quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:02 schreef bioloogje het volgende:
3 maar dat is een beetje gevoelig onderwerp...
Dat is nog geen reden om een kuttopic te openen en mijn trauma weer boven te halen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef hartjeee het volgende:
serieuze boel hier:]
ik ben dyslectis
Neem firefox.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef hartjeee het volgende:
Nee maar dat is wel een rede om spelfouten te maken.
Jammer dat Firefox geen slechte zinsbouw tegen gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neem firefox.Daar zit spellingscontrole op.
![]()
NEEEE dat is het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef hartjeee het volgende:
Nee maar dat is wel een rede om spelfouten te maken.
Grappig dat deze zin, inclusief het woord dyslexie wel foutloos geschreven wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Hahahaha je weet duidelijk niet hoe het is om dyslexie te hebben.
En hoezo weet hij dat niet? Misschien spreekt hij JUIST uit ervaring? Vandaag de dag wordt dyslexie veel te veel als excuus gebruikt om maar als een lamme pauper te schrijven/typen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Ik heb het zelf ook, trutquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Waar ging dit topic ook alweer over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook, trut![]()
Iedereen die te lam is om op school op te letten is tegenwoordig dyslectisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iedereen die te lam is om op school op te letten is tegenwoordig dyslectisch.
Vroeger was je dan gewoon dom
Precies hetzelfde met ADHD. Vroegah was je dan gewoon een druk kutjongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
inderdaad.zonder officiële testen verklaren ze zichzelf dyslectisch.
Tegenwoordig ben je dan nog steeds een druk kutjong hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met ADHD. Vroegah was je dan gewoon een druk kutjong
Ik ben het deels met je eens, maar misschien boeit haar spelling op een random website dr niet zo? Kan me voorstellen dat je dan gewoon door wilt typen zonder alles 5x na te lezen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEEEE dat is het niet
juist een reden om nog beter op je spelling te letten. Met je stomme excuus.
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is 50, pedofiel en noemt zich op internet meestal naar een kinderlijk iets teneinde de impressie te wekken dat 'zij' rond de 10/16 jaar is.
Ik 16, zij 13......mij topwijffie :-)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
dus wie begint er met antwoordt geven?
Omg wat een toevalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
TS is blijkbaar weggerend van angst.
Hihih. Eigenlijk mag ik hier nog niet posten, ik ben nog maagd, hihih.
We kunnen het op elkaar uitproberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
TS is blijkbaar weggerend van angst.
Hihih. Eigenlijk mag ik hier nog niet posten, ik ben nog maagd, hihih.
Duh... door alcohol groeit je penis. Daardoor ga je seks hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef Rick_dB het volgende:
wel grappig dat veel mensen ontmaagd worden op de leeftijd waarin alcohol legaal is
oooooh.. dus daarom..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Duh... door alcohol groeit je penis. Daardoor ga je seks hebben.
haha, amenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef Rick_dB het volgende:
wel grappig dat veel mensen ontmaagd worden op de leeftijd waarin alcohol legaal is
Maagd dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Antony1989 het volgende:
Kijke ik zat in groep 8 eneuh toen had ik al een wijfie snapte en toen gingen we buiten spelen toen ging het allemaal van zelf dusseeuuh ik was 12 ofzo ikeuh weet t al niet meer. Maar duseeuh dit is wel duidelijk ofnieteuh.
Verschilt gewoon per persoon...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Rick_dB het volgende:
kutkristus
ik vraag me af of ik normaal was dat ik die behoefte pas rond mn 17e kreeg of dat jullie van het kamp komen waar het normaal is dat je met je 14e genomen wordt
Ik nam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Rick_dB het volgende:
kutkristus
ik vraag me af of ik normaal was dat ik die behoefte pas rond mn 17e kreeg of dat jullie van het kamp komen waar het normaal is dat je met je 14e genomen wordt
Geen seconde spijt gehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Verschilt gewoon per persoon...
Maar het komt vaker voor dat een 14-jarige een paar jaar later denkt van : 'had ik nou nog maar even langer gewacht", dan dat diegene er echt helemaal geen spijt van heeft. En nee, ik zeg niet dat iedereen die jong ontmaagd is er spijt van krijgt ofzo
Nietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geen seconde spijt gehad.
de kunst geperfectioneerd voor m'n 16e. wat wil je nog meer.
toen ik 14 was speelde ik goldeneye, zelda, voetbalde ik buiten (althans, poging tot) en keek ik dragonball z en pokemon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Verschilt gewoon per persoon...
Maar het komt vaker voor dat een 14-jarige een paar jaar later denkt van : 'had ik nou nog maar even langer gewacht", dan dat diegene er echt helemaal geen spijt van heeft. En nee, ik zeg niet dat iedereen die jong ontmaagd is er spijt van krijgt ofzo
ik lekker ook, ben bijna 20quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef willemwaus het volgende:
Ik bewaar mezelf voor na het huwelijk
Haha nee ik ga niet meer op 4chan. Ik ben nu weer gewoon een hele normale gezonde Hollandse jongen met een bovendruk van 115. Ik ben alleen wel nog maagd als side-effect.quote:
Wow, meen je dat? Respect. Hier in mn dorpje, liggen er blijkbaar kindjes uit groep acht te neuken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef willemwaus het volgende:
Ik bewaar mezelf voor na het huwelijk
Dat moet je juist niet doen, als je gaat pushen verneuk je het toch wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Rawen het volgende:
nog maagdmaar goed ik ben er ook nooit serieus achter aan gegaan, dit jaar gaat dat veranderen (ben pas 17 geworden)
Dat is toch juist de bedoelingquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
als je gaat pushen verneuk je het
Hoezo egocentrisch? Je gaat toch geen seks hebben alleen omdat de ander dat wil?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Lekker egocentrisch.
Ieder mens heeft toch verlangens?
ik push nix, ik stimuleer het hoogstensquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, als je gaat pushen verneuk je het toch wel.
Gewoon lekker rustig aan doen, dan komt het vanzelf jouw kant op en zo niet, tja dan niet. Je bent echt niet stoer ofzo als je eerder ontmaagd bent. Als het echt zo belangrijk voor je is kan je net zo goed naar de hoeren gaan.
WHAHAHAHAHA 14 of 15, kom nou niet met en lul verhaal dat je de nacht voor je verjaardag seks hebt gehad en dat je niet weet of je NA de seks of VOOR de seks ontmaagd bentquote:
Misschien een rare uitspatting van me.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch? Je gaat toch geen seks hebben alleen omdat de ander dat wil?
De kunst is echter om die verlangens te weerstaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Lekker egocentrisch.
Ieder mens heeft toch verlangens?
is al begonnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |