jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.quote:
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk mag ik alleen Ynuhh. Zij is de meest verstandige van ons allen.
Mij wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mag niemand hier, zelfs mezelf niet.
ja helemaal ja preciesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jaloers omdat jij nooit een naamtopic van me krijgt.
quote:
quote:
Je lachte, vuile zonachternazitter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
Oh dat was geen lach, maar een sarcasmepoppetje.
Have fun!quote:
je moet vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Je lachte, vuile zonachternazitter.
Chai, vuige troller.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef Chai het volgende:
Kanker, gaan jullie lullen over mij achter m'n e-rug om?
/gezelligheid
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.quote:
Niet? De Bitter is vervloekt man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Stap die auto maar in danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, maar is wel een eind rijdenMaar alles goed hoor! Met u?
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stap die auto maar in danik ben tenslotte niet zelf binnen vijf minuten bij de supermarkt. En jaaaaaaaaaaaaaawel
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
Ik praatte zelfs met derquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, waarom geen cursus assertiviteit dan. Als je oogcontact hebt en sure bent dan vind ik het meestal wel makkelijk. Het maakt dan niet meer uit wat je zegt.
1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.![]()
En mooi zo!!
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hangt van de situation af. Laatst ook in de trein en we hadden de hele tijd oogcontact maar er zat iemand voor dr en beetje awkward om daar dan naast te zitten
Waarom dan de mist ingaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik praatte zelfs met der![]()
Heel kort en wel half-werkgerelateerd(naja 3 keer ofzo, ze liep 2 keer weg maar kwam weer terug enzo)
Mwa, ben niet echt een liefhebber.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet? De Bitter is vervloekt man.Maar jij hebt het niet zo op de jeugd toch? Het is wel echt een chille tape namelijk
Ja, met een auto.quote:
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, in de trein is wel kut. Vooral omdat er andere mensen bij zitten. Dan is het toch minder fijn.
quote:
Maar tof klinkt het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
De release party van Het Grote Gedoe scheen niet zo heel tof geweest te zijn.
Heb even voor je gekeken maar ik kan hier ook geen liefde vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Tsja waar is de liefde ... niet tussen mij en dat meisje iig
Trein is nog moeilijker dan bus. Maar gewoon werkgerelateerd, uitgaan, schoolgerelateerd ofzo heb ik er nooit moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ben je gehandicapt ofzo. Wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een auto.Niet met een brommobiel.
quote:
Volgens mij zie jij gewoon de verkeerde dingen aan voor trollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik trollde alleen met dat ik onvruchtbaar ben, voor de rest niet.
/verdediging.
Eigenlijk moeten we gewoon dikke schijt hebben aan andere mensen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom maar ik chicken dan wel altijdVooral omdat ze alles horen ook itt mensen om je heen met uitaan
Ook zo zenuwachtig?quote:
Ja dat zeg ik tochquote:
Waarom hebben jullie dat eigenlijk niet? Ik had het eerlijk gezegd wel van je verwacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon dikke schijt hebben aan andere mensen.
Faberyayo & Vic Crezée klinkt in mijn oren toch wel iets anders dan de JVT. Iets minder hardere beats en iets meer gevogel met de Nederlandse taal (zoals we van Faberyayo bij Le Le al gewend waren)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, ben niet echt een liefhebber.![]()
Niemand scheen te dansen en maar een beetje naar de artiesten te kijken, heel suf.
Ja het gaat niet zozeer om onderwerpen of gesprek gaande houden maar om dan überhaupt midden in de trein gesprek te beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trein is nog moeilijker dan bus. Maar gewoon werkgerelateerd, uitgaan, schoolgerelateerd ofzo heb ik er nooit moeite mee.
Ja ik zou wel kunnen internettalken dat ik er schijt aan heb maar helaasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat het ook awkward voor het meisje is als iedereen naar jullie gaat zitten staren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dat eigenlijk niet? Ik had het eerlijk gezegd wel van je verwacht.
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochIk kwam niet echt op het idee/ kon niks verzinnen om zeg maar niet-werkgerelateerd verder te praten
quote:
Nee, ik heb volgens mij toch wel meer gezien dan datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zie jij gewoon de verkeerde dingen aan voor trollen.
Hehe, ik ken het gevoelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochIk kwam niet echt op het idee/ kon niks verzinnen om zeg maar niet-werkgerelateerd verder te praten
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hooooi!quote:
Dat is lang zegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar is iets van 2 en een half uur rijden naar Groningen.![]()
En mooi zo!!
Bij mijn weten is je enige handicap je pedofilie die je in bedwang moet houden. Alleen dan mag je nog wel met een gewone auto.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ga je nu lullig doen over mijn handicap?
Zag het laatst staan in de hiphopagenda en de prijs was nog chill ook maar ik heb niet echt iemand die mee wil, 'ja ik ga daar geen 20/30 euro voor betalen'quote:
Ja precies, dat is het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja het gaat niet zozeer om onderwerpen of gesprek gaande houden maar om dan überhaupt midden in de trein gesprek te beginnen
[..]
Ja ik zou wel kunnen internettalken dat ik er schijt aan heb maar helaas
Ja, met zo'n antwoord kom je al een heel eind verder ja. Vooral met die "quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik heb volgens mij toch wel meer gezien dan dat
Ik kan dat echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.
Nee, volgens Chai is het 1 uur en 3 kwartier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is lang zegGroningen is ook wel een beetje afgelegen.
Altijd maar dat gejank om voorbeelden, ga het zelf eens nalezen en je komt vast wel wat tegen. Ik weet voor mijzelf dat het zo is, dat jij er anders over denkt, prima. Iedereen heeft zijn eigen mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, met zo'n antwoord kom je al een heel eind verder ja. Vooral met die "".
Geef eens een voorbeeld.
Haha.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
Hahah, 1 zo'n gastje van 17 probeerde me een keer te versieren in de treinMet de briljante vraag waar de Primark zat (ik had een tasje daarvan bij) want zijn zusje hield ook heel erg van shoppen
![]()
![]()
Ligt eraan waar je vandaan komt, hè.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, volgens Chai is het 1 uur en 3 kwartier.Dacht altijd dat het iets van 2 en een half uur was. Ben twee keer in Groningen geweest.
Gejank om voorbeelden, ik vraag om een voorbeeld omdat je van alles zit uit te kramen maar je geen bewijs kan leveren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd maar dat gejank om voorbeelden, ga het zelf eens nalezen en je komt vast wel wat tegen. Ik weet voor mijzelf dat het zo is, dat jij er anders over denkt, prima. Iedereen heeft zijn eigen mening.
Nee, want in een normale auto kun je veel beter kindjes op de achterbank pakken, bovendien kun je er meer kwijt in de laadruimte. In een brommobiel gaat dat wat lastiger.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mijn weten is je enige handicap je pedofilie die je in bedwang moet houden. Alleen dan mag je nog wel met een gewone auto.
In een supermarkt is nummer 2 een beetje zo van mjaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, kom je hier vaker, is het beetje leuk, ey weet je je lijkt op *leugen*.
Gesprekken met meisjes die niet willen zijn altijd awkward.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas één keer in m'n hele leven gehad dat ik niks wist te zeggen maar toen werd ik ook gepushed door vrienden naar iemand een stuk boven my league en ze hielp niet mee. Maar dat is al tijden geleden, nu heb ik als ik een gesprek wil altijd wel een chill gesprek (tenzij ze echt niet wil).
Bij mij in het nieuwe team is dat erg. Dat zijn pro-players gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het wel. Gewoon dat je moet beginnen en iedereen big smile mee zit te luisteren. En dan heb ik het nog niet eens over risico op blauwtje, dat maakt me dan nog neit eens uit.
Het maakt ook niet zo heel veel uit. Er zijn heel veel random dingen die je kan vertellen/vragen die eigenlijk altijd goed zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb pas één keer in m'n hele leven gehad dat ik niks wist te zeggen maar toen werd ik ook gepushed door vrienden naar iemand een stuk boven my league en ze hielp niet mee. Maar dat is al tijden geleden, nu heb ik als ik een gesprek wil altijd wel een chill gesprek (tenzij ze echt niet wil).
Chai weet waar ik vandaan komt en heeft dit waarschijnlijk met Google Maps uitgerekend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je vandaan komt, hè.
Daarom is het goed dat de boys hier uitkijken met meisjes aanspreken in de trein enzo. Daar kun je niet meer gewoon weglopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gesprekken met meisjes die niet willen zijn altijd awkward.
Vooral als ze geen smoesje weet om weg te komen.
Ik slaap meestal in de trein.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
In de trein ga ik trouwens echt niemand aanspreken. Muziek gek.
Heuj.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chai weet waar ik vandaan komt en heeft dit waarschijnlijk met Google Maps uitgerekend.
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij in het nieuwe team is dat erg. Dat zijn pro-players gek
Van alles zit uit te kramen? Nee, ik zag dat Chai wel meer dan eens trolled, dat is het enige. Het is gewoon meermaals voorgekomen na het suusje-V gedoe, dat weet ik heel zeker. Als me iets te binnen schiet zal ik het je wel sturen maar tot die tijd houd ik erover opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gejank om voorbeelden, ik vraag om een voorbeeld omdat je van alles zit uit te kramen maar je geen bewijs kan leveren.
Heb je daar in die tijd nog niet wat voorbeelden van gepost?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingen. Die chicks liepen met hem weg.
Daarvoor deed ik het juist veel meer en was ik veel gemener, maar oke ik zal het zelf wel niet meer zo goed weten. Ik zal er op letten in het vervolg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van alles zit uit te kramen? Nee, ik zag dat Chai wel meer dan eens trolled, dat is het enige. Het is gewoon meermaals voorgekomen na het suusje-V gedoe, dat weet ik heel zeker. Als me iets te binnen schiet zal ik het je wel sturen maar tot die tijd houd ik erover op
En gelukkig maar dat ik geen bewijs kan leveren, ik ga toch geen excel bestand bijhouden met iedereens getroll en iedereens posts
Katy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Over sma's gesproken btw wat is een meisjesnaam met 4 letters die met een k begint? Heb niet goed naar naamplaatje van een albert heijn sma gekeken
keesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Over sma's gesproken btw wat is een meisjesnaam met 4 letters die met een k begint? Heb niet goed naar naamplaatje van een albert heijn sma gekeken
Kladblok erbij gepakt allesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Groningen bij jullie was en de trein naar huis nam zaten er 2 chicks (1 lekker) in zo'n 4zits, komt zo'n normaal eruitziende jongen er opeens bij zitten, begint gewoon te praten, zei fucking GENIUS dingen. Die chicks liepen met hem weg.
Kaat/Kaja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik herinner me nog dat hij vertelde dat hij ooit een chick had versierd in de bus en dat ze een dag later date hadden en dat zij naar zijn huis kwam, zei zijn broer zo tegen hem waar zij bij was: "Heb je die soms weer in de bus opgepikt" maar dat was een vaste uitdrukking van hun 2, maar dat wist die chick niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot moet op een zondag avond, ik was een keertje van Deventer naar Roosendaal, en toen moest ik in Den Bosch uitstappen. Maar ik was dus gewoon serieus in slaap gevallen 1 minuut voordat te trein Station Den Bosch binnenreed.quote:
Kiki.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Hey die had ik nog nietquote:
Ja die kende ze vast alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |