Dit is je eerste Deerhoof plaat pas? Dan is het zeker wennen in het begin. Ik ben al een albumpje of 8 verder ondertussen, met 10 jaar luisterervaring. Moet wel zeggen dat het kwartje ook pas na een paar jaar echt begon te vallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik moet dan weer erg wennen aan het geluid van Deerhoof. Misschien nog maar een kans geven
Ah, alle tijd dus. Dan meld ik over een jaartje weer hoe het ervoor staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dit is je eerste Deerhoof plaat pas? Dan is het zeker wennen in het begin. Ik ben al een albumpje of 8 verder ondertussen, met 10 jaar luisterervaring. Moet wel zeggen dat het kwartje ook pas na een paar jaar echt begon te vallen.
Ik moest eerst elke dag met de trein, dat was ideaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef TWP het volgende:
Maar waar haal ik de tijd vandaan om het allemaal te luisteren?
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest eerst elke dag met de trein, dat was ideaalnieuw album op de mp drei spieler en dan luister je ook echt aandachtig
Neem voortaan dus elke dag de trein naar willekeurige locaties
Friend Opportunity is een betere plaat om mee te beginnen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik moet dan weer erg wennen aan het geluid van Deerhoof. Misschien nog maar een kans geven
Anna Calviquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Moody het volgende:
Ligt het aan mij of zijn in de eerste maand van dit jaar wel erg veel interessante albums verschenen/gelekt?
Ik heb 2 weken geen tijd gehad om de blogs te checken, maar heb nu zo'n 30 albums vluchtig gesorteerd die het waard zijn om eens te ontdekken.
Teveel om nu op te sommen, maar ff een greep (A t/m D):
Alex David
Alexander Ebert
Apex Manor
The Boxer Rebellion
The Bridge
Bright Eyes
Chapel Club
Cold War Kids
Cut Copy
David Lowery
The Dears
Devotchka
DeWolff
Ik volg al ruim 10 jaar nauwkeurig nieuwe muziek, maar dit jaar slaat alles......het belooft een mooi jaar te worden
Ja! Kreeg ik deze week van iemand getipt en vind het best wel heel kek.quote:
Doornroosje ontkent helemaal niks. Ze waren er wel mee bezig, maar band is gewoon nooit officieel geboekt geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Thijsssss het volgende:
The Walkmen, één van de bands van mijn heilige drie eenheid (Interpol, The National en net genoemde), komt eind mei weer terug naar Nederland! Moest hun laatste optreden in Nederland missen omdat ik destijds bij Interpol in de HMH was, en de dag daarvoor verkoos ik The National boven ze tijdens Crossing Border. Heb wat goed te maken dus ben van plan zowel naar de Melkweg (24-05) als Doornroosje te gaan (23-05)
Nu ontkent Doornroosje dat deze dag spelen, aangezien ze Low al geboekt hebbenRare zaak, hoop in ieder geval dat ze nog wel naar Nijmegen komen...
Nu komen ze de 23e naar Vera, Groningen. Dat is wel iets te ver reizen...
Wat is er nog allemaal verwacht dan volgens jou??quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Felagund het volgende:
Ja, ook gezien de platen die ik nog verwacht. Moet goedkomen.
Elbow, REM, Marike Jager, Fleet Foxes, o.a.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is er nog allemaal verwacht dan volgens jou??
Zag haar vorig jaar live, als voorprogramma weliswaar, en ze kon me toen echt totaal niet overtuigen. Maar de plaat wordt blijkbaar erg goed ontvangen, dus toch eens beluisteren!quote:
Ik vind hem ook goed, een van de beste platen tot nu toe, al wil dat nog niet veel zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zag haar vorig jaar live, als voorprogramma weliswaar, en ze kon me toen echt totaal niet overtuigen. Maar de plaat wordt blijkbaar erg goed ontvangen, dus toch eens beluisteren!
En dan vergeet ik MMJ nog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elbow, REM, Marike Jager, Fleet Foxes, o.a.
En ik moet de nieuwe Kaizers Orchestra nog luisteren, maar dat zal jij wel niet interessant vinden denk ik.
Elbow, ik heb die single die al gelekt/uit is geluisterd en dat vond ik erg boring. Hopelijk wordt het album beter. REM's nieuwe werk vind ik meestal niet echt de moeite waard maar is wellicht interessant. Marike is leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elbow, REM, Marike Jager, Fleet Foxes, o.a.
En ik moet de nieuwe Kaizers Orchestra nog luisteren, maar dat zal jij wel niet interessant vinden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |