:
Kom je naar de meet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het echt ben ik een onzeker hoopje mens, hoor.
JAAAquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? We hadden toch afgesproken hier een gezellig, ouderwets, bourgondisch Brabants thema in te voeren?
En wat valt er dan wel te modden in een discussie in een SC, als ik zo brutaal mag zijn? Sinds wanneer is het tegen de policy om een discussie te hebben in een SC? Zoals ik al eerder zei; niemand verbied hier iemand te posten, maar je kan mensen niet verplichten elkaar leuk te vinden. En zolang er niet met rotte vis word gescholden of doodsverwensingen oid over-en-weer gaan valt er vrij weinig aan te modden lijkt mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, als het moet ga ik hier gewoon modden, en niet op de kusjekroelknuf manier
Waar denk je dat dat door komt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluiten is (nu) overbodig...
Dat er qua sfeer -die er nu hangt- wat moet veranderen dat is zeker.
En ik ben het ook helemaal met je eens dat het minder gezellig is dan 2 weken geleden. Daar baal ik ook flink van
dan heb je niet goed gekekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Yay, Benny heeft mijn post geëdit, wat een boefje.
Dat vraag ik me ook serieus af.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat door komt?
Wil je mijn tieten zien?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? We hadden toch afgesproken hier een gezellig, ouderwets, bourgondisch Brabants thema in te voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |