Ik waag me er niet aan. Knieen, hand vragen en een originele locatie bij voorkeur Parijs.quote:
Ik hoef niet te trouwen hoor...en als het dan toch gebeurt..originaliteit....waarom de man op de knieen hij kan ook op handen en voeten en een bal in zijn mond een aanzoek doen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig zijn oh zo zelfstandig en geëmancipeerd enz enz. Maar als het om trouwen gaat moet het weer zo ouderwets als wat. Op de knieeen, hand vragen aan pa en ma, een origineel aanzoek. Je mag niet eens zeggen, nou, wat denk je er van, zullen we dan maar gaan trouwen.
Waarom zijn vrouwen zo hypocriet als het gaat om trouwen?
Dus de vrouw kan het ook vragen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoef niet te trouwen hoor...en als het dan toch gebeurt..originaliteit....waarom de man op de knieen hij kan ook op handen en voeten en een bal in zijn mond een aanzoek doen...
Welke vrouw heb jij gevraagd dat ze met deze belachelijke eisen komt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig zijn oh zo zelfstandig en geëmancipeerd enz enz. Maar als het om trouwen gaat moet het weer zo ouderwets als wat. Op de knieeen, hand vragen aan pa en ma, een origineel aanzoek. Je mag niet eens zeggen, nou, wat denk je er van, zullen we dan maar gaan trouwen.
Waarom zijn vrouwen zo hypocriet als het gaat om trouwen?
Volgens mij praat dat best wel lastig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef Fanta-stick het volgende:
hij kan ook op handen en voeten en een bal in zijn mond een aanzoek doen...
Ja tuurlijk vrouwen zeiken namelijk over van alles en nog wat jaaa en IK wil het meeste verdienen van ons tweetjes en vrouwen zijn sterk nou dan mogen ze ook wel een aanzoekje doen..quote:
Ik zie ook niet waarom deze twee elkaar zouden uitsluiten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef LaTiNo het volgende:
Jij hebt haar toch ook versierd door romantisch te doen, terwijl je haar daarna in bed als een sletje wilde misbruiken?
Alle vrouwen willen een ring en de knie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke vrouw heb jij gevraagd dat ze met deze belachelijke eisen komt?
Fuck traditie. Het is ook traditie dat anderen tijdens je huwelijksfeest stukjes gaan opvoeren en zingen 'dat is uit het leven gegrepen, dat is uit het leven een greep'quote:
nou en?, moet je je conformeren dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fuck traditie. Het is ook traditie dat anderen tijdens je huwelijksfeest stukjes gaan opvoeren en zingen 'dat is uit het leven gegrepen, dat is uit het leven een greep'
idd, dat is het enige juist antwoord... gewoon een goed contract afsluiten is eigenlijk het enige belangrijke en dat kun je doen zonder alle 'tierlantijntjes'..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef mvdlubbe het volgende:
Trouwen hoeft ook niet, gewoon een contract opstellen. Net zo goed.
Nee. Dus op de knieen en hand vragen hoeft ook niet. Gaat er mij om dat de meeste vrouwen dat wel verwachten.quote:
Dus als ie met een contract komt, dat je alleen maar hoeft te ondertekenen... dan is het best?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil overigens wel trouwen, maar het hoeft allemaal niet zo traditioneel. Alleen het huwelijk zelf dan, gewoon omdat me dat ontzettend tof lijkt. Verder zou ik mijn vriend bij 'Zeg, zullen we eens gaan trouwen' niet serieus nemen. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik zou denken; meent hij het nou echt?!
als je vriendin weet dat jij dit soort dingen verafschuwt zal dat verwachtingspatroon toch 0 zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Dus op de knieen en hand vragen hoeft ook niet. Gaat er mij om dat de meeste vrouwen dat wel verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |