TR gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond de uitschakeling van Ajax.
Je klinkt de laatste tijd in het algemeen, naar iedereen toe, wat meer verbitterd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd waar het nog meer om gaat dan.
Kijk hem doen alsof hij een wandelende encyclopedie is omdat hij vwo doet maar harder faalt dan een gemiddelde vmbo'er.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wiki is geen bron.
Leer je op de middelbare school havo/vwo.
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat. Wat heb je allemaal gedaan?Ik ben het altijd na 3 uur wel zat, maar dan moet ik nog even.
Definieer harder falen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk hem doen alsof hij een wandelende encyclopedie is omdat hij vwo doet maar harder faalt dan een gemiddelde vmbo'er.
Elke keer anders mang, via een uitzendbureau. Moest vandaag in een bedrijfskantine werkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahahah, weten jullie nog japsnars met z'n 52% belasting
Beetje afwisseling dus, da's ook wel nice.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke keer anders mang, via een uitzendbureau. Moest vandaag in een bedrijfskantine werkenMaar verdiende wel lekker, 9 euro 50 per uur
Naar iedereen? Hoogstens 3.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je klinkt de laatste tijd in het algemeen, naar iedereen toe, wat meer verbitterd.
/care.quote:
Dat ding mondt uit in Zeeland, hij loopt niet door Zeeland.quote:
Mwahquote:
Ik zal eens uitmonden in Zeeland.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ding mondt uit in Zeeland, hij loopt niet door Zeeland.
Kom eens met voorbeelden dan?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je snapt prima wat ik bedoel, hè.
hahahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal eens uitmonden in Zeeland.
Op de visserijdagen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je de laatste tijd niet meer gemeen tegen mij doet, zal ik het overwegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Gaan we elkaar nog zien op lowlands?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, bij mijn weten naar bijna niemand. Niet gemeend in ieder geval.quote:
Het was een klant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gesprek met chicks op het werk is juist makkelijkste wat er is, want praten is niet werken dus zij wil ook praten.
Ja, ik ben de laatste tijd nogal chagrijnig en de wereld is momenteel wel beter af zonder mij, ik weet het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
Naar mij niet, hè Bobs
Maar japsnars is tegenwoordig 24/7 ongesteld
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohh. Je gaat dr nooit meer zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het was een klant.
En ze vond me zeeeker leuk, vaak weet ik dat niet echt maar dit lag er wel heel dik op.![]()
Nou als er een god is dan is ze er morgen of overmorgen weer en verneuk ik het dan niet.![]()
Vraag gewoon of ze zin heeft in een avondje schuren in Jojo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het was een klant.
En ze vond me zeeeker leuk, vaak weet ik dat niet echt maar dit lag er wel heel dik op.![]()
Nou als er een god is dan is ze er morgen of overmorgen weer en verneuk ik het dan niet.![]()
Misschien als ik zin heb om straks terug te zoeken maar ik moet ook eens een keer wat nuttigs gaan doenquote:
Ja, maar dat is jouw mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste tijd nogal chagrijnig en de wereld is momenteel wel beter af zonder mij, ik weet het.
Maar sommige users kan ik het over het algemeen hier de laatste tijd steeds beter mee vinden. Jij bent er juist een waarmee ik het vroeger goed kon vinden maar je de laatste tijd juist irritant ben begonnen te vinden vanwege dat nonstop getroll en assgezeik.
Wat voor winkel werk je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het was een klant.
Waarom lach je altijd om mijn opmerkingen die over 48 keer niks gaan. Wat is dat.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je de laatste tijd niet meer gemeen tegen mij doet, zal ik het overwegen.
Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien als ik zin heb om straks terug te zoeken maar ik moet ook eens een keer wat nuttigs gaan doen
Yup. Maar ik heb van andere users ook wel gehoord dat ze dat non-stop getroll ook wel zat zijn.quote:
Denken dat mensen lachen als mensen 'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom lach je altijd om mijn opmerkingen die over 48 keer niks gaan. Wat is dat.
Omdat ik anders verbitterd overkom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom lach je altijd om mijn opmerkingen die over 48 keer niks gaan. Wat is dat.
Het is Bobby. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat mensen lachen als mensen '' posten
GET REAL
En dat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat mensen lachen als mensen '' posten
GET REAL
Een opdracht bij een klant, maar omdat ik maandag niet instaat was om te werken moet ik even een achterstand wegwerken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat. Wat heb je allemaal gedaan?Ik ben het altijd na 3 uur wel zat, maar dan moet ik nog even.
kenkerchilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je de laatste tijd niet meer gemeen tegen mij doet, zal ik het overwegen.
Ze was mooi, maar niet WOOOOW jezus wat een lekker wijf mooi, eerderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef reetveter het volgende:
Was ze mooi Mouzer of was ze voor jou mooi?
Mens, ga je haar wassen of zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Bobby. Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is Bobby. Wat denk je zelf?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |