De Mc hier in Hengelo...quote:
Nouja ik ben benieuwd... van mij mag het blijven!quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef Yannick567 het volgende:
Wellicht een testperiode. Hebben wij ook gehad
Bij mij is niks bekend dat het landelijk gevoerd gaat worden
Van mij ook!quote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd... van mij mag het blijven!
Dudequote:Op zondag 12 september 2010 23:45 schreef Yannick567 het volgende:
Hier wordt er totaal niet naar gevraagdEen enkeling misschien. Hier vragen ze meer naar cassis. Dat mogen ze ook wel toevoegen aan het assortiment
Dude? Dat je even normaal doetquote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dude't is dat ik over Cassis begon, anders had je het nu niet benoemd
quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dude? Dat je even normaal doetJij en je cassisverhaal, natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:09 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens internet is de Fish Filet nu een euroknaller voor maar 1 euro?
Iemand enig idee wanneer deze bazenburger op de vrije markt verschijnt? Die lijkt me echt uberfijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:16 schreef Studiotje het volgende:
Broodje met sla, tomaat, kaas, bacon, gebakken uitjes, BBQ saus en een mayonaise sausje met een gekruide burger
Novemberquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Iemand enig idee wanneer deze bazenburger op de vrije markt verschijnt? Die lijkt me echt uberfijn.
jammerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:56 schreef Yannick567 het volgende:
Ennem. die mangopassievrucht is al afgelopen, maar hij liep minder goed dan verwacht dus de voorraad moet opgemaakt worden
Ik moest 'm nog proberenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
jammerik vond die milkshake echt zoo lekker
Wij nog 4.. en hij gaat helemaal niet hardquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:25 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben nog 2 dozen, dus verkopen hem nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |