quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Mijn fout
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
[..]
Oh, dat viel jou dus ook al op, ik zie wel eens dat ze 4 of 5 keer komen kijken en je krijgt dan totaal geen bericht van hun. Vreemd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat me opvalt aan RP: heel vaak bekijken dezelfde mensen meerdere keren je profiel (soms meerdere dagen achter elkaar) maar verder gebeurt er niets.
Ik kijk zelf niet continu naar profielen van mensen die ik niet interessant vind (ok, ook niet naar profielen van mensen die ik wel interessant vind, dan stuur ik gewoon een berichtje). Maar het is wel raar gedrag.
Waarom zo vaak kijken als je niets doet? Of verwachten die vrouwen dat je zelf actie onderneemt omdat je begluurd wordt?
Ik niet, als ik een man intererssant vind stuur ik hem een bericht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waarom zo vaak kijken als je niets doet? Of verwachten die vrouwen dat je zelf actie onderneemt omdat je begluurd wordt?
Je bent denk ik een uitzondering. Of ik ben niet interessant ....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik niet, als ik een man intererssant vind stuur ik hem een bericht.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:24 schreef Sander het volgende:
Het is een hint. In de categorie 3x langslopen in de kroeg.
JAAAAAA MAAR JIJ BENT EEN VROUW EN DAN IS DAT TOCH ANDERS.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik niet. Toevallig met een wk zag ik een leuke man, heen gelopen en gezegd: Hai, zin om te daten? Hij: dan moet je me nummer hebben ..... asje...
Zoooooooooooo doe je dat![]()
Schrijf ze eens een bericht en kijk wat er gebeurdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Oh, dat viel jou dus ook al op, ik zie wel eens dat ze 4 of 5 keer komen kijken en je krijgt dan totaal geen bericht van hun. Vreemd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik niet. Toevallig met een wk zag ik een leuke man, heen gelopen en gezegd: Hai, zin om te daten? Hij: dan moet je me nummer hebben ..... asje...
Zoooooooooooo doe je dat![]()
Ach jaa.. hij stond met zn mond open..hahahaquote:
Lekkere late reactie mister..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
O ligt eraan.
Met de juiste motivatie... wellicht
Dankje. Alleen heb ik vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Lekkere late reactie mister..![]()
sweet dreamswerk ze morgen
Ik ben een volledige Paiq slet...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volledige mismatches, rampzalige gesprekken en ik ben er volledig op afgeknapt.
Dus jij speeddate als een gek constant en als ze iets zeggen wat jou niet bevalt gooi je haar eruit? Hoelang zit jij al op Paiq?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben een volledige Paiq slet...
mn laatste vriendin waar ik 18 maanden mee had is van paiq
en een paar vriendinnen daarvoor ook van Paiq gehaald
kijk het is maar wat je als succes noemt...
tijdens paiqen gewoon de lat heel hoog leggen...
rokende vrouwen tyf ik er meteen uit
evenals die geen fuck te zeggen hebben
lelijk en dik ook
en dan houd je vanzelf de leuke over
het ligt helemaal aan jezelf Prinses!
Haha welke Fokker is dit?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:51 schreef GForceT1 het volgende:
Als dit geen fake is....
NL86660262
Maar wel full member???
Eew ...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:51 schreef GForceT1 het volgende:
Als dit geen fake is....
NL86660262
Maar wel full member???
En waarom ben je tot deze conclusie gekomen, want fakers lijken me niet betalend lid te worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:51 schreef GForceT1 het volgende:
Als dit geen fake is....
NL86660262
Maar wel full member???
1 op de 5 krijgt binnen het jaar spijt van het huwelijk. Was een nieuwsbericht van de week.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:14 schreef avotar het volgende:
Grappig.. ik ben net 2 maanden getrouwd met m'n laatste date van love@lycos
Meh.. we zijn al ruim 5 jaar samen... als we al spijt krijgen, dan is dat niet getriggered door het huwelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:28 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
1 op de 5 krijgt binnen het jaar spijt van het huwelijk. Was een nieuwsbericht van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |