jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.quote:
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk mag ik alleen Ynuhh. Zij is de meest verstandige van ons allen.
Mij wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.
ja helemaal ja preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.
quote:
quote:
Je lachte, vuile zonachternazitter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
Oh dat was geen lach, maar een sarcasmepoppetje.
Have fun!quote:
je moet vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Je lachte, vuile zonachternazitter.
Chai, vuige troller.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Kanker, gaan jullie lullen over mij achter m'n e-rug om?
/gezelligheid
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.quote:
Niet? De Bitter is vervloekt man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Stap die auto maar in danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, maar is wel een eind rijdenMaar alles goed hoor! Met u?
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stap die auto maar in danik ben tenslotte niet zelf binnen vijf minuten bij de supermarkt. En jaaaaaaaaaaaaaawel
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
Ik praatte zelfs met derquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.![]()
En mooi zo!!
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zitten
Waarom dan de mist ingaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs met der![]()
Heel kort en wel half-werkgerelateerd(naja 3 keer ofzo, ze liep 2 keer weg maar kwam weer terug enzo)
Mwa, ben niet echt een liefhebber.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet? De Bitter is vervloekt man.Maar jij hebt het niet zo op de jeugd toch? Het is wel echt een chille tape namelijk
Ja, met een auto.quote:
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zitten. Dan is het toch minder fijn.
quote:
Maar tof klinkt het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Heb even voor je gekeken maar ik kan hier ook geen liefde vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Trein is nog moeilijker dan bus. Maar gewoon werkgerelateerd, uitgaan, schoolgerelateerd ofzo heb ik er nooit moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ben je gehandicapt ofzo. Wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een auto.Niet met een brommobiel.
quote:
Volgens mij zie jij gewoon de verkeerde dingen aan voor trollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.
/verdediging.
Eigenlijk moeten we gewoon dikke schijt hebben aan andere mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ook zo zenuwachtig?quote:
Ja dat zeg ik tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |