'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
want het zal me niet overkomen dat de baby over 2 weken ineens een jongetje blijkt te zijn en ik met een shitload aan meisjesspul zit.
Ik heb precies hetzelfde! Maar dan met een pakje van Kidscase. En ik ga deze baby dat pakje niet aandoen, want ik vind om een of andere irrationele reden dat het bij Ivan hoort en ik denk dat het het enige pakje is dat ik bewaar als tastbare herinnering aan zijn babytijd. Voor de nieuwe spruit koop ik een nieuw pakje van Kidscase bij Keet in Huis, denk ik. (Dit weet mijn lief nog niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
en dat gestreepte pakje heeft een emotionele waardevoor Amélie had ik ook zoiets van Prénatal en die vond ik zo poepig dat ik er nu nog eentje wilde. Voor als die in de was zit
haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.
Lijkt me best raar, 'k zou echt alleen maar meisjes stuff hebben
Ik las 't weer eens verkeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo.![]()
Hahaha Claudiagewoon kopen, hij hoeft vast niet alles te weten
![]()
![]()
Ik heb B. vandaag vast voorbereid op de prijzen van schoentjes en t feit dat ze er wellicht na twee maanden al uitgegroeid iskan ie even wennen
Je kan het ook gewoon afknippenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dat ikzelf een bloedhekel heb strikjes (ik weiger zelfs beha's te kopen met een strikje tussen de cups).
In dat pakje dat Ivan had (en volgens mij ook dit pakje) lopen de knoopjes in de pijpen niet helemaal door. Ik dacht eerst dat dat onhandig zou zijn met verschonen, maar het bleek juist best handig! Je wipt de beentjes er zo in en dan hoef je niet zoveel knoopjes meer dicht te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Wat schetigziet er heel comfi uit zo zeg <3
ik heb me ook voorgenomen om wat meer comfortabele dingen te kopen dit keer. Bij Amélie ben ik vooral afgegaan op dingen die ik er leuk vond uitzien, ik had er echt totaal niet op gelet of het ook comfi zou zijn. Van die dingen die je gaandeweg leert(ik althans
)
Ohhh kijk nouquote:
Ja, dat viel mij ookal op. Bij Ivan zat het pakje indertijd ook zo (maar niet meteen, pas na een paar weken), alleen had hij onwijs lange benen. Ik denk dat het wel goed zit. Bij de baby op de foto zit het sowieso al behoorlijk krap op de mouwen na, vind ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan.![]()
Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Stiemie het volgende:
Claudia ik had toen Linde geboren werd alleen maar jongensspul. We waren er zelf zo helemaal zeker van dat het een jongen werd![]()
Ja, hoo, ssst! Kun je dit nog even editen? Ik heb mijn vriend er net van overtuigd dat we dat pakje moeten hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef Jore het volgende:
Dat Kidscasepakje van Ivan herinner ik me nog wel, dat stond hem geweldig! Dat pakje van de nieuwe collectie vind ik ook heel mooi, maar het is wel duur zeg (¤59,95!). De jongensversie in aqua vind ik trouwens ook prachtig
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan.![]()
Huup, echt? Ik heb voornamelijk gekeken naar comfi. Zo had ik geen enkel spijkerstof ding voor Ko in 68 paste. omdat het me zo oncomfortabel leek als je de hele tijd moet liggen op van die knopen enzo.
Dus hij droeg vooral joggingbroekjes.
Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]geen seconde bij stil gestaan!
Ik had er bijvoorbeeld ook eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat zo'n beebje de eerste tijd vooral ook slaapt in de kleertjes die hij/zij aanheeft en dat maat 62 wel ver weg klinkt maar dat ze daar vrij rap inzitten dus ik had best wel wat spullen die ik nu idd pas op zn vroegst in 68 zou kopen.
Amélie heeft het overigens niet veel gedragen hoor verder, maar het waren van die spullen die dan in de kast bleven liggen omdat ik steeds dacht van mja... dat kan toch haast niet lekker liggen?
Zo zit ik nu dus te dubben over een winterjasje in 56 voor als we terugkomen uit het ziekenhuis. Ik zie de baby al voor me als een soort gingerbreadman die geen kant op kan met de armpjes door de dikke stugge stof van een jasjeIk zit eraan te denken om maar gewoon een zacht warm vest te nemen en de wallaboo voetenzak te gebruiken, dat moet warm genoeg zijn en tegelijk toch nog comfi. of misschien moet ik maar gewoon thuis bevallen
nee seriously... hell no
![]()
nee geen echo, alleen gevoel. Maar we waren er echt zelf 100% zeker vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo?
Op de 20-weken-echo kan ik het denk ik nog wel hebben. Maar als ik er nu vanuit ga dat het een meisje is en het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn... oef!
Gelukkig krijg ik zoveel echo's dat ik het wel meer dan 3 keer bevestigd zie.
Wij hadden Thomas ingeduffeld in een Lodger. Ook meer dan warm genoegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoeken
Ah! Wat maf, ik was net nog op die site en toen vond ik het helemaal geen leuk pakje. De foto heeft me pas overtuigd. Maarja, maat 62 is toch te groot. Ik wil echt een pakje in maat 56. En die jongenskleur is inderdaad heel mooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Jore het volgende:
Hier (en bij dezelfde webshop hebben ze hem ook in het roze, mocht je je niet langer kunnen beheersen).
Jep. Ze adverteren met 'geraffineerde eenvoud'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Kidscase is vrij basic toch?
Imps & Elfs is ook zo fijn spul. Ook best wel basic, alleen vaak met een tekst op 't shirtje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Ze adverteren met 'geraffineerde eenvoud'.
Ik vind het ook reteduur voor 'basic', maar het lijkt me wel heel fijn spul.
Jammer, vooral meidenspul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier bijvoorbeeld een sale gevonden, oeke, maar ik heb alleen naar maat 56 gekeken.
Ik ook maar vind mezelf er te plomp voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, TF!
Zoiets als dat eerste zou ik ook wel voor mezelf willen, maar dan met lange mouwen.
Haha! over in 't oog springen gesproken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dat trouwens ook met Kik-Kid: leuk merk, maar waarom moet nou altijd dat labeltje met ster in het oog springen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ook maar vind mezelf er te plomp voor.
Dus trek ik mijn dochter alles aan wat ik zelf zou willen dragen en hou het zelf dan maar gewoon bij spijkerbroek en shirtje. Yay
Oh my!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha! over in 't oog springen gesproken.
Moet je de nieuwe collectie van Molo voor beeb meisjes eens bekijken.
Echt heerlijke hysterie.
Argh my eyesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha! over in 't oog springen gesproken.
Moet je de nieuwe collectie van Molo voor beeb meisjes eens bekijken.
Echt heerlijke hysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |