Hij bestaat uit 41 subimages, dat is gewoon te veelquote:
Idd toen ik hem opende in photoshop had ik niet zo heel veel zin om die frames te bewerken. Misschien een kortere versie voor je maken zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef HJTP het volgende:
[..]
Hij bestaat uit 41 subimages, dat is gewoon te veel![]()
Ik heb er tien gebruikt
[ afbeelding ]
Steek je nou je middelvinger op?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik sla ze allemaal op en kan ik gaan afwisselen
Ga je die van mij ook gebruiken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik sla ze allemaal op en kan ik gaan afwisselen
die van animequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben er ook weer bijEn hier mijn creaties die nog niet in de vorige OP stonden!
Kan je de volgende ook even in de OP toevoegen?![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ .jpg]afbeelding ] [ afbeelding ]
En deze is niet van mij, maar mag ook zeker niet in de OP ontbreken!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Steek je nou je middelvinger op?
FUCK YEAH. mn paprika heeft nu naast benen ook een gezicht!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef HJTP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van mijn laatsten voorlopig, ben een paar weken weg
armen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:48 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
FUCK YEAH. mn paprika heeft nu naast benen ook een gezicht!
Dit topic is echt meesterlijk gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
(01)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------
(02)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------
(03)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(04)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(05)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(06)[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
(07)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(08)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(09)[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(10)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(11)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
(12)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er gebeurt een boel, geen idee eigenlijkquote:
It makes as much sense as AP himself ! (ik kan Engelsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er gebeurt een boel, geen idee eigenlijk
Randomheidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
It makes as much sense as AP himself ! (ik kan Engels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |