Ik ga haar even een mailtje sturen of ze nog werk zoekt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wij willen graag een boekenkast op een lastige plek en we kunnen niets vinden in standaard winkels. Dus zijn we op zoek naar adressen waar dingen op maat gemaakt kunnen worden.
Voor het verfwerk heb ik een schoonvader.
Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is een dichte boekenkast geen optie als je wat groter woont?
Tof!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga haar even een mailtje sturen of ze nog werk zoekt!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef neen het volgende:
M'n ouders zijn het hele huis aan het opruimen, allemaal dozen van zolder en de garage helemaal opgeruimdallemaal zooi ook van mij en m'n zusjes.... verhuisdozen met kleding en schoenen enzo wtf weg met die zooi
en ik gooi al m'n zooi weg. M'n moeder is echt erg, nu heeft ze alle video's uit de hoesjes gehaald en bewaard ze die hoesjes en de videos gaan dus wel de container in
Nou ja, wie nog allemaal tijdschriften wil en videobanden moet maar in de vuilnisbak graaien hier
En nu ga ik lemper maken, dat is lekker. Jullie zouden dat ook moeten maken dus ik heb het recept op de foto gezet. Succes
Errr... hij kwam een beetje naar over. Overigens vind ik je kamer niet kil ogen, dat heb ik nergens gezegd en het spijt me als dat zo overkwam. (Maar jij hebt toch geen koele tinten bij het wit in je kamer?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou nou, ik zou er gillend gek worden, dat doet verder geen afbreuk aan je smaak of je gevoel van stijl. Ik vind het ook zeker geen lelijke kleuren combinatie. Maar ik zou er gek worden.
Net als andere mensen gek zouden worden van een klinisch witte 'tandarts praktijk'. Jij vindt wit + koele tinten koud en kil ogen. Ik vind mijn witte kamer gezellig en warm.
Daar valt niets subtiel aan te ventileren, dan zou de boodschap niet over komen!
En de kans dat je kutboeken leest is kleinerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik leen ze ook altijd van mijn moeder, of ik geef mijn moeder een boek voor haar verjaardag wat ik later ook lees.Zo zonde om 20 euro voor een boek te betalen dat ik maar een keer lees
"voor school" want ze is lerares en dan kan ze er wel weer iets mee doen ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet alsof ze ooit nog video's zal kopen denk ik....
Ik heb alles wel wit behalve de vloer, of dat probeer ik (zelfs de muren), en ja ik dacht idd dat dat kille van jou (en anderen) op mijn kamer sloeg. Maar dat vind ik niet erg, ieder zijn mening. Maar sorry als jij het naar opvatte!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Errr... hij kwam een beetje naar over. Overigens vind ik je kamer niet kil ogen, dat heb ik nergens gezegd en het spijt me als dat zo overkwam. (Maar jij hebt toch geen koele tinten bij het wit in je kamer?) Ik denk bij kil aan dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn smaak.
Ik zie van het laatste het nut wel in, maar ik lees boeken dan ook meerdere keren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een kookboekenkast, maar van een leesboekenkast zie ik het nut niet zo in
Oh my! Jij staat echt heel anders tegenover boeken dan ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef P.F. het volgende:
Ik lees er toch maar 1 tegelijk en als ze uit zijn hoef ik ze niet meer tegen te komen.
Haha, ik vind dat je een leuk huisje hebt hoor en absoluut niet kil. Ik bedoelde meer mijn oude eigen kamer (van jaren geleden), die was blauw met wit. :Licht babyblauw behang op de muren en witte meubels en donkerblauwe vloerbedekking. En dat oogde toch wel erg koud naar mijn smaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb alles wel wit behalve de vloer, of dat probeer ik (zelfs de muren), en ja ik dacht idd dat dat kille van jou (en anderen) op mijn kamer sloeg. Maar dat vind ik niet erg, ieder zijn mening. Maar sorry als jij het naar opvatte!
Ik wil nog wel graag een schilderij of 2, maar dat vind ik wel het moeilijkst..... Ik vind ze niet vaak mooi het enige schilderij dat ik echt mooi vind hangt bij jou op het toilet geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb 3 boekenkasten, waarvan 2 om m'n pijpenla van een kamer te breken en die 2 zijn zo diep dat er aan allebei de kanten boeken in kunnen. Vet handig. Ik vind boeken de mooiste accessoires die er zijn. Dat maakt een huis direct persoonlijk. Voor de rest heb ik zowel oude meuk als spul van Ikea.
Valt me op dat zo weinig mensen schilderijen aan de muur hebben. Dat zou moeten veranderen.
XM: zie ik daar de reeks van Louis Couperus in jouw kast staan?
Ik weet niet waar je van houdt, maar Dan Simmons' Hyperion Canto's vind ik zelf erg fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Verder wilde ik een boek kopen, maar ik weet niet wat. Ik ben bang dat ik alles momenteel te blasé vind en ik wil nu echt iets lezen wat me van m'n voetstuk werpt.
Oh, ik wil best een schilderij aan de muur, maar ik heb gewoon het geld niet om iets moois te kopen en een IKEA-plaat vind ik toch ietsje te standaard. Ik zou wel een mooi schilderij van de Amsterdamse grachten willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb 3 boekenkasten, waarvan 2 om m'n pijpenla van een kamer te breken en die 2 zijn zo diep dat er aan allebei de kanten boeken in kunnen. Vet handig. Ik vind boeken de mooiste accessoires die er zijn. Dat maakt een huis direct persoonlijk. Voor de rest heb ik zowel oude meuk als spul van Ikea.
Valt me op dat zo weinig mensen schilderijen aan de muur hebben. Dat zou moeten veranderen.
Nee ik zou ze dan wel willen zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zie van het laatste het nut wel in, maar ik lees boeken dan ook meerdere keren.
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
Deurtjes ervoor.
Nou ja, sommige films kijk je toch ook meer dan een keer? En een goede cd luister je toch ook vaker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik zou ze dan wel willen zien![]()
Hmm... Ja er zijn zo veel boeken om te lezen, waarom een boek twee keer lezen?
En 'de ontdekking van de hemel' en 'Hokwerda's kind' (mooi boek trouwens, misschien een tip voor Vik?!) en de hele Tandeloze Tijd cyclus van A.F.Th., en en en enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef shinydiscoball het volgende:
En ik zie 'De kleine vriend' bij XM
Uhm... Ja dat kan.... Maar dan weet je toch al wat er gaat gebeuren....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh my! Jij staat echt heel anders tegenover boeken dan ik.
Ik heb echt een emotionele band met bepaalde boeken. Moet er niet aan denken om ze weg te doen. Ik herlees ze, lees soms alleen fragmenten, gebruik soms fragmenten als ik iemand een brief schrijf oid
.
Omdat een boek leuk is, bijzonder, omdat je nog iets wil opzoeken etc. Ik heb ook veel geschiedenisboeken en die herlees ik ook regelmatig, of ik zoek feiten op. Ze zijn ook bijzonder handig voor mijn studie (en dan bedoel ik niet de literatuur die standaard voorschreven wordt).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik zou ze dan wel willen zien![]()
Hmm... Ja er zijn zo veel boeken om te lezen, waarom een boek twee keer lezen?
-edit-
Wat een knus wit kamertje trouwens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |