quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:02 schreef bioloogje het volgende:
3 maar dat is een beetje gevoelig onderwerp...
Dat is nog geen reden om een kuttopic te openen en mijn trauma weer boven te halen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef hartjeee het volgende:
serieuze boel hier:]
ik ben dyslectis
Neem firefox.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef hartjeee het volgende:
Nee maar dat is wel een rede om spelfouten te maken.
Jammer dat Firefox geen slechte zinsbouw tegen gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neem firefox.Daar zit spellingscontrole op.
![]()
NEEEE dat is het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef hartjeee het volgende:
Nee maar dat is wel een rede om spelfouten te maken.
Grappig dat deze zin, inclusief het woord dyslexie wel foutloos geschreven wordt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Hahahaha je weet duidelijk niet hoe het is om dyslexie te hebben.
En hoezo weet hij dat niet? Misschien spreekt hij JUIST uit ervaring? Vandaag de dag wordt dyslexie veel te veel als excuus gebruikt om maar als een lamme pauper te schrijven/typen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Ik heb het zelf ook, trutquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
Waar ging dit topic ook alweer over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook, trut![]()
Iedereen die te lam is om op school op te letten is tegenwoordig dyslectisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:03 schreef hartjeee het volgende:
inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iedereen die te lam is om op school op te letten is tegenwoordig dyslectisch.
Vroeger was je dan gewoon dom
Precies hetzelfde met ADHD. Vroegah was je dan gewoon een druk kutjongquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
inderdaad.zonder officiële testen verklaren ze zichzelf dyslectisch.
Tegenwoordig ben je dan nog steeds een druk kutjong hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies hetzelfde met ADHD. Vroegah was je dan gewoon een druk kutjong
Ik ben het deels met je eens, maar misschien boeit haar spelling op een random website dr niet zo? Kan me voorstellen dat je dan gewoon door wilt typen zonder alles 5x na te lezen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEEEE dat is het niet
juist een reden om nog beter op je spelling te letten. Met je stomme excuus.
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is 50, pedofiel en noemt zich op internet meestal naar een kinderlijk iets teneinde de impressie te wekken dat 'zij' rond de 10/16 jaar is.
Ik 16, zij 13......mij topwijffie :-)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
dus wie begint er met antwoordt geven?
Omg wat een toevalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
TS is blijkbaar weggerend van angst.
Hihih. Eigenlijk mag ik hier nog niet posten, ik ben nog maagd, hihih.
We kunnen het op elkaar uitproberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
TS is blijkbaar weggerend van angst.
Hihih. Eigenlijk mag ik hier nog niet posten, ik ben nog maagd, hihih.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |