Sunchasers lachen nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Bobby. Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
[ http://i305.photobucket.com/albums/nn226/postal7service/kelso.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:
Haje niks aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze was mooi, maar niet WOOOOW jezus wat een lekker wijf mooi, eerderleuk meisje mooi.
Gewoon leuk dus, jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze was mooi, maar niet WOOOOW jezus wat een lekker wijf mooi, eerderleuk meisje mooi.
En diegene blijf je dan ook alleen maar trollen. En steeds weer over dezelfde shit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Maar Jap, ik troll alleen bepaalde mensen hier hoor. En ik heb het bijna alleen ''s avondspits over ass shit.Dat jij je daar zo aan ergert is jouw probleem.
TWEE VRUCHTEN!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind bobby wel een toffe peer. Soms wat minder, maar over het algemeen is ie goed te pruimen.
Een echte assman gaat zich niet verantwoorden over z'n assliefdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
En ik heb het bijna alleen ''s avondspits over ass shit.![]()
Alsof het mij wat boeit wat mensen hier van mij vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind bobby wel een toffe peer. Soms wat minder, maar over het algemeen is ie goed te pruimen.
Ja. Jullie zijn mijn beste vrienden hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof het mij wat boeit wat mensen hier van mij vinden.
Ahh. Maar dat doe je gewoon thuis ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een opdracht bij een klant, maar omdat ik maandag niet instaat was om te werken moet ik even een achterstand wegwerken.
Jij en Lamon ja, jij omdat je altijd zo spastisch hebt, en lamon omdatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En diegene blijf je dan ook alleen maar trollen. En steeds weer over dezelfde shit.
Ik snap echt niet waar dat ass gezeik vandaan komt hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Maar Jap, ik troll alleen bepaalde mensen hier hoor. En ik heb het bijna alleen ''s avondspits over ass shit.Dat jij je daar zo aan ergert is jouw probleem.
datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben je getroll richting lamon wel een beetje zat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij en Lamon ja, jij omdat je altijd zo spastisch hebt, en lamon omdat![]()
En welke users zijn mijn getroll nog meer zat dan?
Ik!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij en Lamon ja, jij omdat je altijd zo spastisch hebt, en lamon omdat![]()
En welke users zijn mijn getroll nog meer zat dan?
Dat ook. Ook van Chai trouwensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben je getroll richting lamon wel een beetje zat.
Hoi BTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trek in chips of koekjes ofzo, hmmm.
's avonds, als C_N en ik in de SC zijn, gaan we overdreven op konten geilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar dat ass gezeik vandaan komt hoorOf ik lees eroverheen of mensen ergeren zich te snel.
Nee, bij de klant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ahh. Maar dat doe je gewoon thuis ofzo?
One luv, mên, one luv.quote:
Jawel, jullie gaan met zijn 2en nog steeds overdreven op hem in om hem te proberen uit te lullenquote:
kay. 11 uur bij zo'n klantquote:
Huh wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, jullie gaan met zijn 2en nog steeds overdreven op hem in om hem te proberen uit te lullen. Zo obvious.
In dat geval. Bobbyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie dat tegelijk doen. Maar wat opvalt is dat als het gebeurd 1 van jullie 2 erbij is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Huh wat.Ik ga op hem in als hij stom doet ja, maar dat doe ik niet bewust samen met chai ofzo
Vast wel, maar is wel een eind rijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Bobheb je eten voor me? Zo nee, alles goed?
Oke, dan negeer ik hem wel vanaf nu. Zijn jij en Ludo ook weer blij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie dat tegelijk doen. Maar wat opvalt is dat als het gebeurd 1 van jullie 2 erbij is.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In dat geval. Bobbydroeftoetert eerste klas
Klopt, best druk met werken en het is lekker weer, dus ik ben veel buiten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent nog amper in de sc, hoe gaat het met werk trouwens? Heb je geen vakantie?
Nee, gezellig, het is echt een toffe man en een vriend van mijn vader. Werkdagen zijn ook gezellig. Maar ik heb zelf besloten of wat langer door te gaan, want achterlopen op schema is ook niet tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kay. 11 uur bij zo'n klantMedelijden.
Nee moet je zelf weten. Alleen dan blijven jullie altijd zo lang doorgaan. Dat is saaiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, dan negeer ik hem wel vanaf nu. Zijn jij en Ludo ook weer blij.
Kij eerst eens na jezelf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
mozy, eerst zo'n pubert, en nu hier. OverloperGa weg joh, jij hoort hier niet.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee moet je zelf weten. Alleen dan blijven jullie altijd zo lang doorgaan. Dat is saai
Die vervaagd langzaam. Like it always does.quote:
Je bent zelf saai, kutpinda.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee moet je zelf weten. Alleen dan blijven jullie altijd zo lang doorgaan. Dat is saai
Volgens mij heb ik je dat al eens eerder gevraagd.quote:
Dus tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vervaagd langzaam. Like it always does.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |