ik lekker ook, ben bijna 20quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef willemwaus het volgende:
Ik bewaar mezelf voor na het huwelijk
Haha nee ik ga niet meer op 4chan. Ik ben nu weer gewoon een hele normale gezonde Hollandse jongen met een bovendruk van 115. Ik ben alleen wel nog maagd als side-effect.quote:
Wow, meen je dat? Respect. Hier in mn dorpje, liggen er blijkbaar kindjes uit groep acht te neuken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef willemwaus het volgende:
Ik bewaar mezelf voor na het huwelijk
Dat moet je juist niet doen, als je gaat pushen verneuk je het toch wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Rawen het volgende:
nog maagdmaar goed ik ben er ook nooit serieus achter aan gegaan, dit jaar gaat dat veranderen (ben pas 17 geworden)
Dat is toch juist de bedoelingquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
als je gaat pushen verneuk je het
Hoezo egocentrisch? Je gaat toch geen seks hebben alleen omdat de ander dat wil?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Lekker egocentrisch.
Ieder mens heeft toch verlangens?
ik push nix, ik stimuleer het hoogstensquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Rewiinded het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, als je gaat pushen verneuk je het toch wel.
Gewoon lekker rustig aan doen, dan komt het vanzelf jouw kant op en zo niet, tja dan niet. Je bent echt niet stoer ofzo als je eerder ontmaagd bent. Als het echt zo belangrijk voor je is kan je net zo goed naar de hoeren gaan.
WHAHAHAHAHA 14 of 15, kom nou niet met en lul verhaal dat je de nacht voor je verjaardag seks hebt gehad en dat je niet weet of je NA de seks of VOOR de seks ontmaagd bentquote:
Misschien een rare uitspatting van me.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hoezo egocentrisch? Je gaat toch geen seks hebben alleen omdat de ander dat wil?
De kunst is echter om die verlangens te weerstaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Lekker egocentrisch.
Ieder mens heeft toch verlangens?
is al begonnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |