is echt heel ergquote:
Daten in het donkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Bankfurt het volgende:
Blind dating of iets dergelijks.
Is dat ook mogelijk op datingsites ?
Misschien,quote:
Paiqquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Bankfurt het volgende:
Blind dating of iets dergelijks.
Is dat ook mogelijk op datingsites ?
Addertje onder het gras daarzo dan ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Paiqmaar denk er goed overna.
Volledige mismatches, rampzalige gesprekken en ik ben er volledig op afgeknapt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Addertje onder het gras daarzo dan ?
Rampzalig? Vertel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Volledige mismatches, rampzalige gesprekken en ik ben er volledig op afgeknapt.
Ik bedoelde een blind date met goede pre-match, maar wel echt blind.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Probeer het dan maar uit.. maar zeg nie dat ik je niet heb gewaarschuwd..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik bedoelde een blind date met goede pre-match, maar wel echt blind.
Heb ik hier al eerder verteldquote:
Ja, ik ga ook echt 25 topics doorlezen daarvoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Heb ik hier al eerder verteld
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook echt 25 topics doorlezen daarvoor
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Sander het volgende:
Ik vind profielen kijken veelste leuk, dus paiq is niks voor mij
Yepquote:
Kreeg vandaag ook een mailtje dat er een vip-weekend is, maar ik ben al eerder daar lid geweest en zag dezelfde personen als op RP.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb me maar eens aangemeld bij dat Lexamore, vanaf vrijdag kan ik de foto's zien als ik het goed begrijp, ook weer even gluren daar dan ... Of er een date uitkomt betwijfel ik eigenlijk, ik denk dat een heleboel mensen op meerdere sites ingeschreven zijn en je dan dus ook steeds dezelfde tegenkomt...
Heb ook even bij je gelurkt..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Yep
Ik ben niet echt een dater op het moment; ik lurk voor de komische profielen op RP, dat is altijd lachen. Op OkCupid zitten wel echt leuke mensen en daar kijk ik met meer interesse rond, maar veel doe ik er niet mee
Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kwam tijdens het douchen op de volgende profieltekst voor RP: "bij z'n ouders woonachtige, werkloze vader zoekt dito vrouw lieve, intelligente, aantrekkelijke vrouw om direct bij in te trekken". zou dat wat opleveren?
dat dacht ik ookquote:
Tuurlijk wel, ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat dacht ik ooknu weet ik alleen nog niet of ik blij ga zijn met het mogelijk te behalen succes
thnxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb vertrouwen in je
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thnx![]()
het kost me enige moeite, maar ik doe het toch maar niet.
Ik heb het even uitgeprobeerd. Het concept vind ik wel leuk. Mijn twee zogenaamde matches zijn nog niet online, dus ik weet niet of het daadwerkelijk matches zijn. Maar als ik de ervaringen zo lees, is dat zogemaande intelligente matchingsysteem eigenlijk niet zo heel intelligent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
heb er wel even serieus over nagedacht om deze en nog een paar andere hele slechte one-liners op m'n profiel neer te plempen, maar ik laat het toch maar. 't geeft denk ik wel m'n stemming aan dat ik dit op het moment om te lachen vindquote:
Nee, na 1.5 jaar nog geen goede match gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgeprobeerd. Het concept vind ik wel leuk. Mijn twee zogenaamde matches zijn nog niet online, dus ik weet niet of het daadwerkelijk matches zijn. Maar als ik de ervaringen zo lees, is dat zogemaande intelligente matchingsysteem eigenlijk niet zo heel intelligent?
Hoeveel reacties krijg je dan met de profieltekst die je nu hebt ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb er wel even serieus over nagedacht om deze en nog een paar andere hele slechte one-liners op m'n profiel neer te plempen, maar ik laat het toch maar. 't geeft denk ik wel m'n stemming aan dat ik dit op het moment om te lachen vind
Oneliners is bij Paiq, je kan fotos bekijken en dan een duim op of benee doen. Zo meten ze het uiterlijk typequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoeveel reacties krijg je dan met de profieltekst die je nu hebt ?
Mja, ik ben niet echt van het "positieve denken" dus dat ga ik je ook niet aanraden ... ga anders gewoon even een maandje iets anders doen. Geen online datingsites of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb er wel even serieus over nagedacht om deze en nog een paar andere hele slechte one-liners op m'n profiel neer te plempen, maar ik laat het toch maar. 't geeft denk ik wel m'n stemming aan dat ik dit op het moment om te lachen vind
Ik lees in reviews dat het systeem niet eens rekening houdt met roken, uitgaan, sporten en dat soort dingen. Ik vraag me af waarvoor ik ze dan heb ingevuld ...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, na 1.5 jaar nog geen goede match gehad.
Eusj, geen slecht woord over die foto-beoordeling. Ik scoor daar keihoog ^_^quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oneliners is bij Paiq, je kan fotos bekijken en dan een duim op of benee doen. Zo meten ze het uiterlijk type(als dat nou eens zou werken).
Aan de hand van de afstand en je percentage bij de vragenlijst die je eerder hebt ingevuld kost je het punten als je die persoon een bericht wilt zenden: oneliner.. De andere persoon kan de keuze bepalen.
Die punten kan je kopen of verdienen nadat je het mintens 25 minuten met een date hebt uitgehouden en krijg je 1 punt als je een beoordeling geeft. Dit kan alleen automatisch aangegeven worden, je kan dit wel eerder doen maar krijg je geen punt voor.
Volgens mij had hij het over zijn profieltekst bij RP en niet over Paiq.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:18 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Oneliners is bij Paiq, je kan fotos bekijken en dan een duim op of benee doen. Zo meten ze het uiterlijk type(als dat nou eens zou werken).
Aan de hand van de afstand en je percentage bij de vragenlijst die je eerder hebt ingevuld kost je het punten als je die persoon een bericht wilt zenden: oneliner.. De andere persoon kan de keuze bepalen.
Oneliners op rp?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over zijn profieltekst bij RP en niet over Paiq.
Juistquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik lees in reviews dat het systeem niet eens rekening houdt met roken, uitgaan, sporten en dat soort dingen. Ik vraag me af waarvoor ik ze dan heb ingevuld ...![]()
Echt jammer vind ik dat ... als het echt zo'n slecht systeem is tenminste. Goede concepten mislukken net iets te vaak vanwege een slechte uitvoering
Een "oneliner" kan ook gewoon een oneliner zijnquote:
Behalve af en toe even kijken (en lachen om profielen) doe ik atm ook niet veel op RP en niks op alle andere datingsites. Had vandaag gewoon even "last" van wat galgenhumorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet echt van het "positieve denken" dus dat ga ik je ook niet aanraden ... ga anders gewoon even een maandje iets anders doen. Geen online datingsites of wat dan ook.
Net als in het echt ... als je een slecht gevoel hebt, wordt het 3x niets.
Ja, gewoon 1 regel tekst in je profiel dat kan gewoonquote:
Aha, ben ik weer wat info rijker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Een "oneliner" kan ook gewoon een oneliner zijn
Alleen bij Paiq is het een functionaliteit
Dat vind ik niet echt onelinersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, gewoon 1 regel tekst in je profiel dat kan gewoon
Zoiets als in "Eerst even rondkijken" of "volgt later"
daar voldeden alle door mij bedachte one-liners aan... voor mij dan. in een galgenhumor kind of way.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt oneliners
Ook al is het slechts één regel ^_^
Een oneliner moet wel grappig zijn!
En deze dan:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Mijn foutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt oneliners
Ook al is het slechts één regel ^_^
Maar probeer het dan eens op RP. Elke reactie die je krijgt is er in ieder geval 1 meer als wat je nu hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar voldeden alle door mij bedachte one-liners aan... voor mij dan. in een galgenhumor kind of way.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |