Hier stond eerst: ja zouden ze met alle kinderverkrachters moeten doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja doodgestampt is misschien wat over the top....
liever dat ze hem pakken dan het personeel
niet waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier stond eerst: ja zouden ze met alle kinderverkrachters moeten doen.
Je had geen v-hals.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Godver vandaag op het werk enorme sjans met zo'nmeisje, maar ik wist niet echt iets om te zeggen om der vast te houden zeg maar
Mooie dood voor hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand is zoooo steentijd.
waarom lieg je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet waareerst stond alleen de eerste regel er
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.quote:
Jij snapt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.
Ludo zegt dat dat er stond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Salatrel het volgende:
vraag ludo die kan het vast wel zien wat er voor de edit stond
Mits zielig opkomend borsthaar wat er dan onderuit komt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
v-halsje is gewoon een must have voor het versieren van een meisje.
Mijn werkshirt heeft zo 2 knoopjes en die waren los dus dat is een soort van v-halsquote:
dan komt het er bovenuit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mits zielig opkomend borsthaar wat er dan onderuit komt.
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat op NL2, een platteland soap.
neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijn werkshirt heeft zo 2 knoopjes en die waren los dus dat is een soort van v-hals![]()
Hopen dat ze morgen weer komt.
Ik dacht dat je S_a was en dacht sinds wanneer valt ze op meisjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
Godver vandaag op het werk enorme sjans met zo'nmeisje, maar ik wist niet echt iets om te zeggen om der vast te houden zeg maar
Nee geen v-hals of nee ze komt niet meer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |