Dat martial law het eindpunt kan zijn van de huidige ontwikkelingen. Geen enkele controle op overheidsorganen. De politie/het leger/andere overheidsdiensten kunnen naar eigen goeddunken mensen van de straat plukken en nog veel meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dit met dit topic te maken dan? Leg eens uit.
Dat heeft toch geen reet te maken met iedereen fouilleren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit gebeurd ook dagelijks? Ik snap niet waarom ik hier naar het grote geheel moet kijken. Er is een winkel overvallen en de politie wil die gasten die tram uit trekken
Als ik op die cursus begrijpend lezen ga, ga jij dan naar een cursus Nederlands?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Omdat ik het onnodig vind om dat uiteen te zetten met alles wat er in dit topic al gezegt is.
Ik ga niet alles voorkauwen.
Maar wat heeft dit met de foulieer actie in de tram te maken? Kan je dat even uitleggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat martial law het eindpunt kan zijn van de huidige ontwikkelingen. Geen enkele controle op overheidsorganen. De politie/het leger/andere overheidsdiensten kunnen naar eigen goeddunken mensen van de straat plukken en nog veel meer.
Zo... het duurde even voordat je wat bedacht had.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik op die cursus begrijpend lezen ga, ga jij dan naar een cursus Nederlands?
Zeg nu even eerlijk, heb je daadwerkelijk het topic wel gelezen?quote:En ontopic. Ik begrijp gewoon niet waarom jullie hier zo'n probleem van maken. Iedereen heeft het over zijn privacy, maar wat voor privacyschending heb je in een tram dan? Het is niet dat ze je huis komen doorzoeken ofzo.
Ah, zo ver zie ik het niet komen. Tenminste niet wanneer het niet nodig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat martial law het eindpunt kan zijn van de huidige ontwikkelingen. Geen enkele controle op overheidsorganen. De politie/het leger/andere overheidsdiensten kunnen naar eigen goeddunken mensen van de straat plukken en nog veel meer.
hoe wil je dan de goede persoon kunnen selecteren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen reet te maken met iedereen fouilleren?
Lol, waarom reageer je niet inhoudelijk? De helft van jouw posts hier zijn oneliners om mensen af te vallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zo... het duurde even voordat je wat bedacht had.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jaaaa... dan hebben ze toch een reden?
Hoezo? Komt het niet gelegen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En daar was WO2 weer. Zullen we die er gewoon buitenlaten voortaan?
Er zijn recentere voorbeelden te bedenken. En nee, die ga ik niet zelf bedenken.quote:
als jij iets wil verbergen voor de politie is het blijkbaar illigaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo?Het is voor zover ik weet geen misdaad om iets te verbergen te hebben.
Omdat ik al inhoudelijk gereageerd heb, omdat alles al gezegt is. Als jij dit niet snapt of de relaties niet kan leggen dan is dat niet mijn probleem. Ik ben geen grammofoonplaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, waarom reageer je niet inhoudelijk? De helft van jouw posts hier zijn oneliners om mensen af te vallen.
Als de poltiie niet weet wie ze zoeken, wat heeft zo'n actie dan sowieso voor zin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:55 schreef Keltie het volgende:
Ah sorry, ik was even vergeten dat overvallers en ander tuig op hun voorhoofd hebben staan wat ze uitvreten.
Waarschijnlijk niet. Dus?quote:Iets illigaals zeker?
Je bent vast ambtenaar.quote:Omdat wijzelf een gat laten vallen moet dat opgevuld worden.
Hoezo, je hebt toch niets te verbergen?quote:Dat mijn huis geen openbare ruimte is zal genoeg moeten zeggen.
illigaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
als jij iets wil verbergen voor de politie is het blijkbaar illigaal
Wat wil je daar mee zeggen? Je doet alsof 60 jaar heel lang geleden is, maar het stelt niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er zijn recentere voorbeelden te bedenken. En nee, die ga ik niet zelf bedenken.
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Omdat ik al inhoudelijk gereageerd heb, omdat alles al gezegt is. Als jij dit niet snapt of de relaties niet kan leggen dan is dat niet mijn probleem. Ik ben geen grammofoonplaat.
Dus de politie fouilleert alle mensen om de lieve vrede te bewaren? Dat lijkt me inderdaad niet correct.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eens, maar anders gaan alle negerts janken dat de politie racisten zijn. True story
Nee, dat is nu precies het probleem in jouw denkwijze. Zolang ik niet verdacht wordt van iets strafbaars heb ik het recht om dingen te verbergen voor de politie, omdat ik (bijvoorbeeld) vind dat het de politie niets aangaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
als jij iets wil verbergen voor de politie is het blijkbaar illigaal
Ja klopt grammatica is een bitch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En het lijkt er toch echt op dat je wel een grammofoonplaat bent want je zegt nu alweer 'gezegt'....
Waarom is het dan zo belangrijk dat die agent niet even mag zien dat jij een mars in je jaszak hebt ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is nu precies het probleem in jouw denkwijze. Zolang ik niet verdacht wordt van iets strafbaars heb ik het recht om dingen te verbergen voor de politie, omdat ik (bijvoorbeeld) vind dat het de politie niets aangaat.
Waar haal je dan de aanname vandaan dat het illegaal is?
En jij denkt dat die negers niet woest worden op grond van racisme als je dat fliktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus de politie fouilleert alle mensen om de lieve vrede te bewaren? Dat lijkt me inderdaad niet correct.
De politie had gewoon alle donkere mannen moeten scheiden van de rest van de passagiers en deze moeten fouilleren. Als een agent uitleg had gegeven in de vorm van 'we zijn op zoek naar 4 donkere mannen vanwege een overval en we hebben sterke aanwijzingen dat die in deze tram zitten' had dit bij elk weldenkend mens op begrip gerekend.
Met het fouilleren van alle mensen in de tram gaan ze veel te ver.
Wat is er precies racistisch aan? Het is juist rechtvaardiger voor iedereen om niet in zijn rechten te worden aangetast als daar geen aanwijzingen voor zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij denkt dat die negers niet woest worden op grond van racisme als je dat fliktTerecht overigens, zie je het al voor je dat alle negers een tram uit worden gehaald?
Ik heb altijd een handvol konijnenkeutels in mijn jaszak, en ik voel me wat ongemakkelijk als er andere mensen achterkomen. Misschien word ik zelfs voor gek verklaard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo belangrijk dat die agent niet even mag zien dat jij een mars in je jaszak hebt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |