Ik zie de Harry Potter serie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben ook geen boeken in de woonkamer... Daarentegen prijkt er op de studeerkamer een boekenkast waar je u tegen zegt.
[ afbeelding ]
Hij loopt nog verder door de hoek in.
Van de boekenkastontwerpenbouwmevrouw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, XM die boekenkast. Mag ik vragen waar 'ie vandaan komt?
En Het Bureau 1 t/m 7 gebonden, en de Bosatlas, en een heleboel lijsters, en diverse NS C-bundels, noem maar op.quote:
Ik zou echt gek worden in jouw huis, het is al niet groot en dan ook nog allemaal donkere kleuren en meubels..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijn als alles bij elkaar past. Ik ben van nature nogal onrustig (zacht uitgedrukt) en dan vind ik het wel prettig als mijn huis rustig is. Alle kleuren passen dan ook bij elkaar
Dit is mijn huis.
Wbt wit: ik ben bang dat dat erg 'koud' wordt in mijn huis. Ik hou vooral van koele kleuren (blauw/turquoise/groen/zilver) en dat icm wit oogt al heel snel kil.
Ik heb een goede lichtinval en de accentkleuren zijn niet donker hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:20 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden in jouw huis, het is al niet groot en dan ook nog allemaal donkere kleuren en meubels..
Heb je meer info? Per PM mag ook!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van de boekenkastontwerpenbouwmevrouw.
't Was een vriendin van XM die het gedaan heeft, als ze hier meeleest komt ze vast wel met de info.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je meer info? Per PM mag ook!
Nouja, wat Duvel zegt. Hij is custom made dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je meer info? Per PM mag ook!
Bedoelt PF natuurlijk niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Maar goed, ieder zijn smaak. Al had je je mening wel iets subtieler mogen ventileren.
Misschien, maar ik vind "ik zou gillend gek worden" toch een stuk onaangenamer klinken dan "Het is niet mijn smaak". Al bedenk ik me wel net dat mijn opmerking over mensen zonder boeken ook negatief kan worden opgevat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bedoelt PF natuurlijk niet verkeerd.![]()
Ik snap het wel, ik zou gillend gek worden in een wit huisje, al dan niet met slechts één accentkleur.
De kleur van je omgeving is vrij essentieel en "vind ik niet zo mooi" denkt de lading niet echt IMHO.
Het is gewoon echt vreselijk om te moeten wonen in een omgeving waarin je je niet thuis voelt.
Is een dichte boekenkast geen optie als je wat groter woont?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef P.F. het volgende:
Ik heb helemaal geen boeken in mijn huisje behalve studie boeken en een kookboek. Veel te rommelig en ik heb er geen plek voor. Ik lees er toch maar 1 tegelijk en als ze uit zijn hoef ik ze niet meer tegen te komen. Mijn kookboeken staan bij mijn ouders.
Nou nou, ik zou er gillend gek worden, dat doet verder geen afbreuk aan je smaak of je gevoel van stijl. Ik vind het ook zeker geen lelijke kleuren combinatie. Maar ik zou er gek worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een goede lichtinval en de accentkleuren zijn niet donker hoor.
Maar goed, ieder zijn smaak. Al had je je mening wel iets subtieler mogen ventileren.
Ja, wij willen graag een boekenkast op een lastige plek en we kunnen niets vinden in standaard winkels. Dus zijn we op zoek naar adressen waar dingen op maat gemaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, wat Duvel zegt. Hij is custom made dus. Zij heeft 'm gebouwd, ik heb 'm zelf geschilderd. Als je wilt, kan ik je wel met haar in contact brengen? Ik ben niet beschikbaar voor het verfwerk
.
Ja ik leen ze ook altijd van mijn moeder, of ik geef mijn moeder een boek voor haar verjaardag wat ik later ook lees.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef neen het volgende:
Ik lees meestal boeken van anderenen ik heb zo'n kast die eigenlijk te diep is voor dvd's en cd's enzo dus dat is ook lelijk maar boeiend gratis
pauper
Ik heb per ongeluk een lichtgroen plafond, de vorige bewoonster vond dat blijkbaar mooi. Het valt niet echt op maar als je goed kijkt met goed licht zie je het. Ik ben ook te lui om dat een fatsoenlijke kleur te geven. Ook heb ik houten klapstoeltjes die kut zitten en soms uit elkaar vallendat is altijd leuk. Oh, en een lamp met 2 lampjes zegmaar die was vroeger tof maar nu is 1 kapot.
Armoe troef
Waarom? Het is niet alsof ze ooit nog video's zal kopen denk ik....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef neen het volgende:
M'n moeder is echt erg, nu heeft ze alle video's uit de hoesjes gehaald en bewaard ze die hoesjes en de videos gaan dus wel de container in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina, ik vind dat je een heel leuk huisje hebtLekker knus en gezellig!
Maar het is ook niet NIET mijn smaak. Ik vind die kleur blauw met donkerbruin een hele mooie combinatie. Maar niet in mijn huis!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vind "ik zou gillend gek worden" toch een stuk onaangenamer klinken dan "Het is niet mijn smaak". Al bedenk ik me wel net dat mijn opmerking over mensen zonder boeken ook negatief kan worden opgevat.
Ik ga haar even een mailtje sturen of ze nog werk zoekt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wij willen graag een boekenkast op een lastige plek en we kunnen niets vinden in standaard winkels. Dus zijn we op zoek naar adressen waar dingen op maat gemaakt kunnen worden.
Voor het verfwerk heb ik een schoonvader.
Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is een dichte boekenkast geen optie als je wat groter woont?
Tof!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga haar even een mailtje sturen of ze nog werk zoekt!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef neen het volgende:
M'n ouders zijn het hele huis aan het opruimen, allemaal dozen van zolder en de garage helemaal opgeruimdallemaal zooi ook van mij en m'n zusjes.... verhuisdozen met kleding en schoenen enzo wtf weg met die zooi
en ik gooi al m'n zooi weg. M'n moeder is echt erg, nu heeft ze alle video's uit de hoesjes gehaald en bewaard ze die hoesjes en de videos gaan dus wel de container in
Nou ja, wie nog allemaal tijdschriften wil en videobanden moet maar in de vuilnisbak graaien hier
En nu ga ik lemper maken, dat is lekker. Jullie zouden dat ook moeten maken dus ik heb het recept op de foto gezet. Succes
Errr... hij kwam een beetje naar over. Overigens vind ik je kamer niet kil ogen, dat heb ik nergens gezegd en het spijt me als dat zo overkwam. (Maar jij hebt toch geen koele tinten bij het wit in je kamer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nou, ik zou er gillend gek worden, dat doet verder geen afbreuk aan je smaak of je gevoel van stijl. Ik vind het ook zeker geen lelijke kleuren combinatie. Maar ik zou er gek worden.
Net als andere mensen gek zouden worden van een klinisch witte 'tandarts praktijk'. Jij vindt wit + koele tinten koud en kil ogen. Ik vind mijn witte kamer gezellig en warm.
Daar valt niets subtiel aan te ventileren, dan zou de boodschap niet over komen!
En de kans dat je kutboeken leest is kleinerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik leen ze ook altijd van mijn moeder, of ik geef mijn moeder een boek voor haar verjaardag wat ik later ook lees.Zo zonde om 20 euro voor een boek te betalen dat ik maar een keer lees
"voor school" want ze is lerares en dan kan ze er wel weer iets mee doen ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet alsof ze ooit nog video's zal kopen denk ik....
Ik heb alles wel wit behalve de vloer, of dat probeer ik (zelfs de muren), en ja ik dacht idd dat dat kille van jou (en anderen) op mijn kamer sloeg. Maar dat vind ik niet erg, ieder zijn mening. Maar sorry als jij het naar opvatte!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Errr... hij kwam een beetje naar over. Overigens vind ik je kamer niet kil ogen, dat heb ik nergens gezegd en het spijt me als dat zo overkwam. (Maar jij hebt toch geen koele tinten bij het wit in je kamer?) Ik denk bij kil aan dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn smaak.
Ik zie van het laatste het nut wel in, maar ik lees boeken dan ook meerdere keren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo in
Oh my! Jij staat echt heel anders tegenover boeken dan ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef P.F. het volgende:
Ik lees er toch maar 1 tegelijk en als ze uit zijn hoef ik ze niet meer tegen te komen.
Haha, ik vind dat je een leuk huisje hebt hoor en absoluut niet kil. Ik bedoelde meer mijn oude eigen kamer (van jaren geleden), die was blauw met wit. :Licht babyblauw behang op de muren en witte meubels en donkerblauwe vloerbedekking. En dat oogde toch wel erg koud naar mijn smaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alles wel wit behalve de vloer, of dat probeer ik (zelfs de muren), en ja ik dacht idd dat dat kille van jou (en anderen) op mijn kamer sloeg. Maar dat vind ik niet erg, ieder zijn mening. Maar sorry als jij het naar opvatte!
Ik wil nog wel graag een schilderij of 2, maar dat vind ik wel het moeilijkst..... Ik vind ze niet vaak mooi het enige schilderij dat ik echt mooi vind hangt bij jou op het toilet geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb 3 boekenkasten, waarvan 2 om m'n pijpenla van een kamer te breken en die 2 zijn zo diep dat er aan allebei de kanten boeken in kunnen. Vet handig. Ik vind boeken de mooiste accessoires die er zijn. Dat maakt een huis direct persoonlijk. Voor de rest heb ik zowel oude meuk als spul van Ikea.
Valt me op dat zo weinig mensen schilderijen aan de muur hebben. Dat zou moeten veranderen.
XM: zie ik daar de reeks van Louis Couperus in jouw kast staan?
Ik weet niet waar je van houdt, maar Dan Simmons' Hyperion Canto's vind ik zelf erg fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Verder wilde ik een boek kopen, maar ik weet niet wat. Ik ben bang dat ik alles momenteel te blasé vind en ik wil nu echt iets lezen wat me van m'n voetstuk werpt.
Oh, ik wil best een schilderij aan de muur, maar ik heb gewoon het geld niet om iets moois te kopen en een IKEA-plaat vind ik toch ietsje te standaard. Ik zou wel een mooi schilderij van de Amsterdamse grachten willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb 3 boekenkasten, waarvan 2 om m'n pijpenla van een kamer te breken en die 2 zijn zo diep dat er aan allebei de kanten boeken in kunnen. Vet handig. Ik vind boeken de mooiste accessoires die er zijn. Dat maakt een huis direct persoonlijk. Voor de rest heb ik zowel oude meuk als spul van Ikea.
Valt me op dat zo weinig mensen schilderijen aan de muur hebben. Dat zou moeten veranderen.
Nee ik zou ze dan wel willen zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zie van het laatste het nut wel in, maar ik lees boeken dan ook meerdere keren.
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
Deurtjes ervoor.
Nou ja, sommige films kijk je toch ook meer dan een keer? En een goede cd luister je toch ook vaker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik zou ze dan wel willen zien![]()
Hmm... Ja er zijn zo veel boeken om te lezen, waarom een boek twee keer lezen?
En 'de ontdekking van de hemel' en 'Hokwerda's kind' (mooi boek trouwens, misschien een tip voor Vik?!) en de hele Tandeloze Tijd cyclus van A.F.Th., en en en enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef shinydiscoball het volgende:
En ik zie 'De kleine vriend' bij XM
Uhm... Ja dat kan.... Maar dan weet je toch al wat er gaat gebeuren....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh my! Jij staat echt heel anders tegenover boeken dan ik.
Ik heb echt een emotionele band met bepaalde boeken. Moet er niet aan denken om ze weg te doen. Ik herlees ze, lees soms alleen fragmenten, gebruik soms fragmenten als ik iemand een brief schrijf oid
.
Omdat een boek leuk is, bijzonder, omdat je nog iets wil opzoeken etc. Ik heb ook veel geschiedenisboeken en die herlees ik ook regelmatig, of ik zoek feiten op. Ze zijn ook bijzonder handig voor mijn studie (en dan bedoel ik niet de literatuur die standaard voorschreven wordt).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik zou ze dan wel willen zien![]()
Hmm... Ja er zijn zo veel boeken om te lezen, waarom een boek twee keer lezen?
-edit-
Wat een knus wit kamertje trouwens!!
Ik kijk een film misschien 10 jaar later nog een keer, maar liever niet... 99% van de films zijn al te voorspellen voordat ik ze heb gezien (ik raad altijddd wat er gaat gebeuren tijdens een film, mag ik nu niet meer doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:47 schreef neen het volgende:
Oh, ik heb nog wel wat voor aan m'n muur maar dat moet ik nog ophangen.![]()
[..]
Nou ja, sommige films kijk je toch ook meer dan een keer? En een goede cd luister je toch ook vaker?
Als een film eng wordtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kijk een film misschien 10 jaar later nog een keer, maar liever niet... 99% van de films zijn al te voorspellen voordat ik ze heb gezien (ik raad altijddd wat er gaat gebeuren tijdens een film, mag ik nu niet meer doen) Dus om hem even later nog eens te gaan kijken... Liever niet!
Dat vind ik echt tof! Ik heb een notitieboekje (jawel!), waarin ik mooie citaten zet, maar dat vind ik dan ook weer een beetjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt een emotionele band met bepaalde boeken. Moet er niet aan denken om ze weg te doen. Ik herlees ze, lees soms alleen fragmenten, gebruik soms fragmenten als ik iemand een brief schrijf oid
.
een 0 teveelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu lijkt het alsof ik niet van lezen hou maar dat is ook weer niet zo. Ik vind het alleen zonde om zo veel geld te laten verstoffen... Een nieuw boek kost 20 euro of zo? 30 per plank keer 6 planken = 36.000 euro.
Die boeken worden oud en vies en stoffig en na een tijdje wil je er van af en krijg je er nog 50 cent voor op de rommelmarkt.. 97,5% verlies... 35.226 euro weg gegooid!!!
Je moet ze dan ook afstoffen af en toe. En ik wil er dus niet van af.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu lijkt het alsof ik niet van lezen hou maar dat is ook weer niet zo. Ik vind het alleen zonde om zo veel geld te laten verstoffen... Een nieuw boek kost 20 euro of zo? 30 per plank keer 6 planken = 36.000 euro.
Die boeken worden oud en vies en stoffig en na een tijdje wil je er van af en krijg je er nog 50 cent voor op de rommelmarkt.. 97,5% verlies... 35.226 euro weg gegooid!!!
Er, dat niet per sé een schakerskenmerk, dat is gewoon een kenmerk van een goede schrijver.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kwets nu vast veel mensen maar dat geleuter over boeken 'Ja je ziet goed aan Tim Krabé dat hij een schaker is. Zijn heldere gestructureerde boeken, stap voor stap uitgedacht. Net als in een schaakspel.'
Flikker toch op
Haha, dat doe ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb trouwens wel een raar mechanisme ontdekt in mezelf en dat is dat als ik een boek herlees, natuurlijk wel weet wat er zo'n beetje gaat gebeuren, maar ik kan me daarvoor afsluiten. Dus ik kan dan onbewust hopen bijvoorbeeld dat het deze keer anders gaat, dat een bepaalde beslissing niet wordt genomen en dat je dus dan een heel ander verloop van het verhaal krijgt. Ik geef toe dat dat wel vreemd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een beroemde quote hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er, dat niet per sé een schakerskenmerk, dat is gewoon een kenmerk van een goede schrijver.
Ik ben ook echt gek op Couperus. Vind die stijl echt prachtig. Moest voor mijn studie 'Een berg van licht' lezen. De hele groep worstelde zich er echt doorheen, maar ik vond het superquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb sommige boeken wel 5x gelezen. Dan heb ik zin in een bepaalde sfeer en dan weet ik welk boek erbij past. Zoiets.
En XM, ik heb die Louis Couperus serie ook, van mijn vader gekregen voor mijn verjaardag. Ik was vroeger helemaal dol op Couperus. Moet ik ook weer eens herlezen. Ben benieuwd of dat nog steeds zo is.
Ik koop ze juist bij de rommelmarkt en de kringloop, stuk goedkoper.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nu lijkt het alsof ik niet van lezen hou maar dat is ook weer niet zo. Ik vind het alleen zonde om zo veel geld te laten verstoffen... Een nieuw boek kost 20 euro of zo? 30 per plank keer 6 planken en 10 boekenkasten = 36.000 euro.
Ohquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijgelezen tot halverwege deel 1115. London was geweldig. Ik ben weer single.
Sorry voor de enorme egopost.
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze staan iig niet in dezelfde ruimte. Maar het is sowieso nog geen uitgemaakte zaak. Ons kennende gaat het nog wel een jaartje duren, we zijn beide nogal slecht in kopen doorhakkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:30 schreef anna82 het volgende:
XM, wat fantastisch die boekenkast!
En Phaidra, qua sfeer vind ik de banken dan niet zo goed bij elkaar passen. Of hebben jullie zo'n groot huis dat ze heel ver uit elkaar staan?
Ons huisje van 60m2, heeft ook alleen maar witte muren, een lichte vloer, 1 grote grijze loungebank, een licht houten tafel met witteEames
stoelen en een zwarte piano. Kleur komt van bloemen, boeken, kussens en schilderijen aan de muur! En onze achtermuur bestaat uit glas, dus je ziet ook veel groen van de tuin. Ik vind het zo'n heerlijk huisje
Nais!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe iedereen z'n huis weer anders inricht. Kan me in een heleboel stijlen wel vinden, ik had denk ik net zo goed voor iets héél kleurrijks kunnen gaan, ware het niet dat mijn lief wat meer van de rustige interieurs houdt. Zelf vind ik zowel dat van PF als van Ewelina mooi, maar die oranje bank die hier voorbij kwam vind ik ook gaaf! Ons huis is wit/hout/grijs met hier en daar wat eigen dingen (ook aan de muur, die hebben we van schoonpaps gekregen ) die het persoonlijk maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de meeste boeken staan op mijn werkkamer:
[ afbeelding ]
Ik wil dolgraag een mooi schilderij aan de muur, maar dat is toch best een dure aankoop. Dat in combinatie met de overvloed aan keus maakt dat we nog even wachten tot in ieder geval de inrichting een definitieve vorm heeft aangenomenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
XM: zie ik daar de reeks van Louis Couperus in jouw kast staan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
'Ik kan niet zonder je en we horen bij elkaar' duurt blijkbaar niet langer dan drie weken, bij m'n ex.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
wat een lul zeg. Ongeloofelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
'Ik kan niet zonder je en we horen bij elkaar' duurt blijkbaar niet langer dan drie weken, bij m'n ex.
Nouja zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is dus naast mijn moeder nóg iemand op de wereld die vindt dat ossenbloedrood een kleur isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je in zo een huis woont, met veel hout, zijn kleuren als ossenbloedrood, donkerblauw, donkergroen, okergeel etc prachtig. Het hangt dus ook echt van het huis af.
[ afbeelding ]
Geen ruzie, niets? Je kwam terug uit Londen en dat was dat? Ik geloof dat jouw ex een onvolwassen stuk vreten is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat je ruzie krijgt met heel de Zweedse bevolking als je zegt dat het niet zo isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Er is dus naast mijn moeder nóg iemand op de wereld die vindt dat ossenbloedrood een kleur is.
En ik haar er maar mee pesten.
Volgens mij is het gewoon een kleur van historquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Er is dus naast mijn moeder nóg iemand op de wereld die vindt dat ossenbloedrood een kleur is.
En ik haar er maar mee pesten.
Van Simon Vestdijk heb ik alleen 'Terug tot Ina Damman' gelezen en dat vond ik een fijn boek. Ik wilde altijd de Anton Wachter-cyclus nog eens lezen, maar ik geloof dat ik niet zo goed kan tegen schrijvers die overduidelijk over zichzelf schrijven en elke scheet uitvergroten tot een gebeurtenis van wereldformaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek op Couperus. Vind die stijl echt prachtig. Moest voor mijn studie 'Een berg van licht' lezen. De hele groep worstelde zich er echt doorheen, maar ik vond het super.
Wat ik echt vreselijk vind is Simon Vestdijk, daar kom ik gewoon niet doorheen. En Multatuli. En Rachels rokje van Charlotte Mutsaers.
In bordeauxrood zit meestal meer blauw. Donkerrood is geen aparte benaming, dus dat kan dan wel op allebei slaan, I guess.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is het verschil dan tussen bordeauxrood en ossenbloedrood en gewoon "donkerrood"?
Dat zijn hun Hyvesfoto's geloof ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik op de volledige naam van Co google (wou een schilderij zoeken) dan zie ik bij afbeeldingen eerst een paar leuke foto's van Co, dan een stoeipoezen pakje en vervolgens DaD en Vik!
Why? Denk dat je beter af bent dan zonder hemquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je de i en de j wel op de goede plek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op haar naam Google krijg ik geen resultaten?. Wat doe ik fout!?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |