Meneer Wooning! Die staat bij mij ook met stip op nr. 1. Wat een bazenaflevering was dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef Buitendam het volgende:
De aflevering met die ouwe sportvisser > alle andere afleveringen.
Wat een geweldige aflevering was dat inderdaadquote:
Briljant was die inderdaad. Met die visser met een bek als een diepzeevis.quote:
Totdat zijn bedrijfspand in de as werd gelegd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die ondernemer moet toch in zijn broek gepist hebben van het lachen.![]()
![]()
ik had hem ook nog nooit gezien, wat een baas...quote:
"Kenne ze me net zo goed onder de grond stoppeeeh."quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef jrk1990 het volgende:
Weet iemand die aflevering nog, dat iemand een hek op zijn erf had geplaatst, zodat de hond niet zou ontsnappen, maar dat één bepaalde familie uit de buurt klaagde, omdat ze altijd over zijn erf naar het huis van een familielid moesten, en er geen andere weg was?
Alleen maar dreigementen dat ze die hond wat zouden aandoen en een oma van de familie die na de verloren zaak begon te schelden, en zei dat ze haar maar meteen onder grond moesten stoppen
Precies, wanneer komen er eens nieuwe?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was het weer een herhaling?
Edit, ja dus![]()
Ik lig in een deuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe hij kijkt op 4:27 doet mij denken aan Karbonkel van Ik Mik Loreland.
Vind ik niet. Ik kan het (als Groninger) beter horen dan Fries of Limburgs, om maar wat te noemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutaccent blijft dat Amsterdams toch
22:15 NED 3 vanavondquote:Van ruilen komt huilen. Dat blijkt wanneer de familie Nijhof van bok ruilt met de familie Buitenhuis. Beide fokkers zoeken op hetzelfde moment een nieuwe dekbok. Een bokkenruil lijkt dan een logische oplossing en dus ruilen ze van bok. Er worden alleen geen duidelijke afspraken gemaakt. Nijhof beweert dat het om een ruil van twee jaar gaat. Buitenhuis zegt dat een ruil een ruil is en dat hij voor altijd de eigenaar van bok Black Jack is. Hij peinst er niet over om de bok terug te geven. Allemaal denken ze juist te hebben gehandeld maar wie zal uiteindelijk het bokje zijn?
Die woordgrappen altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Staat meneer Nijhof in zijn recht of heeft hij een bok geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |