Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?quote:
quote:
Thanks. Ben ik tenminste niet de enigequote:
Je weet wel? Chai en ik neuken 's avonds pas vaak na 11.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meestal wel.Maar goed, meestal kijken we dan nog even TV en jeweetwel.
Nee, die nieuwe, Suzanne (geloof ik)quote:
Ja, kankertje lelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
EEN SERIE MET KLEINE MENSEN IN DE HOOFDROL. BINNENKORT OP NET 5.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heeft weinig tiet en een flatassquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die nieuwe, Suzanne (geloof ik)
Er was laatst ook een soort docu over een zwangere dwerg, die zwanger was van een andere dwerg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat wil ik een keer zien, lijkt me droog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is er gewoon hoor en zij fokt ook. Haar username is Ynuhh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?![]()
Boeiend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die heeft weinig tiet en een flatass
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?![]()
OMG HET IS BROEKPALING. EN HET LEEFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdegodver, ik stond aan de wasbak maar de grond was nat. Ik haat natte sokken.
Dat is altijd zo erg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdegodver, ik stond aan de wasbak maar de grond was nat. Ik haat natte sokken.
Jij zit wel altijd op mijn schoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.
Ik zou voor Timboektoe gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Haha trouwens wd, vriendin en ik gaan misschien naar Gotenburg. ¤46 retour voor 2 personen.
Ik ben echt zo blij met jou als user he. iemand die eens gewoon nadenkt in plaats van maar wat roepen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan als je samenwoont? Je gaat toch niet bij elkaar op schoot zitten de hele tijd dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |