Alutheorieen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef karr-1 het volgende:
Ik droom inderdaad lekker verder, dit soort paranoide alutheorieen doe ik niet aan mee.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef karr-1 het volgende:
Ik droom inderdaad lekker verder, dit soort paranoide alutheorieen doe ik niet aan mee.
Omdat het wettelijk niet correct is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun je nu tegen zijn op dit soort kleine dingen. Ik snap er niets van.
Link naar artikelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat het wettelijk niet correct is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun je nu tegen zijn op dit soort kleine dingen. Ik snap er niets van.
Dan worden ze niet goed gebruikt, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind het een grof schandaal dat mensen die zich nog steeds niet hebben verwittigd van het feit dat camera's nauwelijks effect hebben op de criminaliteit zich uberhaupt in dergelijke discussies durven mengen.
En dus zal je procedures in moeten stellen waardoor zoiets niet meer voor kan komen.quote:[..]
Want er kan geen misbruik van worden gemaakt? Er kan nooit meer zoiets gebeuren als 40-45 waarbij dankbaar gebruik werd gemaakt van ons geweldige bevolkingsregister te A'dam, reden voor Gerrit Jan vd Veen en kornuiten om de zooi in de hens te steken?
Heeft er niets mee te maken. Kwestie van ergens over nadenken en dan je mening vormen.quote:Hoezo naief?
Martial law is voor de personen in dit topic een ver van hun bed show. Als het uberhaubt al bekend is.quote:
Of als het eenmaal gebeurt, is het doodnormaal en ben je de paria als je je er tegen uitspreekt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Martial law is voor de personen in dit topic een ver van hun bed show. Als het uberhaubt al bekend is.
Zoiets gebeurt toch niet in Nederland, daar is onze overheid te goed voor
Wat heeft dit met dit topic te maken dan? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Martial law is voor de personen in dit topic een ver van hun bed show. Als het uberhaubt al bekend is.
Zoiets gebeurt toch niet in Nederland, daar is onze overheid te goed voor
De communistische applaus machine was er niks bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Of als het eenmaal gebeurt, is het doodnormaal en ben je de paria als je je er tegen uitspreekt.
Als ik dat nu nog moet gaan uitleggen dan is het effectiever als je een cursus begrijpend lezen gaat volgenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dit met dit topic te maken dan? Leg eens uit.
Waarom kun je niet gewoon ingaan op mijn post in plaats van op de man te gaan spelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als ik dat nu nog moet gaan uitleggen dan is het effectiever als je een cursus begrijpend lezen gaat volgen
Mensen die niet naar het grote geheel kunnen kijken en geen helicopter view hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Yreal het volgende:....
Alu hoedjes hier zeg...
Het vergelijken van de holocaust razias met het stopzetten van een tram waar overvallers op de vlucht in zouden zittenTreed te overheid eens een keer op gaat iedereen lopen janken om zijn burgerrechten
![]()
Kan iemand mij dan vertellen hoe ze in een volle tram net die ene neger moeten vinden? En het is lijn 6 he, daar heb je niks anders
Omdat ik het onnodig vind om dat uiteen te zetten met alles wat er in dit topic al gezegt is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon ingaan op mijn post in plaats van op de man te gaan spelen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die niet naar het grote geheel kunnen kijken en geen helicopter view hebben
Vertel... Wat mist de rest van de wereld wat jij wél weet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan worden ze niet goed gebruikt, dat is een ander verhaal.
Dus je brult iets in het luchtledige weg en zodra je om een uitleg word gevraagd is dat teveel moeite?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Omdat ik het onnodig vind om dat uiteen te zetten met alles wat er in dit topic al gezegt is.
Ik ga niet alles voorkauwen.
Euh..tis al 2010 he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef BigPimp het volgende:
[..]
DDR bestond 15 jaar anders wel, knul.
Dit gebeurd ook dagelijks? Ik snap niet waarom ik hier naar het grote geheel moet kijken. Er is een winkel overvallen en de politie wil die gasten die tram uit trekkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die niet naar het grote geheel kunnen kijken en geen helicopter view hebben
Hellend vlak jongen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Yreal het volgende:....
Alu hoedjes hier zeg...
Het vergelijken van de holocaust razias met het stopzetten van een tram waar overvallers op de vlucht in zouden zittenTreed te overheid eens een keer op gaat iedereen lopen janken om zijn burgerrechten
![]()
Kan iemand mij dan vertellen hoe ze in een volle tram net die ene neger moeten vinden? En het is lijn 6 he, daar heb je niks anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |