Hopelijk is hij beter dan je lapoquote:
geen enter ertussenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe kan ik plaatjes naast elkaar zetten?Niet onder elkaar dus. :p
gewoon geen enter tussen de [/img] en [img] doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoe kan ik plaatjes naast elkaar zetten?Niet onder elkaar dus. :p
quote:
quote:
quote:
GA 'S AAN HET WERK, LUIE HOND!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Godverdomme. Kan ik weer overnieuw. Kan iedereen zijn eigen creaties even posten!!!
Degene die dat deden: goed zo.![]()
Komt klaar nogwelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik ben bezig. het lukt niet goed.maar het komt klaar!!!
nicee~!quote:
Fuck man kun je jezelf bewijzen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie kan de OP even in elkaar flansen. Ik ben er zat fan. WAAROM HAD IK NOU DIE LAPO.![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit topic niet overnemen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie kan de OP even in elkaar flansen. Ik ben er zat fan. WAAROM HAD IK NOU DIE LAPO.![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit topic niet overnemen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef banapples het volgende:
[..]
absoluut niet voorspelbaar:
[ afbeelding ]
Als iedereen gewoon even zijn of haar collectie PM't naar AP, dan is het zo klaar lijkt mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Als iemand even een OP flanselt en mij PM't edit ik de OP.
Die blik icm die mondquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die blik icm die mond![]()
Nog mensen die zich aanmelden voor een make-over
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed topic dit,.
Als iemand zich geroepen voelt...
Vind je dit eigenlijk nog watquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef aight1 het volgende:
OP gemacht, nu wachten totdat AP er is.
Haha hij is leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef banapples het volgende:
[..]
Vind je dit eigenlijk nog wat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed topic dit,.
Als iemand zich geroepen voelt...
Die is tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: Er staan aantal foutjes in de OP (technische foutjes)
Heb een beetje fantasie! een oog misschien?quote:
Hier een iets betere fantasiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb een beetje fantasie! een oog misschien?
das een lekkere fantasie.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier een iets betere fantasie![]()
[ afbeelding ]
Had het al gevonden met tineyequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb een beetje fantasie! een oog misschien?
dat is een verbastering er van de originele is andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Neroje het volgende:
[..]
Had het al gevonden met tineye
[ afbeelding ]
Ik wil een nieuwe en niet met een vuilniszakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef banapples het volgende:
Hier alle creaties van mij. AP reageert niet.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:01 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
gaaf dit.....wie wil de mijne onder handen nemen??
Lief genoeg?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe en niet met een vuilniszak
kuikens zijn lief, dus ik wil iets liefs
Lieve dingen zijn waard om in mijn fobo of UI te komen
Haha heeft wel wat weg van een konijn..quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef MYV het volgende:
Verneuk mijne maar weer
orgineel:
[ afbeelding ]
faggot/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Alstublieft, een doe-het-zelf pakket!
ipv 1 vinger 2 van gemaakt, zoals alle japanners doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:55 schreef haruhi_suzumiya het volgende:
[..]
wat heb je eigenlijk gedaan?
Volgens mij ben jij een kloon van die bitch die vanavond geband is vanwege bagger topicsquote:
Ik had er 1 voor je , maar ik post het hem toch maar nietquote:
Yep....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
Oh dus híér komen al die leuke icons vandaan
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
wie willen die van GSK oppimpen
quote:
Fantastisch! Misschien moet ik ook maar eens iets anders dan paint gaan gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Alstublieft, een doe-het-zelf pakket!
Baasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:57 schreef HaJee het volgende:
De pinguin van Neroje heeft de paraplu van Ed gejat...
[ afbeelding ]
Ed is een baasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:57 schreef HaJee het volgende:
De pinguin van Neroje heeft de paraplu van Ed gejat...
[ afbeelding ]
(01)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Zo. En nu even wat mooie plaatjes in de OP toevoegen.
Kan de OP niet veranderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
(01)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------
(02)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------
(03)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(04)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(05)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(06)[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
(07)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(08)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(09)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(10)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(11)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(12)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
Voor als je hem weer kan veranderen:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan de OP niet veranderen.Ze hebben hem gelockt. Heb het al gevraagd in de FB.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die mijn UI hadden bewerkt: bedankt,!
Uh....die is niet van mij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef banapples het volgende:
Gewoon omdat ik het leuk vind
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef banapples het volgende:
Gewoon omdat ik het leuk vind
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:36 schreef banapples het volgende:
[..]
Hou is op met je UI iedere keer veranderen
quote:
Die is jammer genoeg te groot en kan ik niet als UI doenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef banapples het volgende:
Even wat anders waar zit de pi toest?
[ afbeelding ]
Dit moest ik intypen op tinypic
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die is jammer genoeg te groot en kan ik niet als UI doen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef banapples het volgende:
Even wat anders waar zit de pi toest?
[ afbeelding ]
Dit moest ik intypen op tinypic
quote:
Die is vetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pimp, pimp, hooray!
[ afbeelding ]
Hij bestaat uit 41 subimages, dat is gewoon te veelquote:
Idd toen ik hem opende in photoshop had ik niet zo heel veel zin om die frames te bewerken. Misschien een kortere versie voor je maken zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef HJTP het volgende:
[..]
Hij bestaat uit 41 subimages, dat is gewoon te veel![]()
Ik heb er tien gebruikt
[ afbeelding ]
Steek je nou je middelvinger op?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik sla ze allemaal op en kan ik gaan afwisselen
Ga je die van mij ook gebruiken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik sla ze allemaal op en kan ik gaan afwisselen
die van animequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben er ook weer bijEn hier mijn creaties die nog niet in de vorige OP stonden!
Kan je de volgende ook even in de OP toevoegen?![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze is niet van mij, maar mag ook zeker niet in de OP ontbreken!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Steek je nou je middelvinger op?
FUCK YEAH. mn paprika heeft nu naast benen ook een gezicht!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef HJTP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van mijn laatsten voorlopig, ben een paar weken weg
armen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:48 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
FUCK YEAH. mn paprika heeft nu naast benen ook een gezicht!
Dit topic is echt meesterlijk gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
(01)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(02)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(03)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(04)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(05)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(06)[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
(07)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(08)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(09)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(10)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(11)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(12)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er gebeurt een boel, geen idee eigenlijkquote:
It makes as much sense as AP himself ! (ik kan Engelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er gebeurt een boel, geen idee eigenlijk
Randomheidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
It makes as much sense as AP himself ! (ik kan Engels)
is dat een combi icoonquote:
Ja ik vind dat soort dingen leuk om te maken, in mijn fobo heb ik nog meer van die bewegende ongein en heb ergens nog wat zooi staan die ik op ga zoeken. Combicoon is wel een goede omschrijving en ik ga er eens een aantal maken.quote:
Ik ben niet zo goed met gifjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef HaJee het volgende:
Ik ben ook eindelijk vernueckt![]()
Helaas nog niet op echt briljante of aantrekkelijke wijze
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef HaJee het volgende:
Ik ben ook eindelijk vernueckt![]()
Helaas nog niet op echt briljante of aantrekkelijke wijze
Ik ben ook niet goed met gifjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met gifjes. Heb alleen paint
Paint en http://www.makeagif.com/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook niet goed met gifjesWaar maken jullie ze mee?
Thanks, alleen gaan m'n gifjes niet snel genoegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Paint en http://www.makeagif.com/
Met Photoshop natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook niet goed met gifjesWaar maken jullie ze mee?
Bedoel je ImageReady? Want dat heb ik niet op deze computer staan. Kan die optie namelijk in Photoshop niet vinden. Misschien komt het door de versie. Ik heb Photoshop CS op deze computer (laptop is kapotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met Photoshop natuurlijk![]()
Handige tip voor mensen die gifjes willen bewerken. Klik op import en dan video frames to layer. Als je dan in dat textvak *.* typt kun je alle bestanden zien en dus ook gifjes openen.
Klopt vroeger was het image ready, maar volgens mij zit het sinds CS3 erbij ingebakken als je naar window -> animation gaat. Dan zie je de frames.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bedoel je ImageReady? Want dat heb ik niet op deze computer staan. Kan die optie namelijk in Photoshop niet vinden. Misschien komt het door de versie. Ik heb Photoshop CS op deze computer (laptop is kapot).
Maar ik heb een ander gratis programmaatje gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik "Print Screen" om de verschillende frames te krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met Photoshop natuurlijk![]()
Handige tip voor mensen die gifjes willen bewerken. Klik op import en dan video frames to layer. Als je dan in dat textvak *.* typt kun je alle bestanden zien en dus ook gifjes openen.
Hahah ja dan is mijn manier toch een stuk handigerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik gebruik "Print Screen" om de verschillende frames te krijgen
Moet je wel goed timen
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef Tha_Flash het volgende:
kan iemand wat met mijn icoontje ???
Gifs zijn wel te doen op mijn manier hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurde echt langer dan je denkt... GIFs...
wel zelf gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurde echt langer dan je denkt... GIFs...
Leuk gemaakt maar ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een saaie UI heb je
Ik ook niet , het uploaden duurde langerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Leuk gemaakt maar ben niet onder de indruk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hier nog een eenvoudig werkje....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Die is goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier nog een eenvoudig werkje....
[ afbeelding ]
Jezus ik zie nu pas dat ie achteruit loopt. Schele ikquote:
Hij is gaafquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jezus ik zie nu pas dat ie achteruit loopt. Schele ik))))
Zo dan
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef HeteBliksem het volgende:
Buzz Lightyear.
He is untouchable.
lol, medekat of medepoesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:51 schreef Franneh het volgende:
Van de mijne valt er niet eens wat te maken geloof ik
Zoiets ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:03 schreef Monopoly het volgende:
Kan iemand wat met mijn Monopoly Man ? Ik ga hem dan ook echt gebruiken
Wel wat hoor....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:51 schreef Franneh het volgende:
Van de mijne valt er niet eens wat te maken geloof ik
quote:
Kijk je wel uit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iemand anders misschien ? Ik ga zo werken.
Ik heb nu ook geen tijd. Maar bij mij is het omdat ik niet aan het werk benquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iemand anders misschien ? Ik ga zo werken.
Same here, misschien morgen weer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:13 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen tijd. Maar bij mij is het omdat ik niet aan het werk ben
Haha, netjes.quote:
Even snel:quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:08 schreef ThaTim het volgende:
Niemand kan iets vets van die van mij maken.
Ik heb hele schattige ideeen maar het lukt voor geen ene meter. Vanavond misschien echt mijn best doenquote:
quote:
Even Microsoft Gif Animator downloaden. Gratis en gemakkelijk in gebruik. Snelheid voor alle frames tegelijk of ieder frame apart in te stellen in honderdsten van seconden. Ideaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:04 schreef banapples het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk het laatste (volledige) plaatje nog een paar keer laten knipperen maar online gif maken kon niet zo lang.
quote:
Wat een lamme manier om te zeggen, verneuk mijn UIquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef BK_102 het volgende:
Gelukkig.... De mijne is nog niet verneukt
Ik zal er eens naar kijken als ik tijd heb. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even Microsoft Gif Animator downloaden. Gratis en gemakkelijk in gebruik. Snelheid voor alle frames tegelijk of ieder frame apart in te stellen in honderdsten van seconden. Ideaal.
Ja, ik dacht ik vermeld het maar even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |