Wedden dat het vooral de jongere mensen er spijt van hebben.quote:Van de 1055 ondervraagde pasgetrouwden in de leeftijd van zestien tot 54 jaar
Uiteindelijk wil elke vrouw toch een kerel om een gezin mee te stichten. Of ja, bijna elke. En de knappe macho is daar dan schijnbaar toch niet zo geschikt voor...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik vind 20% nogal meevallen. Ligt een beetje aan de vraagstelling en de andere mogelijke antwoorden, maar als dit betekent dat 80% er geen spijt van heeft vind ik die 80% verrassend hoog.
Interessanter vind ik overigens de 27% die stelt getrouwd te zijn zonder echt verliefd te zijn. Ik zie dat om me heen steeds meer gebeuren, vooral onder vrouwen. Zo rond hun dertigste willen die zekerheid. En kinderen. De lat voor een potentiele echtgenoot lijkt dan ineens een stuk lager te liggen.
Ik heb het afgelopen jaar gedate met een aantal vrouwen die mij vijf jaar geleden echt niet hadden zien staan. Ik weet zeker dat geen van hen mij haar droomman vond. Ik weet echter ook zeker dat ze allen met me zouden hebben willen trouwen, mocht ik dat gewild hebben. Meer dan wat ook willen ze namelijk een stabiele relatie en een fijn gezin. De passie en de meisjesdromen moeten daarvoor blijkbaar wijken, wanneer dat nodig blijkt.
Absoluut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil elke vrouw toch een kerel om een gezin mee te stichten. Of ja, bijna elke. En de knappe macho is daar dan schijnbaar toch niet zo geschikt voor...
En rond hun 30ste voelen veel vrouwen dat hun biologische klok gaat tikken, dus maken ze haast.
Ik ben het helemaal met je eens, dat fenomeen heb ik ook mogen aanschouwen. Veel relaties in mijn omgeving waarvan ik echt dacht "dit kan nooit goed aflopen". Ik ben dan ook een flink stuk wantrouwiger geworden wat betreft relaties om die reden. Als je enkel uit bent op kinderen en een leuk gezinnetje, dan hoeft het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik vind 20% nogal meevallen. Ligt een beetje aan de vraagstelling en de andere mogelijke antwoorden, maar als dit betekent dat 80% er geen spijt van heeft vind ik die 80% verrassend hoog.
Interessanter vind ik overigens de 27% die stelt getrouwd te zijn zonder echt verliefd te zijn. Ik zie dat om me heen steeds meer gebeuren, vooral onder vrouwen. Zo rond hun dertigste willen die zekerheid. En kinderen. De lat voor een potentiele echtgenoot lijkt dan ineens een stuk lager te liggen.
Ik heb het afgelopen jaar gedate met een aantal vrouwen die mij vijf jaar geleden echt niet hadden zien staan. Ik weet zeker dat geen van hen mij haar droomman vond. Ik weet echter ook zeker dat ze allen met me zouden hebben willen trouwen, mocht ik dat gewild hebben. Meer dan wat ook willen ze namelijk een stabiele relatie en een fijn gezin. De passie en de meisjesdromen moeten daarvoor blijkbaar wijken, wanneer dat nodig blijkt.
waar komt die plotselinge obsessie vandaan Sunniequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Zo zie je maar weer, trouwen verwoest relaties
zeiksnorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Nee. Optimistisch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Stefan het volgende:
2 topics,nou nou, wat ben ik geobserdeerd
Ja blijf dan eeuwig vrijgezelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |