het is er eigenlijk ook niet echt weer voor geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij nog 4.. en hij gaat helemaal niet hard
quote:Op zondag 19 september 2010 11:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Die milkshake mango passievrucht was super lekker.
Dus de Dutch Deluxe is nu weer terug? Zie 'm niet op de site....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Faalhaas, hij is niet vervangen, hij is tijdelijk uit het assortiment vanwege de Greek.
de Greek is er nog steeds toch? vind de Dutch Deluxe stuk lekkerder!quote:Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus de Dutch Deluxe is nu weer terug? Zie 'm niet op de site....
Nee hij is niet terugquote:Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus de Dutch Deluxe is nu weer terug? Zie 'm niet op de site....
Vers en McDonald'squote:Op maandag 20 september 2010 18:55 schreef Patrickovik het volgende:
Oeh, vandaag weer een Big Tasty Bacon gehad bij de Mac in Leeuwarden, vers gemaakt want ze waren op. Echt super!
VANDAAG WEL JA!quote:Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Vers en McDonald's
ik ook, nou ja afgehaald bij de drive. 2 krokettenquote:Op maandag 20 september 2010 19:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vanmiddag bij de mc geluncht
Wat eet jij eigen vaak MAC dat valt nu al een tijdje opquote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook, nou ja afgehaald bij de drive. 2 kroketten
Vast wat minder vaak dan deze twee mensen:quote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Riann het volgende:
[..]
Wat eet jij eigen vaak MAC dat valt nu al een tijdje op
http://www.theargus.co.uk(...)ry_day_for_17_years/quote:Fast food fanatics Lee and Mary Humphrey are really Lovin' It at McDonald's - eating at their local branch every day for the past 17 YEARS.
The pair have scoffed the same meal - a double hamburger each with a shared large fries - more than 4,500 times and have vowed NEVER to dine out anywhere else.
een keer per week als werklunch haal ik McDonalds voor mezelf en collega'squote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Riann het volgende:
[..]
haha zal mijn foto daar ook staan als ik een jaar of 50 ben?quote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Vast wat minder vaak dan deze twee mensen:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.theargus.co.uk(...)ry_day_for_17_years/
gatver de gatver. Af en toe langsgaan is lekker, maar die lucht die er altijd hangt komt op den duur wel je strot uit. En dan 17 jaar lang elke dag langsgaanquote:Op maandag 20 september 2010 20:14 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Vast wat minder vaak dan deze twee mensen:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.theargus.co.uk(...)ry_day_for_17_years/
Wat boeit het jou?quote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Riann het volgende:
[..]
En dan ook nog elke dag hetzelfde menu bestellen. Zelfs verhuizen om dichter bij McDonald's te wonen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
gatver de gatver. Af en toe langsgaan is lekker, maar die lucht die er altijd hangt komt op den duur wel je strot uit. En dan 17 jaar lang elke dag langsgaan
Ze zullen wel totaal van slag zijn als ze toevallig een keer met kerst met de familie in een normaal restaurant eten.quote:Mrs Humphrey, of Arundel Road, Eastbourne, said: "McDonald's is pretty much all I eat all day.
Tweet van de franchisenemer van McDonald's Kampen: SJFeenstraquote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Donderdag gaat de McDonalds in Kampen open. Rij er elke dag langs, dus ik zie de vooruitgang wel. Van witte M naar gouden M. Ziet er van buiten best raar uit, maar van binnen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |