Eeeh..lijkt me geen strak planquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan ook de telefoon mee naar de wc nemen
En als ze vragen wat ze horen zeg je gewoon : Ik haal een glaasje water
Je gaat dood.quote:
Als je Heineken drinkt of als je juist geen Heineken drinkt?quote:
Ik drink helemaal nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je Heineken drinkt of als je juist geen Heineken drinkt?
Heel verstandig.. eerst 16 wordenquote:
Iedereen schat me zo jong maar ik ben 20quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel verstandig.. eerst 16 worden
Wat schattigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Iedereen schat me zo jong maar ik ben 20
Kan geen drank kopen, ik word altijd naar mijn ID gevraagd als ik het voor iemand moet kopenquote:
Bij bier of bij sterke drank? Bij sterke drank geloven ze mij ook niet altijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kan geen drank kopen, ik word altijd naar mijn ID gevraagd als ik het voor iemand moet kopen![]()
Verkoper: Volgens mij ben je niet oud genoeg
Sterke drankquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij bier of bij sterke drank? Bij sterke drank geloven ze mij ook niet altijd(ben 22)
Volgens mij moeten sommige slijterijen ook naar je ID vragen tot je 25stequote:
Gall & Gall welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij moeten sommige slijterijen ook naar je ID vragen tot je 25ste
quote:
Hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:08 schreef Maraca het volgende:
[..]maar daar hoef ik het nooit te laten zien
Bij andere slijterijen wel..
En waar ligt die rommel nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:53 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag zelfs
Zo, even de berging helemaal op zitten ruimen. Had dat sinds de verhuizing (3 jaar geleden) steeds uit lopen stellen
Een gedeelte in de container, een gedeelte bij het oud papier en een gedeelte gaat volgende week naar de kringloop/grof vuilquote:
Aardig wat vastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een gedeelte in de container, een gedeelte bij het oud papier en een gedeelte gaat volgende week naar de kringloop/grof vuil
Goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Aardig wat vast![]()
En hoe is het gelopen met je brief?
Haal je wel hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedMag nu een assessment maken en als ik dat haal dan mag ik op gesprek komen
Een assessment voor een sollicitatie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedMag nu een assessment maken en als ik dat haal dan mag ik op gesprek komen
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Haal je wel hoor
Reacties op assessment Maraca :
Rob geus : Daar word ik vrolijk van
Alberto : Dat dit kan in Nederland
Emile Roemer : Maraca heeft het voor elkaar
Jup.. standaardprocedure in dit vakgebiedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een assessment voor een sollicitatie?
Welk lastig vakgebied heb je gekozen danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop het
[..]
Jup.. standaardprocedure in dit vakgebied
Accountancyquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Welk lastig vakgebied heb je gekozen dan
Rekenen en cijfertjesquote:
Uh, wat heb je dan precies gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
1x gedaan op school, weet niet hoe ik het gedaan heb maar heb het gehaald met 2 anderen
Ik zat eerst in een groep met 1 iemand die er niks over wist, diegene ging naar een andere opleiding , ik werd dus in een andere groep gezet, en die waren heel erg slim in accountancy, ik heb eigenlijk haast niks toegevoegdquote:
Vanavond eens proberenquote:
Ja, maar wát heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zat eerst in een groep met 1 iemand die er niks over wist, diegene ging naar een andere opleiding , ik werd dus in een andere groep gezet, en die waren heel erg slim in accountancy, ik heb eigenlijk haast niks toegevoegd
Ehmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar wát heb je dan gedaan?Accountancy is best uitgebreid
Ik bedoelde het andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ehmm
Stephan, kan je deze gegevens invoeren
Docent : Snappen jullie het? Jahoor (terwijl ik het niet weet)
Iets van Accountantskantoor
Verslag van 20 pagina's gemaakt , geen idee waar het over ging, die 2 collega's wisten het wel![]()
Januari 2010 : Accountancy : Voldoende
Ik snap wat je bedoelde maar ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bedoelde het andersMaar goed dat je een voldoende hebt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |