Late reactie maar: Dat is nog niet bekend, al zegt bijvoorbeeld de website van de Belgische venue waar ze optreden deze tour dat er dit jaar nog een plaat uitkomt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
NogmaalsDaar moet ik ook heen. Betekend dat dat er ook een nieuw album komt dit jaar? Naast die soloplaat van Panda Bear die nog steeds uit moet komen.
Ik ben zelf wel redelijk te spreken over Iron & Wine (zoals ik al in het topic gemeld heb)..en dat terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef cafca het volgende:
Top albums tot nu toe:
Alex David, Bobby Long, Ron Sexsmith, Emma's Imagination, The Civil Wars
Nog niet (genoeg) geluisterd: Iron & Wine, The Finches, The Bridge, Bright Eyes, Jason Isbell....
En er komen nog nieuwe van oa Hospital Bombers (zeer waarschijnlijk), Ladytron, Katzenjammer, Drive Like Maria, Sungrazer, Colour Haze, Space Siren (is beloofd) en Blues Brother Castro... Dat in combinatie met de al uitgekomen albums van Me & Stupid, Eefje de Visser, Emma's Imagination plus natuurlijk een hoop wat we nu nog niet kennen of weten... overigens valt niet alles onder wat tegenwoordig onder indie wordt verstaan maar soit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
Elbow, REM, Marike Jager, Fleet Foxes, o.a.
Net ook beluisterd en vind het echt goed. Alhoewel "tof" de beste omschrijving isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Felagund het volgende:
Van het lijstje van Moody heb ik alleen Devotchka geluisterd en die vond ik goed.
Dit is "goed bevonden". Moet er alleen nog wel beter naar luisteren om een oordeel te kunnen vellen. Ik vrees dat mijn vriendinvrouw weinig aandacht krijgt de komende tijdquote:Alex David
Alexander Ebert
Apex Manor
The Babies
The Boxer Rebellion
The Bridge
Bright Eyes
Cake
Chapel Club
Cold War Kids
Cut Copy
David Lowery
The Dears
Destroyer
Devotchka
DeWolff
Hotel of the Laughing Tree
I Won't Keep You Here
Lola Kite
Lost Days
Magnus Moriarty™
My Little Pony
Oh No Oh My
Philosophy
Thee, Stranded Horse
The Twilight Singers
The Veils (EP)
Jij vind gewoon alles goed. Je mag wel wat kritischer zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Moody het volgende:
Ok, ff het lijstje compleet maken:
[..]
Dit is "goed bevonden". Moet er alleen nog wel beter naar luisteren om een oordeel te kunnen vellen. Ik vrees dat mijn vriendin weinig aandacht krijgt de komende tijd
Dit lijstje is het resultaat van zo'n 80 albums die me moeite waard leken om te pindakazen vanaf 1-1-11quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef Z het volgende:
[..]
Jij vind gewoon alles goed. Je mag wel wat kritischer zijn
jij gebruikt nog kazaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit lijstje is het resultaat van zo'n 80 albums die me moeite waard leken om te pindakazen vanaf 1-1-11
Waarschijnlijk vallen er nog wel wat af heur
Dewolff valt mij ook tegen. Qua albums van 2011 blijf ik The Decemberists geweldig vinden, Iron and Wine vind ik ook. Nieuwe Joan As Police Woman blijft ook tof, al ben ik normaal niet zo van de vrouwenstemmenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef ranja het volgende:
[..]
jij gebruikt nog kazaa
DeWolff is me erg tegengevallen. Had ik meer van verwacht.
Had het na een nummer al meteen te pakken. Bovendien is het volgens mij makkelijk te behappen folk, dus of een tweede luisterbeurt gaat helpen.. je weet nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Arn0 het volgende:
Heb The Decemberists na twee nummers afgezet, trok het echt niet. Later nog eens proberen dan maar.
Ik download vrijwel niks meer sinds ik Spotify gebruik. Ik hoef sowieso niet voor te lopen in dingen kennen, als ze officieel uitkomen is vroeg genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Moody het volgende:
neuh, maar ik denk dat je het wel begrijpt
Okkervil River lijkt me echt typisch een band voor jou. Of luister je ze al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel redelijk te spreken over Iron & Wine (zoals ik al in het topic gemeld heb)..en dat terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben.
Bright Eyes nu aan het luisteren, is iig beter dan Cassaga. Ik zal iig even je lijstje checken dat staat meestal garant voor succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |