Bedoel je ImageReady? Want dat heb ik niet op deze computer staan. Kan die optie namelijk in Photoshop niet vinden. Misschien komt het door de versie. Ik heb Photoshop CS op deze computer (laptop is kapotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met Photoshop natuurlijk![]()
Handige tip voor mensen die gifjes willen bewerken. Klik op import en dan video frames to layer. Als je dan in dat textvak *.* typt kun je alle bestanden zien en dus ook gifjes openen.
Klopt vroeger was het image ready, maar volgens mij zit het sinds CS3 erbij ingebakken als je naar window -> animation gaat. Dan zie je de frames.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bedoel je ImageReady? Want dat heb ik niet op deze computer staan. Kan die optie namelijk in Photoshop niet vinden. Misschien komt het door de versie. Ik heb Photoshop CS op deze computer (laptop is kapot).
Maar ik heb een ander gratis programmaatje gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik "Print Screen" om de verschillende frames te krijgenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met Photoshop natuurlijk![]()
Handige tip voor mensen die gifjes willen bewerken. Klik op import en dan video frames to layer. Als je dan in dat textvak *.* typt kun je alle bestanden zien en dus ook gifjes openen.
Hahah ja dan is mijn manier toch een stuk handigerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:55 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik gebruik "Print Screen" om de verschillende frames te krijgen
Moet je wel goed timen
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef Tha_Flash het volgende:
kan iemand wat met mijn icoontje ???
Gifs zijn wel te doen op mijn manier hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurde echt langer dan je denkt... GIFs...
wel zelf gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duurde echt langer dan je denkt... GIFs...
Leuk gemaakt maar ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een saaie UI heb je
Ik ook niet , het uploaden duurde langerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Leuk gemaakt maar ben niet onder de indruk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hier nog een eenvoudig werkje....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Die is goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier nog een eenvoudig werkje....
[ afbeelding ]
Jezus ik zie nu pas dat ie achteruit loopt. Schele ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |