Doeggquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Tot volgende week, ergens, denk ik.
Dag.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Kusje op je achillespees.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Sorry voor mijn vuige praat. Kann ich ess guttmachen
?
Oh, gemist. Ik ben dat soort dingen de volgende morgen meestal weer vergetenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zit Loveless gewoon niet lekker dat ik destijds samen met Ritse, Myraela en Heatseeker de ONZ reeks gekaapt heb omdat het een knuffel SC was. Daar heeft ze nog steeds last van.
ciaoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Dag.
Ook op vakantie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Dag.
Yayquote:
Ow sorry.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij.
En ik heb in geen enkele reeks in ONZ gepost, dus hoe je daar bij komt is me een totaal mysterie
Ik denk dat ze ziek wordt van het gekut in dit topiquequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook op vakantie?
Doeg Cee... dikke kus en doe de groeten aan je mams
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed altijd van die achterlijke trucjes om uiteindelijk te kunnen winnen
Dus moet jij er ook maar mee blijven schelden? Mij ontgaat daar de logica van.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik word een kankeruser genoemd ik zeg het niet over mezelf heur..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst.dit is echt al een issue zolang als dat ik Loveless hier kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Geen probleemquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow sorry.. Ik verwarde je met iemand uit UDOWU denk ik.
Ik zag je eerder al met dat woord strooien. Baseer m'n mening niet op iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik geloof je, maar dan nog hoef je dat woord hier niet te gebruikenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had alle flippo'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
Knikkeren was altijd leuk. Al vond ik flippo's leuker. Niet te vergelijken tho.
Trevlandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow sorry.. Ik verwarde je met iemand uit UDOWU denk ik.
Oh, okee. Biertje?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen vriendjes, en geen knikkers
Dag.
Ik blijf altijd dicht bij jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Want met al dit gezeik hier kunnen we een leegloop van jewelste verwachten en dan is het weer lekker rustig.
Ja ik verwacht verdomme nog steeds op weer zo'n nickchange actie zodat ik me kan hernoemen naar een nick die wat beter bij die onmetelijke grote snikkel van mij pastquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is echt al een issue zolang als dat ik Loveless hier ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |