Hier stond eerst: ja zouden ze met alle kinderverkrachters moeten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja doodgestampt is misschien wat over the top....
liever dat ze hem pakken dan het personeel
niet waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier stond eerst: ja zouden ze met alle kinderverkrachters moeten doen.
Je had geen v-hals.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Godver vandaag op het werk enorme sjans met zo'nmeisje, maar ik wist niet echt iets om te zeggen om der vast te houden zeg maar
Mooie dood voor hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand is zoooo steentijd.
waarom lieg je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet waareerst stond alleen de eerste regel er
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.quote:
Jij snapt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.
Ludo zegt dat dat er stond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Salatrel het volgende:
vraag ludo die kan het vast wel zien wat er voor de edit stond
Mits zielig opkomend borsthaar wat er dan onderuit komt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.
Mijn werkshirt heeft zo 2 knoopjes en die waren los dus dat is een soort van v-halsquote:
dan komt het er bovenuit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mits zielig opkomend borsthaar wat er dan onderuit komt.
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat op NL2, een platteland soap.
neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn werkshirt heeft zo 2 knoopjes en die waren los dus dat is een soort van v-hals![]()
Hopen dat ze morgen weer komt.
Ik dacht dat je S_a was en dacht sinds wanneer valt ze op meisjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Godver vandaag op het werk enorme sjans met zo'nmeisje, maar ik wist niet echt iets om te zeggen om der vast te houden zeg maar
Nee geen v-hals of nee ze komt niet meer?quote:
Da's al heel lang. Met Herman Finkersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Spar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
ze komt niet meer omdat je een nep v-hals had. tevens: haha mouz werkt bij de konmar.
Inderdaad.quote:
Ik zag allemaal haar aan de onderkant van het shirt voor me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja true.Maar het komt van onder het t-shirt.
Von ouwelui un ouwegrund ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Whutttt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je S_a was en dacht sinds wanneer valt ze op meisjes.
Dat is briljant!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's al heel lang. Met Herman FinkersMaar die serie is al tig keer herhaald op regionale omroepen
SORRY GIRL.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag allemaal haar aan de onderkant van het shirt voor me.
alleen op lowlands voor een wijntje en een fanfotoquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"
Oh, is dit weer een andere?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"
Ik ben scheelquote:
Ik kan hier moeilijk nee op gaan antwoorden na die foto van alejandro.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
Poll: mannen met borsthaar
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat ligt aan de man. Als ie gespierd en breed en lekker en geil is, dan niet. Als ie minder gespierd en minder breed is, kan het best, zolang niet van niveau bosaap. Dus waarom staat die optie er niet bij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik zeg ja. Ik vond borsthaar eerst smerig. Maar ligt er maar net aan bij wie. Bij Jochem vind ik het mooi, maar ik vind bijvoorbeeld RV geen type voor borsthaar net als Sky.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
past niet in het vakjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Dus waarom staat die optie er niet bij?
Hebben jullie tramezzini?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |