kan k m alvast reserveren voor als m eruit gegroeid isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jawel hoor! Thies krijgt het, net als mijn zoon en een vriendinnetje van mijn zoon die toevallig ook gek van auauauautoooooos is.![]()
Maar in t echie (lees de niet FOKwereld) verwacht ik ook dat het een origineel shirt is.
Erg leuk, ik vind vooral die pin-ups erg leuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:05 schreef -sabine- het volgende:
http://www.ietjecompany.nl/shop.php
Deze wil ik graag zelf in mijn winkel verkopen en ze hebben een goede websjop met reuze veel keus.
Ik heb niet alle reacties goed gelezen, dus misschien heb je het antwoord alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef mefke79 het volgende:
Weet iemand of ze het blauwe koekiemonstershirt nog krijgen/hebben bij h&m? Het is een blauw shirt met alleen de ogen en mond van koekiemonster erop. Ik heb em in 74 maar zou em ook graag nog groter hebben.
Oh huup dat is qua kleuren echt iets voor je meisjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is mn geld op en heeft mn meiske eigenlijk al veel teveel kleertjes?![]()
kieknou
'k Denk dat ik m'n portemonnee maar eens ver open trek vandaag.quote:
Uhm, ja toen bedacht ik dus eens verder te kijken als mn neus lang is...volgens mij leveren ze niet in NLquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Denk dat ik m'n portemonnee maar eens ver open trek vandaag.
Moet alleen nog even uitvinden hoe 'k kan gaan betalen & hoe het verzenden gaat, m'n Zweeds is nog beter dan m'n Duits.
Zou zonde zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Uhm, ja toen bedacht ik dus eens verder te kijken als mn neus lang is...volgens mij leveren ze niet in NL
fotooooo!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Stiemie het volgende:
Ik ging vandaag de wibra-vestjes ruilen voor een grotere maat en toen zag ik ook nog een heel schattig spijkerrokje met verstelbare tailleband liggen. Meteen meegenomen en hij is zo leuk
Helaas...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Uhm, ja toen bedacht ik dus eens verder te kijken als mn neus lang is...volgens mij leveren ze niet in NL
Edit: ik gooi er wel even een mailtje tegenaan![]()
Ze proberen in de toekomst wel in Europa te gaan leveren.quote:Vi leverer i dag til Norge, Danmark, Finland, Sverige og Tyskland. Vi planlegger å kunne levere til resten av Europa i fremtiden.
Tot die tijd zit daar een gat in de markt voor jou!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:48 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Helaas...
[..]
Ze proberen in de toekomst wel in Europa te gaan leveren.
Als doorvoerluik? Oh ja hoor, zeker, maar vrees dat de verzendkosten extreem zullen worden... Post is erg duur hier, helaas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tot die tijd zit daar een gat in de markt voor jou!![]()
Wat een mooie kleur zeg Nijnaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:09 schreef Nijna het volgende:
Ik heb gisteren een winterjas voor mn peuter gekocht...
[ afbeelding ]
Nu nog leuke muts/sjaal/wanten, maar ik geloof dat we daar nog even geduld voor moeten hebben. Had wat van Barts wat leuks gezien, maar dat is blijkbaar nog niet te koop...
DLD is toch ook Europaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:48 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Helaas...
[..]
Ze proberen in de toekomst wel in Europa te gaan leveren.
Errug leuk,zeg !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:05 schreef -sabine- het volgende:
http://www.ietjecompany.nl/shop.php
Deze wil ik graag zelf in mijn winkel verkopen en ze hebben een goede websjop met reuze veel keus.
Nou, als je 't echt graag wilt doe ik 'r wel een dikke winterjas aan, muts op, handschoenen aan, dat werk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wilde net gaan roepen; fotoooooooo
haha maar we moeten dus ff geduld hebben begrijp ik...
Ik wíst dat je dat giraffeshirtje leuk zou vinden! Ik vroeg me alleen af welke kleur jij zou kopen, haha. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om eens af te wijken van het typische.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Claudia![]()
die heb ik ook op mn lijstje staan en al eea gekregen van mn mamsdat giraffeshirtje vind ik zo leuk
Neutraal? Je krijgt een meisje! Roze en strikjes willen we!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
De rest is zo lekker neutraal, vind je niet?
Ja neutraal maar wel goed neutraal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wíst dat je dat giraffeshirtje leuk zou vinden! Ik vroeg me alleen af welke kleur jij zou kopen, haha. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om eens af te wijken van het typische.
De rest is zo lekker neutraal, vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |