jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.quote:
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk mag ik alleen Ynuhh. Zij is de meest verstandige van ons allen.
Mij wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.
ja helemaal ja preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.
quote:
quote:
Je lachte, vuile zonachternazitter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
Oh dat was geen lach, maar een sarcasmepoppetje.
Have fun!quote:
je moet vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Je lachte, vuile zonachternazitter.
Chai, vuige troller.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Kanker, gaan jullie lullen over mij achter m'n e-rug om?
/gezelligheid
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.quote:
Niet? De Bitter is vervloekt man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Stap die auto maar in danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, maar is wel een eind rijdenMaar alles goed hoor! Met u?
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stap die auto maar in danik ben tenslotte niet zelf binnen vijf minuten bij de supermarkt. En jaaaaaaaaaaaaaawel
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
Ik praatte zelfs met derquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.![]()
En mooi zo!!
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zitten
Waarom dan de mist ingaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs met der![]()
Heel kort en wel half-werkgerelateerd(naja 3 keer ofzo, ze liep 2 keer weg maar kwam weer terug enzo)
Mwa, ben niet echt een liefhebber.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet? De Bitter is vervloekt man.Maar jij hebt het niet zo op de jeugd toch? Het is wel echt een chille tape namelijk
Ja, met een auto.quote:
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zitten. Dan is het toch minder fijn.
quote:
Maar tof klinkt het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Heb even voor je gekeken maar ik kan hier ook geen liefde vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Trein is nog moeilijker dan bus. Maar gewoon werkgerelateerd, uitgaan, schoolgerelateerd ofzo heb ik er nooit moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ben je gehandicapt ofzo. Wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een auto.Niet met een brommobiel.
quote:
Volgens mij zie jij gewoon de verkeerde dingen aan voor trollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.
/verdediging.
Eigenlijk moeten we gewoon dikke schijt hebben aan andere mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ook zo zenuwachtig?quote:
Ja dat zeg ik tochquote:
Waarom hebben jullie dat eigenlijk niet? Ik had het eerlijk gezegd wel van je verwacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon dikke schijt hebben aan andere mensen.
Faberyayo & Vic Crezée klinkt in mijn oren toch wel iets anders dan de JVT. Iets minder hardere beats en iets meer gevogel met de Nederlandse taal (zoals we van Faberyayo bij Le Le al gewend waren)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, ben niet echt een liefhebber.![]()
Niemand scheen te dansen en maar een beetje naar de artiesten te kijken, heel suf.
Ja het gaat niet zozeer om onderwerpen of gesprek gaande houden maar om dan überhaupt midden in de trein gesprek te beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trein is nog moeilijker dan bus. Maar gewoon werkgerelateerd, uitgaan, schoolgerelateerd ofzo heb ik er nooit moeite mee.
Ja ik zou wel kunnen internettalken dat ik er schijt aan heb maar helaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat het ook awkward voor het meisje is als iedereen naar jullie gaat zitten staren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dat eigenlijk niet? Ik had het eerlijk gezegd wel van je verwacht.
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochIk kwam niet echt op het idee/ kon niks verzinnen om zeg maar niet-werkgerelateerd verder te praten
quote:
Nee, ik heb volgens mij toch wel meer gezien dan datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zie jij gewoon de verkeerde dingen aan voor trollen.
Hehe, ik ken het gevoelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochIk kwam niet echt op het idee/ kon niks verzinnen om zeg maar niet-werkgerelateerd verder te praten
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hooooi!quote:
Dat is lang zegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.![]()
En mooi zo!!
Bij mijn weten is je enige handicap je pedofilie die je in bedwang moet houden. Alleen dan mag je nog wel met een gewone auto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ga je nu lullig doen over mijn handicap?
Zag het laatst staan in de hiphopagenda en de prijs was nog chill ook maar ik heb niet echt iemand die mee wil, 'ja ik ga daar geen 20/30 euro voor betalen'quote:
Ja precies, dat is het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja het gaat niet zozeer om onderwerpen of gesprek gaande houden maar om dan überhaupt midden in de trein gesprek te beginnen
[..]
Ja ik zou wel kunnen internettalken dat ik er schijt aan heb maar helaas
Ja, met zo'n antwoord kom je al een heel eind verder ja. Vooral met die "quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik heb volgens mij toch wel meer gezien dan dat
Ik kan dat echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.
Nee, volgens Chai is het 1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is lang zegGroningen is ook wel een beetje afgelegen.
Altijd maar dat gejank om voorbeelden, ga het zelf eens nalezen en je komt vast wel wat tegen. Ik weet voor mijzelf dat het zo is, dat jij er anders over denkt, prima. Iedereen heeft zijn eigen mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, met zo'n antwoord kom je al een heel eind verder ja. Vooral met die "".
Geef eens een voorbeeld.
Haha.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
Hahah, 1 zo'n gastje van 17 probeerde me een keer te versieren in de treinMet de briljante vraag waar de Primark zat (ik had een tasje daarvan bij) want zijn zusje hield ook heel erg van shoppen
![]()
![]()
Ligt eraan waar je vandaan komt, hè.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, volgens Chai is het 1 uur en 3 kwartier.Dacht altijd dat het iets van 2 en een half uur was. Ben twee keer in Groningen geweest.
Gejank om voorbeelden, ik vraag om een voorbeeld omdat je van alles zit uit te kramen maar je geen bewijs kan leveren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd maar dat gejank om voorbeelden, ga het zelf eens nalezen en je komt vast wel wat tegen. Ik weet voor mijzelf dat het zo is, dat jij er anders over denkt, prima. Iedereen heeft zijn eigen mening.
Nee, want in een normale auto kun je veel beter kindjes op de achterbank pakken, bovendien kun je er meer kwijt in de laadruimte. In een brommobiel gaat dat wat lastiger.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mijn weten is je enige handicap je pedofilie die je in bedwang moet houden. Alleen dan mag je nog wel met een gewone auto.
In een supermarkt is nummer 2 een beetje zo van mjaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.
Gesprekken met meisjes die niet willen zijn altijd awkward.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas één keer in m'n hele leven gehad dat ik niks wist te zeggen maar toen werd ik ook gepushed door vrienden naar iemand een stuk boven my league en ze hielp niet mee. Maar dat is al tijden geleden, nu heb ik als ik een gesprek wil altijd wel een chill gesprek (tenzij ze echt niet wil).
Bij mij in het nieuwe team is dat erg. Dat zijn pro-players gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het wel. Gewoon dat je moet beginnen en iedereen big smile mee zit te luisteren. En dan heb ik het nog niet eens over risico op blauwtje, dat maakt me dan nog neit eens uit.
Het maakt ook niet zo heel veel uit. Er zijn heel veel random dingen die je kan vertellen/vragen die eigenlijk altijd goed zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas één keer in m'n hele leven gehad dat ik niks wist te zeggen maar toen werd ik ook gepushed door vrienden naar iemand een stuk boven my league en ze hielp niet mee. Maar dat is al tijden geleden, nu heb ik als ik een gesprek wil altijd wel een chill gesprek (tenzij ze echt niet wil).
Chai weet waar ik vandaan komt en heeft dit waarschijnlijk met Google Maps uitgerekend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan komt, hè.
Daarom is het goed dat de boys hier uitkijken met meisjes aanspreken in de trein enzo. Daar kun je niet meer gewoon weglopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gesprekken met meisjes die niet willen zijn altijd awkward.
Vooral als ze geen smoesje weet om weg te komen.
Ik slaap meestal in de trein.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
In de trein ga ik trouwens echt niemand aanspreken. Muziek gek.
Heuj.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chai weet waar ik vandaan komt en heeft dit waarschijnlijk met Google Maps uitgerekend.
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij in het nieuwe team is dat erg. Dat zijn pro-players gek
Van alles zit uit te kramen? Nee, ik zag dat Chai wel meer dan eens trolled, dat is het enige. Het is gewoon meermaals voorgekomen na het suusje-V gedoe, dat weet ik heel zeker. Als me iets te binnen schiet zal ik het je wel sturen maar tot die tijd houd ik erover opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gejank om voorbeelden, ik vraag om een voorbeeld omdat je van alles zit uit te kramen maar je geen bewijs kan leveren.
Heb je daar in die tijd nog niet wat voorbeelden van gepost?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingen. Die chicks liepen met hem weg.
Daarvoor deed ik het juist veel meer en was ik veel gemener, maar oke ik zal het zelf wel niet meer zo goed weten. Ik zal er op letten in het vervolg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van alles zit uit te kramen? Nee, ik zag dat Chai wel meer dan eens trolled, dat is het enige. Het is gewoon meermaals voorgekomen na het suusje-V gedoe, dat weet ik heel zeker. Als me iets te binnen schiet zal ik het je wel sturen maar tot die tijd houd ik erover op
En gelukkig maar dat ik geen bewijs kan leveren, ik ga toch geen excel bestand bijhouden met iedereens getroll en iedereens posts
Katy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Over sma's gesproken btw wat is een meisjesnaam met 4 letters die met een k begint? Heb niet goed naar naamplaatje van een albert heijn sma gekeken
keesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Over sma's gesproken btw wat is een meisjesnaam met 4 letters die met een k begint? Heb niet goed naar naamplaatje van een albert heijn sma gekeken
Kladblok erbij gepakt allesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingen. Die chicks liepen met hem weg.
Kaat/Kaja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik herinner me nog dat hij vertelde dat hij ooit een chick had versierd in de bus en dat ze een dag later date hadden en dat zij naar zijn huis kwam, zei zijn broer zo tegen hem waar zij bij was: "Heb je die soms weer in de bus opgepikt" maar dat was een vaste uitdrukking van hun 2, maar dat wist die chick niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot moet op een zondag avond, ik was een keertje van Deventer naar Roosendaal, en toen moest ik in Den Bosch uitstappen. Maar ik was dus gewoon serieus in slaap gevallen 1 minuut voordat te trein Station Den Bosch binnenreed.quote:
Kiki.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Hey die had ik nog nietquote:
Ja die kende ze vast alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen trolled weleensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor deed ik het juist veel meer en was ik veel gemener, maar oke ik zal het zelf wel niet meer zo goed weten. Ik zal er op letten in het vervolg.
Echtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je daar in die tijd nog niet wat voorbeelden van gepost?
Nee, ze zeiden van: Ga je altijd gewoon bij andere mensen zitten en praten en hij zo van: Ja is toch gezellig.quote:
Oh, jammer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zag het laatst staan in de hiphopagenda en de prijs was nog chill ook maar ik heb niet echt iemand die mee wil, 'ja ik ga daar geen 20/30 euro voor betalen'
Bezopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden van: Ga je altijd gewoon bij andere mensen zitten en praten en hij zo van: Ja is toch gezellig.
Oh dan moet je je gewoon niet zo aanstellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, volgens Chai is het 1 uur en 3 kwartier.Dacht altijd dat het iets van 2 en een half uur was. Ben twee keer in Groningen geweest.
Ja sorry m'n vrienden zijn scare. Ik eigenlijk ookquote:
Waar had ie het over dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor. Autorijden, met name naar Groningen is heerlijk. Zie er alleen tegenop om jou te meeten. Volgens mij bijt jij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dan moet je je gewoon niet zo aanstellenik reis ook elke twee weken 3 uur heen en weer 3 uur terug.
ik liep afgelopen zondag een blauwtje toen ik een nummer vroeg. Dat wijf was kaolo lekker en ik was de sjaak want verloor met dobbelen met het teamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik versierde vandaag nog een chick bij de trekpleister
Op die manier waarop hij het deed werkt het wel. De meisjes waren met 3 (en 2 is genoeg), want als ze met 2 zijn voelt het veel veiliger dan wanneer ze alleen zouden zijn. De jongen was in zijn eentje en hij stelt zich kwetsbaar op door in zijn eentje bij hen te gaan zitten, dat is al gelijk een + voor hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden van: Ga je altijd gewoon bij andere mensen zitten en praten en hij zo van: Ja is toch gezellig.
Ik 2x per week.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dan moet je je gewoon niet zo aanstellenik reis ook elke twee weken 3 uur heen en weer 3 uur terug.
Echt niet, ik ben superlief. Vraag maar aan Skylark of rv.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor. Autorijden, met name naar Groningen is heerlijk. Zie er alleen tegenop om jou te meeten. Volgens mij bijt jij.
Het was gewoon weer aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef MouzurX het volgende:
Hey BT hoe zit het nou met je vriend want je had weer geneukt las ik ofzo?![]()
Of bevind ik me nu op glad ijs?
Confirmed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben superlief. Vraag maar aan Skylark of rv.
[..]
Het was gewoon weer aanen dat is het nog steeds. En ik ben er blij mee
dus geen glad ijs
Truequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
dus geen glad ijs
Jonge, en je vriendin danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik liep afgelopen zondag een blauwtje toen ik een nummer vroeg. Dat wijf was kaolo lekker en ik was de sjaak want verloor met dobbelen met het team. En dat iedereen aan het schreeuwen en joelen was hielp ook niet mee.
Watwat, ben je ook 7 september jarig?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, ik heb nu een studenten OV binnen, en ik word 7 september 18. En voor september krijg ik dus een scholieren tegemoetkoming, en in oktober krijg ik voor het eerst Stufi. Maar in die brief staat dat ik het OV product erop kan zetten de 15de van de maand voordat ik studenten vergoeding krijg. Maar is dat dan 17 september, of telt scholierentegemoetkoming ook als stufi en kan ik het al op 15 augustus op laden?
Haha.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jonge, en je vriendin dan? Ik zei zo heel smooth, oh wat een mooie kleur nagellak
zij zo: hihihiihi
ik zo: je wil me he? Zij zo: HELL YEAH
Ik krijg hem niet teruggevondenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt? Ik krijg dat soort dingen nooit gegoogled.
Ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Watwat, ben je ook 7 september jarig?
De manier waar op ik het zei was overduidelijk dat het niet serieus wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jonge, en je vriendin dan? Ik zei zo heel smooth, oh wat een mooie kleur nagellak
zij zo: hihihiihi
ik zo: je wil me he? Zij zo: HELL YEAH
Nee, ik ben 4 september jarig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Watwat, ben je ook 7 september jarig?
Je hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik liep afgelopen zondag een blauwtje toen ik een nummer vroeg. Dat wijf was kaolo lekker en ik was de sjaak want verloor met dobbelen met het team. En dat iedereen aan het schreeuwen en joelen was hielp ook niet mee.
Dus hij maakte het uit omdat je egoistisch (of iets) was en je ergerden je wel aan elkaar de laatste tijd maar nu ineens weer goed?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
dus geen glad ijs
Stoppelhaene?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
4 sept kaolo dik feest hier in Raalte.
4 sept is valtifest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
4 sept kaolo dik feest hier in Raalte.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hosselskills moeten ook op peil gehouden worden voor je weet maar nooit.
Ja maar ik was toch niet serieus, hequote:
Maakt niet uit. Kan niet zo dik zijn als hier bij mij thuis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4 sept is valtifest.
En waarschijnlijk dan ook een feest bij mij thuis, de 4e of de 11e
We shall see.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kan niet zo dik zijn als hier bij mij thuis.
Haha vooruit, dan is het goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
De manier waar op ik het zei was overduidelijk dat het niet serieus was.
Geen enkele relatie is perfect, daar heb jij misschien weinig kennis van maar it sure is truequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus hij maakte het uit omdat je egoistisch (of iets) was en je ergerden je wel aan elkaar de laatste tijd maar nu ineens weer goed?
Voor mijzelf gaat mijn feest leuker wordenquote:
Naja dat wissewasje blijkbaar wel genoeg reden was voor hem om het uit te makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen enkele relatie is perfect, daar heb jij misschien weinig kennis van maar it sure is trueniet elk wissewasje is reden genoeg om het uit te maken.. En dat was dit dus ook niet
we hebben het veel te leuk samen.
glad ijsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja dat wissewasje blijkbaar wel genoeg reden was voor hem om het uit te maken![]()
Nou mag ik wel weinig kennis er van hebben maar volgens mij gebeurt dat niet in elke relatie
Bt en haar vriendje hebben een zeer gepassioneerde relatie. Soms raken ze dan overmand door emoties en zeggen ze dingen die ze eigenlijk toch niet willen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja dat wissewasje blijkbaar wel genoeg reden was voor hem om het uit te maken![]()
Nou mag ik wel weinig kennis er van hebben maar volgens mij gebeurt dat niet in elke relatie
Bij ons toch ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Bt en haar vriendje hebben een zeer gepassioneerde relatie. Soms raken ze dan overmand door emoties en zeggen ze dingen die ze eigenlijk toch niet willen.
Ik heb ook een sloom dag, ik werd heel moe wakker. en ben bijna in slaap gevallen toen ik even boven ging buurten bij mijn vader omdat de hond boven was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JawelHeb echt niets uitgevoerd vandaag maarja, het was ook kutweer
Met jou?
Okee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Vertel eens verder Moos?quote:
Glad ijs is leuk, daar kan je zo over glijden enzoquote:
In een nat kutje kan je ook glijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Glad ijs is leuk, daar kan je zo over glijden enzo
Dokter Phil en zijn vrouw hebben nooit ruzie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha vooruit, dan is het goed![]()
[..]
Geen enkele relatie is perfect, daar heb jij misschien weinig kennis van maar it sure is trueniet elk wissewasje is reden genoeg om het uit te maken.. En dat was dit dus ook niet
we hebben het veel te leuk samen.
Precies, Chai snapt het. We zijn gewoon geen rustige typjes die er eens goed voor gaan zitten om erover te praten.. We gooien gewoon al onze gevoelens eruit op zeer ongenuanceerde wijze wat voor tijdelijke boosheid kan zorgen, maar uiteindelijk beter is voor onze geestelijke gezondheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Bt en haar vriendje hebben een zeer gepassioneerde relatie. Soms raken ze dan overmand door emoties en zeggen ze dingen die ze eigenlijk toch niet willen.
inb4 mouz die zegt:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
In een nat kutje kan je ook glijden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
In een nat kutje kan je ook glijden.
Had je beter je best moeten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Godver, ik wil bier en ik voel mij kanker. Komend jaar nog een heel jaar naar school waar ik geen kanker meer te zoeken heb
Herkenning.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies, Chai snapt het. We zijn gewoon geen rustige typjes die er eens goed voor gaan zitten om erover te praten.. We gooien gewoon al onze gevoelens eruit op zeer ongenuanceerde wijze wat voor tijdelijke boosheid kan zorgen, maar uiteindelijk beter is voor onze geestelijke gezondheid.
Niet nu WD.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had je beter je best moeten doen.
Ja maar ik had gehoopt op nog wel een leuk schooljaar maar ik zie het nu even niet meer zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had je beter je best moeten doen.
Nee glijden kan ook:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
inb4 mouz die zegt:
glijden? het is toch duwen?
Glijden zit niet vast aan een ondergrond net als bij schuiven, dus glijden zou wel kunnen.quote:glijden
ww glijden (gleed enk ovt; is gegleden volt deelw) [ˈxlɛidə(n)] makkelijk en snel over iets schuiven
Geen bier tijdens de wedstrijd is kut. Daarom moet je adresjes hebben dat je altijd bier kan halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Godver, ik wil bier en ik voel mij kanker. Komend jaar nog een heel jaar naar school waar ik geen kanker meer te zoeken heb
Je glijdt erin. Niet erover.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee glijden kan ook:
[..]
Glijden zit niet vast aan een ondergrond net als bij schuiven, dus glijden zou wel kunnen.
Zijn er niet mensen hard gezakt die je kent en die er volgend jaar ook weer zijn?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik had gehoopt op nog wel een leuk schooljaar maar ik zie het nu even niet meer zitten.
Dan had je je b est maar moeten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Nee, degene die ik ken zijn allemaal geslaagd. 1tje op het nippertje maar ook hij gaat het redden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er niet mensen hard gezakt die je kent en die er volgend jaar ook weer zijn?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan had je je b est maar moeten doen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik had gehoopt op nog wel een leuk schooljaar maar ik zie het nu even niet meer zitten.
Jij moet beter je best doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan had je je b est maar moeten doen.
Je glijdt over de onderkant van de binnenkant van der kut.quote:
Hoe weet jij dat? Jij hebt nog nooit seks gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je glijdt over de onderkant van de binnenkant van der kut.
Dit wil wel impliceren dat je lul de zijkanten en bovenkant van de kut niet raakt. Maar dit sluit niet uit dat je lul die kanten ook kan raken tijdens het glijden.
Nou kijk, als 2 mensen heel veel van elkaar houden...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
DUS KOM MIJ DE KANKER NIET VERTELLEN HOE EEN LUL IN EEN KUTJE VERDWIJNT.
Porno.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij hebt nog nooit seks gehad.
bloem. bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou kijk, als 2 mensen heel veel van elkaar houden...
Moh, als je er zo over praat begrijp ik waarom je maagd bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit wil wel impliceren dat je lul de zijkanten en bovenkant van de kut niet raakt. Maar dit sluit niet uit dat je lul die kanten ook kan raken tijdens het glijden.
Bij porno zie je niet hoe een lul wel of niet glijdt.quote:
Ah omdat je er niet meer uitkomt ga je over op een persoonlijke aanval:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij hebt nog nooit seks gehad.
quote:Een persoonlijke aanval is een handeling, meestal een taaluiting, waarmee een persoon een medemens kan confronteren met als doel diegene te kwetsen.
Een ring kan ook van je vinger glijden met zeep enzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu de wedstrijd toch nog niet aan de gang is, wat studeer jij eigenlijk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe mijn best alleen op momenten.
Eenmaal per jaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe mijn best alleen op momenten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oom Moos.
En kom jij maar eens even lekker op schoot zitten bij Oom Moos.
ZEG WAT IS DIT TEGEN MIJN E-ZUSJE?quote:
Die van binnenuit is gefilmd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij porno zie je net hoe een lul wel of niet glijdt.
Of wat voor porno kijk jij?
Homoseksualiteit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu de wedstrijd toch nog niet aan de gang is, wat studeer jij eigenlijk?
Sorry E-papa.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
ZEG WAT IS DIT TEGEN MIJN E-ZUSJE?
Of je steekt hem er gewoon in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vuige shit waar 30 vrouwen over 1 vrouw heen squirten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij porno zie je niet hoe een lul wel of niet glijdt.
Of wat voor porno kijk jij?
Dat weten zij niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met alleen erin steken kom je ook niet ver, je moet ook wat doen he.
Ja, roeren als een modderfokker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs jouw kleine zusje weet dat.quote:
Dat kan idd:quote:
quote:insteken
1) Binnensteken 2) Iets ergens indoen 3) Indoen 4) Innaaien van boeken 5) Inparkeren 6) Inprikken 7) Inschieten 8) Steken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vuige shit waar 30 vrouwen over 1 vrouw heen squirten.
Die is niet klein meer. Ze heeft al tietjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs jouw kleine zusje weet dat.
Jep, omdraaien en haar het werk laten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, skeere shitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
En die shit waar die Japanners iets van neukauto;s gingen sturen over een circuit. Fucking vaag iig.
Roeren, als in roeren in de soep?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, roeren als een modderfokker.
Ringsteken.quote:
Hmm, dit is ingewikkeld... dus dan is het eigenlijk e-ncest?quote:
inb4 pics.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is niet klein meer. Ze heeft al tietjes.
Nee, ontbijtje met witte pap en een eitje bereiden.quote:
Jouw zusjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is ze al vruchtbaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dag schat.quote:
Ik heb dus iets met Chai, en ga vreemd met mijn e-zusje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, dit is ingewikkeld... dus dan is het eigenlijk e-ncest?
Ik ga dit quoten en in mijn sig zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Met dit soort formele semantiek blijf je maagd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
EY!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Nee want WD is mijn e-zusje en ik ben jouw e-papa, je gaat dus vreemd met je e-tante.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb dus iets met Chai, en ga vreemd met mijn e-zusje?
HAHA VOOR JOUW PAPA.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja! We zijn tegelijkertijd ongesteld.
TANTE? CHAI IS JOUW ZUS?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want WD is mijn e-zusje en ik ben jouw e-papa, je gaat dus vreemd met je e-tante.
Ik lees alleen maagd, de rest snap ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:44 schreef ynuhh het volgende:
Is het ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
EY!
Dit vind ik niet echt beleefd om te zeggen!
Nee... wacht wat?quote:
Jammer dat iemand J10 heeft en er dalijk aas 9 valt.quote:
Te laat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee... wacht wat?
Het is te laat voor dit soort onzin.
Een beetje trollen mag toch las ik net.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut sneuer.
Dat was geen trollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een beetje trollen mag toch las ik net.
De wedstrijd is begonnen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die bovenste vent mij op all-in zetten
Ik wacht op de aasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat die bovenste vent mij op all-in zetten
quote:
Heb je nu al zoveel gezet?quote:
Daarom gebruikte ik een knipoog-PI.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had anders van onze vrouwlijke moraalridder verwacht.
Dit is toch een saai FPP toernooitje en sta nu wel 24equote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nu al zoveel gezet?Als op de flop een koning komt en iemand flink zet?
Full House. Met Bob Saget.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
En nog een 7. Full House is nog mooier.
Jouw tafelinstelling is kankerlelijk, dat je het weet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is toch een saai FPP toernooitje en sta nu wel 24e
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je naar mij zat te knipogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom gebruikte ik een knipoog-PI.
Ohnee, was pre-flop die inzet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nu al zoveel gezet?Als op de flop een koning komt en iemand flink zet?
Ja, over een uur lig ik al onder de dekens.quote:
Dit is de standaard, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw tafelinstelling is kankerlelijk, dat je het weet.
Een vluggertje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, over een uur lig ik al onder de dekens.
Mijne is mooier, wacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is de standaard, niks mis mee.
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een grote beurt.quote:
Ik ook, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meestal wel.quote:
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?quote:
quote:
Thanks. Ben ik tenminste niet de enigequote:
Je weet wel? Chai en ik neuken 's avonds pas vaak na 11.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meestal wel.Maar goed, meestal kijken we dan nog even TV en jeweetwel.
Nee, die nieuwe, Suzanne (geloof ik)quote:
Ja, kankertje lelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
EEN SERIE MET KLEINE MENSEN IN DE HOOFDROL. BINNENKORT OP NET 5.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heeft weinig tiet en een flatassquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe, Suzanne (geloof ik)
Er was laatst ook een soort docu over een zwangere dwerg, die zwanger was van een andere dwerg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat wil ik een keer zien, lijkt me droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is er gewoon hoor en zij fokt ook. Haar username is Ynuhh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?![]()
Boeiend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die heeft weinig tiet en een flatass
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?![]()
OMG HET IS BROEKPALING. EN HET LEEFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdegodver, ik stond aan de wasbak maar de grond was nat. Ik haat natte sokken.
Dat is altijd zo erg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdegodver, ik stond aan de wasbak maar de grond was nat. Ik haat natte sokken.
Jij zit wel altijd op mijn schoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.
Ik zou voor Timboektoe gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haha trouwens wd, vriendin en ik gaan misschien naar Gotenburg. ¤46 retour voor 2 personen.
Ik ben echt zo blij met jou als user he. iemand die eens gewoon nadenkt in plaats van maar wat roepen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |