Ik zat eerst in een groep met 1 iemand die er niks over wist, diegene ging naar een andere opleiding , ik werd dus in een andere groep gezet, en die waren heel erg slim in accountancy, ik heb eigenlijk haast niks toegevoegdquote:
Vanavond eens proberenquote:
Ja, maar wát heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zat eerst in een groep met 1 iemand die er niks over wist, diegene ging naar een andere opleiding , ik werd dus in een andere groep gezet, en die waren heel erg slim in accountancy, ik heb eigenlijk haast niks toegevoegd
Ehmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar wát heb je dan gedaan?Accountancy is best uitgebreid
Ik bedoelde het andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ehmm
Stephan, kan je deze gegevens invoeren
Docent : Snappen jullie het? Jahoor (terwijl ik het niet weet)
Iets van Accountantskantoor
Verslag van 20 pagina's gemaakt , geen idee waar het over ging, die 2 collega's wisten het wel![]()
Januari 2010 : Accountancy : Voldoende
Ik snap wat je bedoelde maar ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedoelde het andersMaar goed dat je een voldoende hebt
![]()
Of je hebt de bel niet gehoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:45 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. volgens mij is mijn rij-instructeur mij vergetenzou om 9:30 les hebben
Waar ga je dit keer heen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over 20 min weer op vakantie
Hij belt nooit aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Of je hebt de bel niet gehoord
F youquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over 20 min weer op vakantie
Je krijgt rijles in een bestelwagenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij belt nooit aanDe gigantische bestelwagen is meestal wel een hint
Maar hij had het verkeerd onthouden.. hij dacht dat het 10.00 was
Van TNT postquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je krijgt rijles in een bestelwagen
Tijdelijk evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je krijgt rijles in een bestelwagen
Oh, maar hoezo rijd een bestelwagen beter? Of rijden de normale lesauto's op benzine?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tijdelijk evenRijschool heeft net 2 nieuwe auto's gekocht
en een bestelwagen rijdt zoveel beter![]()
Nee, beide diesel.. maar een bestelwagen rijdt zwaarder en je hebt meer overzichtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Oh, maar hoezo rijd een bestelwagen beter? Of rijden de normale lesauto's op benzine?
Welke auto heb je normaal les in dan? Zeker een Corsa/Polo/207 oidquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, beide diesel.. maar een bestelwagen rijdt zwaarder en je hebt meer overzicht
Corsa volgens mij jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Welke auto heb je normaal les in dan? Zeker een Corsa/Polo/207 oid.
Of een tankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom geen vrachtwagen, kan je over iedereen heen walsen
Wat deed jij met Alberto ? BBQ in spanje samen met gestrande reizigers?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een tankIk zal het voorstellen
Droomde trouwens vannacht over Alberto Stegemanomgwtfbbqsaus
Whehe neequote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat deed jij met Alberto ? BBQ in spanje samen met gestrande reizigers?![]()
En toen zei je : Hallo Alberto, ik wil me graag inschrijvenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Whehe neeIk droomde dat ik rondliep op een beurs om te kijken naar een nieuwe studie en toen kwam ik Alberto tegen die mensen zocht voor de opleiding journalistiek
Neuh, maar heb wel een datequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En toen zei je : Hallo Alberto, ik wil me graag inschrijven
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haha
Volgens mij zijn we de enige 2
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haha
Volgens mij zijn we de enige 2
Ik ben er ook niet bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaAlhoewel ik er vanavond niet bij zal zijn
Hoi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bij![]()
@SuperrrTuxxx, TheKC : Hallo
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Even gesolliciteerd , kijken wie eerder een baan krijg, Maraca of ik.
En dan mag Alberto het onderzoeken waarom diegene eerder een baan heeft gekregen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Even gesolliciteerd , kijken wie eerder een baan krijg, Maraca of ik.
En dan mag Alberto het onderzoeken waarom diegene eerder een baan heeft gekregen
Ik ben wel benieuwd waar jij gaat werken dat je oefententamens moet maken ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]haha, spannend...
Ben nu bezig met oefententamens te maken voor mijn sollicitatieGaat best lekker
De reparateur is langsgeweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef Maraca het volgende:
Ik wilde je het PM'en maar je inbox is kapot
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef Hyundai het volgende:
> Uw knipperlicht is kapot. Niet lullig bedoeld ofzo..
< Nee, de reden dat ik het knipperlicht niet aan deed is omdat ik niet wist waar je heen reed.
* controleert of knipperlicht wel echt werkt
Ik ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Ik mis de echte SBS6 SC waarin topics binnen 5 minuten vol zijn
Mag het niet in ONZ ofzo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
Komt wel weer wanneer er nieuwe Wegmisbruikers zijn en Red mijn Vakantie er weer op is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
ja geweldig is datquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt RMV nou ook weer? Duurt niet zo lang meer toch? Ik verheug me op Rob in het Engels
Wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hier in Zandvoort om een speciaal iemand een bezoekje te brengen
Woont die in Zandvoort?quote:
't is een Belg dus het lijkt me eigenlijk stugquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zal die ook wel niet doen hoor, hij moet de ware nog vinden denk ik
Misschien heeft hij wel stressquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Alleen mag hij wel iets liever tegen me doen![]()
Alhoewel zijn laatste smsjes wel lief waren i.t.t. de eerste paar
Ik post echt teveelquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel stress
[ afbeelding ]
hmmm![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt al meer dan een topic volgepost![]()
Halloquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt al meer dan een topic volgepost![]()
Dit is onze nieuwe SC, waar we 24/7 over SBS kunnen praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:11 schreef tho_Omas het volgende:
Hey mokkels, ik was jullie al een half jaar kwijt.
Chill. Zonder Adelante?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit is onze nieuwe SC, waar we 24/7 over SBS kunnen praten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
Eindelijk. Jammer dat ik op dit hoogtepunt geen tv meer heb.
Alleen in mijn ouderlijk huis niet gelukkig. Was toch al 15 jaar oud, dus hij moest een keer gaan vallen.quote:
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:50 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. vandaag theorie examen..
[ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:50 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. vandaag theorie examen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |