Da's al heel lang. Met Herman Finkersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat op NL2, een platteland soap.
Spar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
ze komt niet meer omdat je een nep v-hals had. tevens: haha mouz werkt bij de konmar.
Inderdaad.quote:
Ik zag allemaal haar aan de onderkant van het shirt voor me.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja true.Maar het komt van onder het t-shirt.
Von ouwelui un ouwegrund ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is dat op NL2, een platteland soap.
Whutttt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je S_a was en dacht sinds wanneer valt ze op meisjes.
Dat is briljant!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's al heel lang. Met Herman FinkersMaar die serie is al tig keer herhaald op regionale omroepen
SORRY GIRL.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag allemaal haar aan de onderkant van het shirt voor me.
alleen op lowlands voor een wijntje en een fanfotoquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"
Oh, is dit weer een andere?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ripoff van "Van jonge leu en oale groond"
Ik ben scheelquote:
Ik kan hier moeilijk nee op gaan antwoorden na die foto van alejandro.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
Poll: mannen met borsthaar
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat ligt aan de man. Als ie gespierd en breed en lekker en geil is, dan niet. Als ie minder gespierd en minder breed is, kan het best, zolang niet van niveau bosaap. Dus waarom staat die optie er niet bij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik zeg ja. Ik vond borsthaar eerst smerig. Maar ligt er maar net aan bij wie. Bij Jochem vind ik het mooi, maar ik vind bijvoorbeeld RV geen type voor borsthaar net als Sky.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:04 schreef Salatrel het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
past niet in het vakjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Dus waarom staat die optie er niet bij?
Hebben jullie tramezzini?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |