Als je het allemaal bij elkaar optelt, valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een hoop IQ weer bijelkaar daar
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je het allemaal bij elkaar optelt, valt het nog wel mee.
Die is meesterlijk. Wat een ventquote:
Hehe...die aflevering met al die rotzooi in dat hokquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Die van vanavond is ook weer goed. Man wijst de zwakzinnige zoon van verhuurder als reden aan waarom er niemand spullen komt kopen in zijn verpauperde hok. Hij stopt niet met huren maar laat niks van zich horen en dreigt de hele boel in de fik te steken.
Er gebeurde toen toch ook een hele hoop drama?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hehe...die aflevering met al die rotzooi in dat hok
Ja, min of meer wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Loopt die gast nou te vertellen dat hij al zijn handelsrelaties is kwijtgeraakt door die autistische jongen?
Ze heeft zelf in die hennep geteeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga stuk hier, 'ik heb al die tied gezecht da' en 'hennep' en 'verdovende middelen'.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:32 schreef MilaNL het volgende:
Die zoon is de normaalste van allemaal.
Het zijn dan ook acteurs...logisch dat je ze niet kent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Arth_NL het volgende:
Ik woon in Silvolde en heb die mensen nooit gezien. Ik heb toch wat gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |