Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.quote:
En mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.
Nagellakmeet dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wil Tli wel meeten en l0t en ynuhh. En Allure, maar die is nog steeds mensenschuw.
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.
Ik heb net besloten dat je arrogant bent.quote:
Meh, dat valt wel mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat je arrogant bent.
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tevens is zwijgen toestemmen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een twijfelgeval. Ik denk dat ik je dan rape. En daar ben je niet zo blij mee denk ik.
ouchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.
Nee, je blijft me quoten als ik jou nergens vermeld in mijn ik-wil-ontmoeten-posts.quote:
Dus je ontkent dat je er niet blij mee bent als ik je rape? Wat betekend dat je dat wel fijn zou vinden, is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat zo was had japsnars der al geregeld.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je blijft me quoten als ik jou nergens vermeld in mijn ik-wil-ontmoeten-posts.![]()
[..]
Dus je ontkent dat je er niet blij mee bent als ik je rape? Wat betekend dat je dat wel fijn zou vinden, is dat wat je zegt?
Whatever, je blijft het antwoorden erop vermijden.quote:
quote:
Ga eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:54 schreef reetveter het volgende:
NICE, weer vuur in de buurt. Vanaf hier te zien.
Hoezo niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |