't is een Belg dus het lijkt me eigenlijk stugquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zal die ook wel niet doen hoor, hij moet de ware nog vinden denk ik
Misschien heeft hij wel stressquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Alleen mag hij wel iets liever tegen me doen![]()
Alhoewel zijn laatste smsjes wel lief waren i.t.t. de eerste paar
Ik post echt teveelquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel stress
[ afbeelding ]
hmmm![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt al meer dan een topic volgepost![]()
Halloquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt al meer dan een topic volgepost![]()
Dit is onze nieuwe SC, waar we 24/7 over SBS kunnen praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:11 schreef tho_Omas het volgende:
Hey mokkels, ik was jullie al een half jaar kwijt.
Chill. Zonder Adelante?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dit is onze nieuwe SC, waar we 24/7 over SBS kunnen praten.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
Eindelijk. Jammer dat ik op dit hoogtepunt geen tv meer heb.
Alleen in mijn ouderlijk huis niet gelukkig. Was toch al 15 jaar oud, dus hij moest een keer gaan vallen.quote:
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:50 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. vandaag theorie examen..
[ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:50 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. vandaag theorie examen..
[ afbeelding ]
Dan zit je d'r iig nog redelijk inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef Maraca het volgende:
Zo, eerste mogelijkheid is as vrijdag maar dan kan ik nietVolgende week vrijdag weer proberen
edit: rij-instructeur is het er niet mee eensnu is het aanstaande vrijdag al
![]()
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...quote:
Denk dat ze het wel gewend zijn. Toen ik theorie moest doen (ook toevallig in Enschede, zitten ze eigenlijk nog in dat lelijke pand bij zo'n distributiecentrum?) zat ik naast iemand die er voor de 4e of 5e keer zatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...jij weer?
Vanavond maar weer eens in de boeken duiken
Volgende keer haal je hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jup.. waarschijnlijk zal die vrouw bij het CBR ook zoiets hebben van...jij weer?
Vanavond maar weer eens in de boeken duiken
Ze zitten daar nog steeds ja.. echt een verschrikkelijke locatie om je te meldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel gewend zijn. Toen ik theorie moest doen (ook toevallig in Enschede, zitten ze eigenlijk nog in dat lelijke pand bij zo'n distributiecentrum?) zat ik naast iemand die er voor de 4e of 5e keer zat. Na de tijd zei diegene van "ja denk je dat je het goed gemaakt hebt? want ik heb veel hetzelfde als jouw"
.
Ik heb er ook vertrouwen inquote:
zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zitten daar nog steeds ja.. echt een verschrikkelijke locatie om je te meldenBussen gaan ook gewoon maar 1x in het uur..
![]()
[..]
Ik heb er ook vertrouwen in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |