Je snapt toch wat ie bedoeltquote:
Ja zeg maar om langer mee te praten?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh casanova hier gaat het even uitleggen hoor.
jij ook dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:
Heeft niks te maken met trouw of iets, papa heeft liefde voor die oude fiets.
Zonder mama was hij nauwelijks iets maar papa kan eenmaal niks meer met dat oude typ.
HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg je dat opgestuurd van je indo oma?
Jij bent ook niet meer wie je ooit geweest bent zegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh casanova hier gaat het even uitleggen hoor.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
was eerst even yayo z'n mixtape aan het checken
Ja ik zag het. Ik post even een van de chille nummers.quote:
Gesprek met chicks op het werk is juist makkelijkste wat er is, want praten is niet werken dus zij wil ook praten.quote:
Ik ben nooit anders geweest alleen richt ik me nu naar jou en dat vind je niet leuk. Had ik het bij een ander gedaan was het wel leuk geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer wie je ooit geweest bent zeg
Mwa, 't gaat. Best wel moe, vandaag 11 uur gewerkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja goed met jou![]()
En nee nog niet, was eerst even yayo z'n mixtape aan het checken. zal 'm downloaden
Nee hoor, daar ging het niet alleen maar omquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nooit anders geweest alleen richt ik me nu naar jou en dat vind je niet leuk. Had ik het bij een ander gedaan was het wel leuk geweest.
Dat is niet noemenswaardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rivier_in_Zeeland
Fuck you, neger.
Nou, ik ben benieuwd waar het nog meer om gaat dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ging het niet alleen maar om
Wiki is geen bron.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Rivier_in_Zeeland
Fuck you, neger.
wat. Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, 't gaat. Best wel moe, vandaag 11 uur gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |