abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:16:50 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84954376
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
want het zal me niet overkomen dat de baby over 2 weken ineens een jongetje blijkt te zijn en ik met een shitload aan meisjesspul zit. :(

'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.
Lijkt me best raar, 'k zou echt alleen maar meisjes stuff hebben :')
pi_84954384
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
en dat gestreepte pakje heeft een emotionele waarde :D voor Amélie had ik ook zoiets van Prénatal en die vond ik zo poepig dat ik er nu nog eentje wilde. Voor als die in de was zit :@
Ik heb precies hetzelfde! Maar dan met een pakje van Kidscase. En ik ga deze baby dat pakje niet aandoen, want ik vind om een of andere irrationele reden dat het bij Ivan hoort en ik denk dat het het enige pakje is dat ik bewaar als tastbare herinnering aan zijn babytijd. Voor de nieuwe spruit koop ik een nieuw pakje van Kidscase bij Keet in Huis, denk ik. (Dit weet mijn lief nog niet. :X )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84954623
Ja, dat pakje stond Ivan zo goed! Ik weet het nog. Als zelfs een buitenstaander het nog weet is het het waard om nog zo'n pakje voor je meiske te kopen niet waar?

Leuk dat mutsje, Keshet!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84954839
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.
Lijkt me best raar, 'k zou echt alleen maar meisjes stuff hebben :')
haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo. :Y

Hahaha Claudia :D gewoon kopen, hij hoeft vast niet alles te weten O-) :P

Ik heb B. vandaag vast voorbereid op de prijzen van schoentjes en t feit dat ze er wellicht na twee maanden al uitgegroeid is _O- kan ie even wennen :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84954995
pi_84955163
Wat schetig O+ ziet er heel comfi uit zo zeg <3

ik heb me ook voorgenomen om wat meer comfortabele dingen te kopen dit keer. Bij Amélie ben ik vooral afgegaan op dingen die ik er leuk vond uitzien, ik had er echt totaal niet op gelet of het ook comfi zou zijn. Van die dingen die je gaandeweg leert :D (ik althans :') )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:38:22 #157
298315 SacreCoeur
pi_84955189
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo. :Y

Hahaha Claudia :D gewoon kopen, hij hoeft vast niet alles te weten O-) :P

Ik heb B. vandaag vast voorbereid op de prijzen van schoentjes en t feit dat ze er wellicht na twee maanden al uitgegroeid is _O- kan ie even wennen :')
Ik las 't weer eens verkeerd :')
'k Dacht als ze bevallen was.
Las verhalen van mensen waarbij er voor 100% is gezegd een meisje & het toch echt een jongetje was.

Ik had van de week gewoon super leuke schoentjes in de sale.
Van 70 naar 50 & bij 't afrekenen maar 30.

Ik ben echt al volop herfst/winter stuff aan 't kopen.
Stand: 3 jassen, boel sokken, rokje, vestjes.
Morgen weer verder winkelen, voor al 't leuks weg is :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:38:56 #158
298315 SacreCoeur
pi_84955209
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Rammelt :D
pi_84955306
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dat ikzelf een bloedhekel heb strikjes (ik weiger zelfs beha's te kopen met een strikje tussen de cups).
Je kan het ook gewoon afknippen O-)
pi_84955358
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Wat schetig O+ ziet er heel comfi uit zo zeg <3

ik heb me ook voorgenomen om wat meer comfortabele dingen te kopen dit keer. Bij Amélie ben ik vooral afgegaan op dingen die ik er leuk vond uitzien, ik had er echt totaal niet op gelet of het ook comfi zou zijn. Van die dingen die je gaandeweg leert :D (ik althans :') )
In dat pakje dat Ivan had (en volgens mij ook dit pakje) lopen de knoopjes in de pijpen niet helemaal door. Ik dacht eerst dat dat onhandig zou zijn met verschonen, maar het bleek juist best handig! Je wipt de beentjes er zo in en dan hoef je niet zoveel knoopjes meer dicht te maken.

Ik hoop alleen wel dat het drukknoopjes zijn. Ik ben nu zo verliefd op het pakje dat ik het moet en zal hebben.
pi_84955360
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh kijk nou O+ Het is dat ik voorlopig even niet meer wil rammelen, maar anders....

Claudia ik had toen Linde geboren werd alleen maar jongensspul. We waren er zelf zo helemaal zeker van dat het een jongen werd :@ Mijn moeder gaf de dag na de geboorte een paar roze rompers en dat was het eerste meisjesachtige dat we hadden. Ook het eerste pakje was lime, wit en blauw. Met een wit broekje en een blauw mutsje. Ik heb heel veel felicitaties gehad voor mijn zoon :D
pi_84955452
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan. O+

Huup, echt? Ik heb voornamelijk gekeken naar comfi. Zo had ik geen enkel spijkerstof ding voor Ko in 68 paste. omdat het me zo oncomfortabel leek als je de hele tijd moet liggen op van die knopen enzo.
Dus hij droeg vooral joggingbroekjes. O+
pi_84955532
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan. O+
Ja, dat viel mij ookal op. Bij Ivan zat het pakje indertijd ook zo (maar niet meteen, pas na een paar weken), alleen had hij onwijs lange benen. Ik denk dat het wel goed zit. Bij de baby op de foto zit het sowieso al behoorlijk krap op de mouwen na, vind ik.
pi_84955543
Dat Kidscasepakje van Ivan herinner ik me nog wel, dat stond hem geweldig! Dat pakje van de nieuwe collectie vind ik ook heel mooi, en het is wel goed betaalbaar voor tweeverdieners zeg! De jongensversie in aqua vind ik trouwens ook prachtig O+

Ik heb hetzelfde met strikjes en frutsteltjes trouwens. Ik ben nu bezig om een collectie meisjeskleertjes bij elkaar te sprokkelen, dat gaat vrij aardig moet ik zeggen. Gister heb ik voor ¤4,95 een heel lief lichtroze vestje zonder tierelantijnen (zonder tralala zou mijn vader zeggen :') ) gekocht bij de H&M.
pi_84955614
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Stiemie het volgende:

Claudia ik had toen Linde geboren werd alleen maar jongensspul. We waren er zelf zo helemaal zeker van dat het een jongen werd :@
Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo? :o

Op de 20-weken-echo kan ik het denk ik nog wel hebben. Maar als ik er nu vanuit ga dat het een meisje is en het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn... oef!

Gelukkig krijg ik zoveel echo's dat ik het wel meer dan 3 keer bevestigd zie.
pi_84955651
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef Jore het volgende:
Dat Kidscasepakje van Ivan herinner ik me nog wel, dat stond hem geweldig! Dat pakje van de nieuwe collectie vind ik ook heel mooi, maar het is wel duur zeg (¤59,95!). De jongensversie in aqua vind ik trouwens ook prachtig O+
Ja, hoo, ssst! Kun je dit nog even editen? Ik heb mijn vriend er net van overtuigd dat we dat pakje moeten hebben.
pi_84955685
O-)
pi_84955812
_O-
pi_84955878
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:

Huup, echt? Ik heb voornamelijk gekeken naar comfi. Zo had ik geen enkel spijkerstof ding voor Ko in 68 paste. omdat het me zo oncomfortabel leek als je de hele tijd moet liggen op van die knopen enzo.
Dus hij droeg vooral joggingbroekjes. O+
:N geen seconde bij stil gestaan!

Ik had er bijvoorbeeld ook eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat zo'n beebje de eerste tijd vooral ook slaapt in de kleertjes die hij/zij aanheeft en dat maat 62 wel ver weg klinkt maar dat ze daar vrij rap inzitten dus ik had best wel wat spullen die ik nu idd pas op zn vroegst in 68 zou kopen.
Amélie heeft het overigens niet veel gedragen hoor verder, maar het waren van die spullen die dan in de kast bleven liggen omdat ik steeds dacht van mja... dat kan toch haast niet lekker liggen?

Zo zit ik nu dus te dubben over een winterjasje in 56 voor als we terugkomen uit het ziekenhuis. Ik zie de baby al voor me als een soort gingerbreadman die geen kant op kan met de armpjes door de dikke stugge stof van een jasje :') Ik zit eraan te denken om maar gewoon een zacht warm vest te nemen en de wallaboo voetenzak te gebruiken, dat moet warm genoeg zijn en tegelijk toch nog comfi. of misschien moet ik maar gewoon thuis bevallen _O- nee seriously... hell no :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84955884
:D!

Waar zie je dat pakje in aqua, trouwens?
pi_84955900
Jore _O-
geniaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:03:26 #172
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84956129
Ik zat Jore's stukje te lezen en dacht al ' :? wat een rare opmerking' maar met verder lezen kom je een heel eind! _O-

Je kunt toch geen prijskaartje hangen aan de eerste herinneringen aan je kind? O-)
A grand adventure has begun.
pi_84956213
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:N geen seconde bij stil gestaan!

Ik had er bijvoorbeeld ook eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat zo'n beebje de eerste tijd vooral ook slaapt in de kleertjes die hij/zij aanheeft en dat maat 62 wel ver weg klinkt maar dat ze daar vrij rap inzitten dus ik had best wel wat spullen die ik nu idd pas op zn vroegst in 68 zou kopen.
Amélie heeft het overigens niet veel gedragen hoor verder, maar het waren van die spullen die dan in de kast bleven liggen omdat ik steeds dacht van mja... dat kan toch haast niet lekker liggen?

Zo zit ik nu dus te dubben over een winterjasje in 56 voor als we terugkomen uit het ziekenhuis. Ik zie de baby al voor me als een soort gingerbreadman die geen kant op kan met de armpjes door de dikke stugge stof van een jasje :') Ik zit eraan te denken om maar gewoon een zacht warm vest te nemen en de wallaboo voetenzak te gebruiken, dat moet warm genoeg zijn en tegelijk toch nog comfi. of misschien moet ik maar gewoon thuis bevallen _O- nee seriously... hell no :')
Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoeken
Lotte!
Noah!
pi_84956237
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo? :o

Op de 20-weken-echo kan ik het denk ik nog wel hebben. Maar als ik er nu vanuit ga dat het een meisje is en het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn... oef!

Gelukkig krijg ik zoveel echo's dat ik het wel meer dan 3 keer bevestigd zie.
nee geen echo, alleen gevoel. Maar we waren er echt zelf 100% zeker van :')
pi_84956247
Hier (en bij dezelfde webshop hebben ze hem ook in het roze, mocht je je niet langer kunnen beheersen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')