TR gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond de uitschakeling van Ajax.
Je klinkt de laatste tijd in het algemeen, naar iedereen toe, wat meer verbitterd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd waar het nog meer om gaat dan.
Kijk hem doen alsof hij een wandelende encyclopedie is omdat hij vwo doet maar harder faalt dan een gemiddelde vmbo'er.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wiki is geen bron.
Leer je op de middelbare school havo/vwo.
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat. Wat heb je allemaal gedaan?Ik ben het altijd na 3 uur wel zat, maar dan moet ik nog even.
Definieer harder falen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk hem doen alsof hij een wandelende encyclopedie is omdat hij vwo doet maar harder faalt dan een gemiddelde vmbo'er.
Elke keer anders mang, via een uitzendbureau. Moest vandaag in een bedrijfskantine werkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahahah, weten jullie nog japsnars met z'n 52% belasting
Beetje afwisseling dus, da's ook wel nice.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Elke keer anders mang, via een uitzendbureau. Moest vandaag in een bedrijfskantine werkenMaar verdiende wel lekker, 9 euro 50 per uur
Naar iedereen? Hoogstens 3.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je klinkt de laatste tijd in het algemeen, naar iedereen toe, wat meer verbitterd.
/care.quote:
Dat ding mondt uit in Zeeland, hij loopt niet door Zeeland.quote:
Mwahquote:
Ik zal eens uitmonden in Zeeland.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ding mondt uit in Zeeland, hij loopt niet door Zeeland.
Kom eens met voorbeelden dan?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je snapt prima wat ik bedoel, hè.
hahahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal eens uitmonden in Zeeland.
Op de visserijdagen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal eens uitmonden in Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |