abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84889323
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe iedereen z'n huis weer anders inricht. Kan me in een heleboel stijlen wel vinden, ik had denk ik net zo goed voor iets héél kleurrijks kunnen gaan, ware het niet dat mijn lief wat meer van de rustige interieurs houdt. Zelf vind ik zowel dat van PF als van Ewelina mooi, maar die oranje bank die hier voorbij kwam vind ik ook gaaf! Ons huis is wit/hout/grijs met hier en daar wat eigen dingen (ook aan de muur O+ , die hebben we van schoonpaps gekregen ) die het persoonlijk maken:

En de meeste boeken staan op mijn werkkamer:

pi_84889337
Jeutje DaD :o what happened? Sterkte meis :*.
pi_84889373
'Ik kan niet zonder je en we horen bij elkaar' duurt blijkbaar niet langer dan drie weken, bij m'n ex.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:13:55 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84889411
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe iedereen z'n huis weer anders inricht. Kan me in een heleboel stijlen wel vinden, ik had denk ik net zo goed voor iets héél kleurrijks kunnen gaan, ware het niet dat mijn lief wat meer van de rustige interieurs houdt. Zelf vind ik zowel dat van PF als van Ewelina mooi, maar die oranje bank die hier voorbij kwam vind ik ook gaaf! Ons huis is wit/hout/grijs met hier en daar wat eigen dingen (ook aan de muur O+ , die hebben we van schoonpaps gekregen ) die het persoonlijk maken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En de meeste boeken staan op mijn werkkamer:

[ afbeelding ]
Nais!! :Y

BoConcept?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84889423
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb 3 boekenkasten, waarvan 2 om m'n pijpenla van een kamer te breken en die 2 zijn zo diep dat er aan allebei de kanten boeken in kunnen. Vet handig. Ik vind boeken de mooiste accessoires die er zijn. Dat maakt een huis direct persoonlijk. Voor de rest heb ik zowel oude meuk als spul van Ikea.

Valt me op dat zo weinig mensen schilderijen aan de muur hebben. Dat zou moeten veranderen. :+

XM: zie ik daar de reeks van Louis Couperus in jouw kast staan?

Ik wil dolgraag een mooi schilderij aan de muur, maar dat is toch best een dure aankoop. Dat in combinatie met de overvloed aan keus maakt dat we nog even wachten tot in ieder geval de inrichting een definitieve vorm heeft aangenomen :+ . Er hangt nu wel een schilderij boven de bank, komt bij de expo vandaan. Geen heel grote uitgave, maar toch iets origineler dan een ikea-paneel...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:14:14 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84889424
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
'Ik kan niet zonder je en we horen bij elkaar' duurt blijkbaar niet langer dan drie weken, bij m'n ex.
-O- :'(

Hoe kan dat nou??
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:15:06 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84889452
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijgelezen tot halverwege deel 1115. London was geweldig. Ik ben weer single.

Sorry voor de enorme egopost.
quote:
wat een lul zeg. Ongeloofelijk.
:*
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84889454
ohhhh, DaD, wat verdrietig! :'( . Veel sterkte meis :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84889467
quote:
Nouja zeg :{ dat is zuur.
Zomaar?
pi_84889469
Als je in zo een huis woont, met veel hout, zijn kleuren als ossenbloedrood, donkerblauw, donkergroen, okergeel etc prachtig. Het hangt dus ook echt van het huis af.

pi_84889497
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je in zo een huis woont, met veel hout, zijn kleuren als ossenbloedrood, donkerblauw, donkergroen, okergeel etc prachtig. Het hangt dus ook echt van het huis af.

[ afbeelding ]
Er is dus naast mijn moeder nóg iemand op de wereld die vindt dat ossenbloedrood een kleur is :').
En ik haar er maar mee pesten :@ .
pi_84889551
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef AKnynke het volgende:
wat een lul zeg. Ongeloofelijk.
Dat dus! Dat was ook 't eerste dat ik dacht.

Sterkte DaD :*
pi_84889575
quote:
Geen ruzie, niets? Je kwam terug uit Londen en dat was dat? Ik geloof dat jouw ex een onvolwassen stuk vreten is.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:19:46 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84889619
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Er is dus naast mijn moeder nóg iemand op de wereld die vindt dat ossenbloedrood een kleur is :').
Ik denk dat je ruzie krijgt met heel de Zweedse bevolking als je zegt dat het niet zo is :+
pi_84889625
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een kleur van histor :')
pi_84889652
Wat is het verschil dan tussen bordeauxrood en ossenbloedrood en gewoon "donkerrood"?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:21:35 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84889682
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben ook echt gek op Couperus. Vind die stijl echt prachtig. Moest voor mijn studie 'Een berg van licht' lezen. De hele groep worstelde zich er echt doorheen, maar ik vond het super :D.

Wat ik echt vreselijk vind is Simon Vestdijk, daar kom ik gewoon niet doorheen. En Multatuli. En Rachels rokje van Charlotte Mutsaers :').

Van Simon Vestdijk heb ik alleen 'Terug tot Ina Damman' gelezen en dat vond ik een fijn boek. Ik wilde altijd de Anton Wachter-cyclus nog eens lezen, maar ik geloof dat ik niet zo goed kan tegen schrijvers die overduidelijk over zichzelf schrijven en elke scheet uitvergroten tot een gebeurtenis van wereldformaat :').

Heb je 'Majesteit' en 'Wereldvrede' van Couperus ook gelezen?

@ DaD: Nou ja zeg! Dat verwachtte ook niemand... Sterkte! :*.
Heb je wel een nieuw tantezeggertje?
Niet meer actief op Fok!
pi_84889738
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat is het verschil dan tussen bordeauxrood en ossenbloedrood en gewoon "donkerrood"?
In bordeauxrood zit meestal meer blauw. Donkerrood is geen aparte benaming, dus dat kan dan wel op allebei slaan, I guess.
pi_84889761
Als ik op de volledige naam van Co google (wou een schilderij zoeken) dan zie ik bij afbeeldingen eerst een paar leuke foto's van Co, dan een stoeipoezen pakje en vervolgens DaD en Vik! :o
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:25:25 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84889823
Als ik op haar naam Google krijg ik geen resultaten? :'). Wat doe ik fout!? :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:27:32 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84889893
Bah trouwens.

Zaterdag hebben wij een verjaardag en Nachtwacht had toegezegd mee te zullen gaan. Komt er vanochtend een kaartje van z'n moeder en zus dat zij hun verjaardag óók vieren. Blijkt Nachtwacht zondag al tegen z'n moeder gezegd te hebben dat het wel kon, terwijl hij later tegen mij zei dat hij zaterdag mee zou gaan naar mijn broer en z'n vrouw.
Niet meer actief op Fok!
pi_84889898
Oh ik ben ook helemaal weg van prenten. Dus ik zou heel graag een origineel 18e eeuwse prent aan de muur willen hebben ipv een schilderij O+ . Ik spaar nog even verder....
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84889925
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik op de volledige naam van Co google (wou een schilderij zoeken) dan zie ik bij afbeeldingen eerst een paar leuke foto's van Co, dan een stoeipoezen pakje en vervolgens DaD en Vik! :o
Dat zijn hun Hyvesfoto's geloof ik. :P

Lijstje:

O1 om 5 uur, ik kon niet slapen: bordje yoghurt met krokante muesli. (Pak gekregen bij een Albertbestelling en wordt gebruikt als slaapmiddel. :+ )
O2: gekookt eitje, 2 crackers met filet americain
S: stepshape/interval
L: 2x geroosterd brood met sla, filet americain en ui
T: halve mango
T: wodka, chips
D: Thais prutje met rijst of noedels
pi_84889941
quote:
Why? Denk dat je beter af bent dan zonder hem :* Sterkte!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84889954
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op haar naam Google krijg ik geen resultaten? :'). Wat doe ik fout!? :o.
Heb je de i en de j wel op de goede plek? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')