Rotterdam.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Nog zo'n topprogramma na de ster. Toen was geluk heel gewoon.
Ach so.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Net als al die andere 900 keren dat het in de SC werd besproken.
Waar is je UI?
Die is wel leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Nog zo'n topprogramma na de ster. Toen was geluk heel gewoon.
Koopgoot, Hollywood, etc.quote:
Waar kwam jij ook alweer vandaan? OH JA ZEELAND.quote:
HAHAHA ZEELANDquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan? OH JA ZEELAND.
Kut, want die kocht ik altijd tussen de middag in Kaapstad. Was er al bang voor dat ze dat hier niet kenden.quote:
Ja goed met jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey! Alles wel?
https://puna.box.net/shared/kyy9yhbvkm heb je die al?
Ik ben de baas van Zuid-Beveland.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan? OH JA ZEELAND.
Omdat Spencer een kankermongool is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Smart_ass het volgende:
Die Spencer is wel een lul trouwens.Waarom heeft ie ruzie met z'n zus?
Wat was daar te doen dan? Zandhappen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben de baas van Zuid-Beveland.
Nee hoor, daar heb je vies rivier water.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Laatst stonden er serieus mensen in de supermarkt: hey ze hebben ook coca cola in zeeland.
Serieus gast![]()
Coca cola heb je zelfs in de rimboe.
Wtf coca cola in zeelandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Laatst stonden er serieus mensen in de supermarkt: hey ze hebben ook coca cola in zeeland.
Serieus gast![]()
Coca cola heb je zelfs in de rimboe.
Da's hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb je vies rivier water.
Nee, die titel komt mij toe nadat ik ZK spijkerpoepen werd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat was daar te doen dan? Zandhappen?
Rivier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb je vies rivier water.
Om der vast te houden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Godver vandaag op het werk enorme sjans met zo'nmeisje, maar ik wist niet echt iets om te zeggen om der vast te houden zeg maar
Krijg je dat opgestuurd van je indo oma?quote:
Oh casanova hier gaat het even uitleggen hoor.quote:
Schelde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Noem eens één rivier in Zeeland WD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |