Dat jij net als de meeste anderen hier de afgelopen 7 dagen ook de hele dag in de SC hebt gezeten.quote:
Als er één moment is dat mensen druk zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja niet nu gewoon als school weer is begonnen
Ja maar of ik dat wilquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
sommigen daarvan kun je vuisten, goed voor je armspieren
en je doet gynaecologische ervaring op
ja, overdag, omdat ik mezelf vrij heb gegeven van werk en niet op vakantie ben. 's Avonds ben ik vaak weg. En ik ga nog de introductieweek lopen en naar Amerika, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat jij net als de meeste anderen hier de afgelopen 7 dagen ook de hele dag in de SC hebt gezeten.
Ja, ik heb het ook over overdag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja, overdag, omdat ik mezelf vrij heb gegeven van werk en niet op vakantie ben. 's Avonds ben ik vaak weg. En ik ga nog de introductieweek lopen en naar Amerika, dus ik denk dat dat wel meevalt.
geloof me, je hebt geen idee, wat jij wiltquote:
Ik stuur Yvonne naar de meet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Moeten er wel chille mensen komen. En geen stairway bullshit.
Ik heb idd weinig te doen overdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over overdag.
Ja ik werk, verjaardagen, feesten, alles. BInnenkort moet ik een week bij mijn vriendin wonen want die wil niet alleen thuis zijn en iedereen is der weg, dus ben ik in de avonden ook niet hier. En overdag werken trouwens. En dan ook nog moeilijk veel voetbal erbijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja, overdag, omdat ik mezelf vrij heb gegeven van werk en niet op vakantie ben. 's Avonds ben ik vaak weg. En ik ga nog de introductieweek lopen en naar Amerika, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Klinkt wel chill.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik werk, verjaardagen, feesten, alles. BInnenkort moet ik een week bij mijn vriendin wonen want die wil niet alleen thuis zijn en iedereen is der weg, dus ben ik in de avonden ook niet hier. En overdag werken trouwens. En dan ook nog moeilijk veel voetbal erbij
Oja, uitgaan zit er ook nog bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt wel chill.
Beter dan de hele tijd niets doen
Ik moet eigenlijk ook weer werk zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb idd weinig te doen overdag. Ik ga maar weer werken denk ik. Maar nu FOK! ik, lees ik boeken en kijk ik series, best levenloos
.
Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.quote:
En mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.
Nagellakmeet dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.
Ik heb net besloten dat je arrogant bent.quote:
Meh, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat je arrogant bent.
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tevens is zwijgen toestemmen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.
ouchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.
Nee, je blijft me quoten als ik jou nergens vermeld in mijn ik-wil-ontmoeten-posts.quote:
Dus je ontkent dat je er niet blij mee bent als ik je rape? Wat betekend dat je dat wel fijn zou vinden, is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je blijft me quoten als ik jou nergens vermeld in mijn ik-wil-ontmoeten-posts.![]()
[..]
Dus je ontkent dat je er niet blij mee bent als ik je rape? Wat betekend dat je dat wel fijn zou vinden, is dat wat je zegt?
Whatever, je blijft het antwoorden erop vermijden.quote:
quote:
Ga eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef reetveter het volgende:
NICE, weer vuur in de buurt. Vanaf hier te zien.
Hoezo niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |