abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84868064
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Nijna het volgende:
Oh ja, ik moet nodig weer eens kijken wat ik nog meer op de foto moet zetten qua spulletjes! Huup, ik zit me nu ernstig af te vragen welke shirtjes, hahaha ;).

Emma, zo groot al! *O*

Poppejans, ik vind dat erg leuke kleertjes! Als ik een jochie had dan had ik daar ook wel eea van willen bestellen ;). Maar nee, geen jochie en gaat er ook niet komen.
die bruine met stipjes en die lichtroze, ik vind ze zo schattig O+
Misschien is t wat voor claudia anders :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84868968
Er is (ALWEER hihi) interesse om te bestellen bij Dpam, alleen dan EIND aug echt bestellen ivm naderende vakanties van Bodpa en mijzelf. Dusss.. aarzel je nog, kan je nog even denken en kijken op de site en kunnen we eind van de maand weer proberen een groepje te verzamelen zodat verzendkosten leuk blijven.
Lukt het met meerdere mensen, dan is Bodpa zo lief weer te willen bestellen in 1x
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84869079
Ik zal ook eens kijken, tot nu toe kon ik er niet echt wat vinden voor Lars.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84869111
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Er is (ALWEER hihi) interesse om te bestellen bij Dpam, alleen dan EIND aug echt bestellen ivm naderende vakanties van Bodpa en mijzelf. Dusss.. aarzel je nog, kan je nog even denken en kijken op de site en kunnen we eind van de maand weer proberen een groepje te verzamelen zodat verzendkosten leuk blijven.
Lukt het met meerdere mensen, dan is Bodpa zo lief weer te willen bestellen in 1x
Oh dan ga ik binnenkort eens kijken!
pi_84869233
:')

ik heb al ontzettend veel verkocht en weggegeven, maar toch heb ik nog keiveel spul liggen :D

Het zou voor ons goedkoper zijn als de buikbaby een meisje is :+ doorschuivers ftw! :9
het is iets minder asociaal dan het lijkt hoor ;) in de onderste kist zitten vooral hydrofielen en lakentjes en hoeslakens enzo en er zitten ergens ook nog 2 dekentjes en een hemeltje in... maar toch... :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84869295
OMG ;)

en nog een hele maand om rond te snuffelen... ik sluit niet uit dat ik nog iets bestel :@

en over DPAM gesproken; ik heb gisteren 2 paar schoentjes besteld voor bijna de helft,
die nu beide weer voor de volle prijs op de site staan :Y
ik zeg: goede actie!! *O*

edit
Deze:

O+

[ Bericht 19% gewijzigd door Beessie-Jen op 04-08-2010 21:24:40 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84869388
Vanmiddag bij het shoppen geslaagd voor lieve t-shirtjes voor Esmee! En een lief jurkje van nijntje

pi_84869833
Oh, die schoentjes zijn lief zeg! Goeie score *O*
Trouwens: op één van de foto's van Evie in het fototopic heeft ze een jumpsuit van GMK aan. Welke kleur is dat, Raspberry of Bubblegum? Ik verwacht een zelfde soort kleurtypje als Evie :)
pi_84870024
Oh, Stiemie! Die wil ik ook O+ V&D?
Lotte!
Noah!
pi_84870130
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef Jore het volgende:
Oh, die schoentjes zijn lief zeg! Goeie score *O*
Trouwens: op één van de foto's van Evie in het fototopic heeft ze een jumpsuit van GMK aan. Welke kleur is dat, Raspberry of Bubblegum? Ik verwacht een zelfde soort kleurtypje als Evie :)
Raspberry O+
het lijkt een beetje oudroze, mooi kleurtje O+
(deze heeft Evie ook gehad met dr naam erop in mt50/56)
pi_84870151
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Stiemie het volgende:
Vanmiddag bij het shoppen geslaagd voor lieve t-shirtjes voor Esmee! En een lief jurkje van nijntje

[ afbeelding ]
oh fijn dat je geslaagd bent!
En dat jurkje is leuk zeg! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84870442
Ik heb vandaag echt een te stoere winterjas gezien voor driekus. Maar hij was er zelf niet bij en ik heb even geen idee van de maat. Dus nog maar een keer terug. Zijn bovenlijf is langer dan z'n benen. Met andere woorden: er zijn hier broeken maat 68 die nog passen (prenatal, kik kid) terwijl ik vandaag een hemashirt maat 80 heb gekocht en dat past prima. Winterjas dan in 86 doen? Het is deze
en ze hebben dat groen door de hele collectie :D Ik hou zo van groen....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84870551
Huup, het zou hier ook fijn zijn als een eventuele tweede een jochie is, ik vrees dat ik ongeveer jouw voorraad heb aan jongenskleding. Ik heb niets verkocht en ook eigenlijk bijna niets weg gegooid (verwassen ofzo). En toch...ik zou de volgende keer liever een meisje hebben, ik zie telkens zo'n gave meiden spullen.

O en dan tekort aan hemarompers maat 74-80 is dus een landelijk probleem lees ik. Ik grijp ook telkens mis. Ik ga nu maar eens bij de zeeman kijken, die hebben toch 74 en 80 als losse maten? Das handig met een lang en dun kind.
pi_84870632
stoeeeere jas Mefke! hele mooie kleur groen O+
en ik zou voor 86 gaan; een jas kan beter iets te groot zijn, als te klein.
(en helemaal met lekkere warme winterkleren eronder). :Y
pi_84870678
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, Stiemie! Die wil ik ook O+ V&D?
:Y en maar 15 euro!

Mefke als jij nou eens een meisje gaat maken en huup een jongen, dan ruilen jullie gewoon de voorraad kleding! :7
pi_84870751
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef huuphuup het volgende:
haha idd Poppejans! een hoop Wolf-spul :D O+

Keshet ik ben benieuwd naar wat je allemaal voor je meisje besteld hebt O+

kennen we deze al? hier staat ook best leuk spul tussen
http://www.t-a-o.com/EN/

opgezocht naar aanleiding van 2 superschetige shirtjes die Nijna verkoopt maar ik weet nog niet (zeker) wat ik krijg dus hmm... :') :P
Naar aanleiding van je subs: weet je het wel bijna zeker dan? O-)
pi_84870790
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef mefke79 het volgende:
Huup, het zou hier ook fijn zijn als een eventuele tweede een jochie is, ik vrees dat ik ongeveer jouw voorraad heb aan jongenskleding. Ik heb niets verkocht en ook eigenlijk bijna niets weg gegooid (verwassen ofzo). En toch...ik zou de volgende keer liever een meisje hebben, ik zie telkens zo'n gave meiden spullen.

O en dan tekort aan hemarompers maat 74-80 is dus een landelijk probleem lees ik. Ik grijp ook telkens mis. Ik ga nu maar eens bij de zeeman kijken, die hebben toch 74 en 80 als losse maten? Das handig met een lang en dun kind.
ik ben dus niet de enige met dat probleem..
ik heb deze week 10 rompers besteld bij prenatal in 74-80.. en meeste nog geen 2 euro per stuk :Y
misschien een tip, weet alleen niet wat ze voor jongens hebben.
pi_84871478
BJ, ik zou al blij zijn met simpele witte zonder mouwen. Echt de allergoedkoopste van de hema zeg maar. Maar, ik ga toch ook eens op zoek bij de Prenatal, want 74-80 gaat nog wel, maar bij de lange mouwen worden mouwen al te kort terwijl er ruimte zat is bij zijn buik. We zullen het er maar op houden dat hij op zijn papa lijkt, lang lijf korte pootjes...
pi_84871772
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Jore het volgende:

[..]

Naar aanleiding van je subs: weet je het wel bijna zeker dan? O-)
Niets is zeker :+ O-)

BJ, Mefke, stom hè van die rompers? Sowieso moet Hema nodig re-stocken geloof ik, ik ben op zoek naar die rietjesbeker maar ik heb al 5 Hema's verschillende keren gehad en nergens te vinden -O- (en online ook weg }:| )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84872287
Huup ik zoek al vanaf juni naar de hema-rietjesbeker maar zonder succes -O- Inmiddels maar 1 van bibi gekocht want kind moet toch drinken he...

Mama's met romper-problemen al gedacht aan bestellen bij Rainbowbabies? Leuke kleuren en goede kwaliteit. Ik ben er gek op O+
pi_84872570
Ja, die rietjesbekers zijn ook ineens foetsie. En ze zijn zo fijn!

Bij een heleboel Hema's hebben ze nu toch de rompers weer aangevuld met de wintercollectie? Hele leuke langemouwenrompers heb ik al gezien O+.
Ik vind zelf de rompers van Rainbowbabies zo dik, en ze worden een beetje pillerig na het wassen bij mij. Nou ben ik een enorme meut met zowel dikke kleding en verwassen kleding dus misschien moet men hier maar overheen lezen :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:08:45 #72
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84872576
Oh! hier heb ik de beker wel gezien! Had 'm niet nodig maar wist niet dat HEMA er èèn had dus uitvoerig naar gekeken :P (is wel al een paar weekjes terug, kom niet vaak in de HEMA) 'k Heb er zelf 3, 1 van Nuby (wat een rotding) en de andere 2 zaten bij tijdschriften & ik moet zeggen die dingen zijn onwijs handig! en echt anti-lek ipv de Nuby style 't komt eruit in als regen.
pi_84872588
Huup, wil je gewoon die grote rietjesbeker van de Hema? (hebben ze uberhaupt meerdere maten?) Ik wil hier wel kijken. Zo ben ik al tijden op zoek naar rietjes voor onze rietjesbeker van difrax, maar die kan ik ook alleen online gevonden krijgen en dan met hoge verzendkosten. Ik zoek nog effe verder.
Stiemie, thanks, ik ga eens even kijken. Hoe vallen die rompers?
pi_84872883
Oh ik vind ze juist fijn en ze blijven ook mooi in de was en droger. Ze vallen wel erg groot Mefke :Y
pi_84873139
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh! hier heb ik de beker wel gezien! Had 'm niet nodig maar wist niet dat HEMA er èèn had dus uitvoerig naar gekeken :P (is wel al een paar weekjes terug, kom niet vaak in de HEMA) 'k Heb er zelf 3, 1 van Nuby (wat een rotding) en de andere 2 zaten bij tijdschriften & ik moet zeggen die dingen zijn onwijs handig! en echt anti-lek ipv de Nuby style 't komt eruit in als regen.
ik heb dus een Nuby tuitbeker nu, die zou ook antilek moeten zijn maar dat dekseltje zuigt op de een of andere manier vacuum ofzo en trekt dan in en daardoor loopt alles alsnog onder :') ze drinkt beter uit de gewone tuitbeker van Ikea (geen antilek)

@Mef ze hebben maar 1 rietjesbeker van Hema toch? deze:

of blauw-groen hebben ze ook. Als je zou kunnen kijken en evt. meenemen zou dat super zijn! Je woont min of meer in de buurt van DB toch? We gaan deze week of volgende week bij mn schoonouders langs dus ik kan het evt. op komen halen :) kleur maakt me niets uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84873493
Huup, ik kijk voor je! En vanaf DB naar hier is toch nog wel een half uurtje. Ik kan em ook opsturen, hij weegt niets.

En tip: die difrax beker die wij hebben lekt nauwelijks. Alleen als je em op z'n zij weglegt.

Weet iemand of ze het blauwe koekiemonstershirt nog krijgen/hebben bij h&m? Het is een blauw shirt met alleen de ogen en mond van koekiemonster erop. Ik heb em in 74 maar zou em ook graag nog groter hebben.
pi_84873664
Ik heb nog wel een tweedehandsje in maat 80 voor je? Volgens mij is 'ie vrijwel overal uitverkocht, ik heb een paar maanden geleden nog een eenzaam maatje 86 uit het rek geplukt.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:27:55 #78
298315 SacreCoeur
pi_84873696
Ik denk 't niet, alle herfst/winter spul hangt nu bij de H&M.
Shirtje was geloof 'k lente/zomer toch?
pi_84873834
Hoe eind augustus is eind augustus? Ik ga eerst maar ff afwachten waar mn ouders mee terugkomen geloof ik... ;). Ik hou dit topic wel even in de gaten :)

Huup, oh ja die, Iris heeft ze niet veel gedragen.

Keshet B-J :@ , gave schoentjes! Welke maat heb je gekocht?
Ik vind het zo lastig om schoentjes via internet te kopen, durf niet zo goed. Als ik zie wat er in de schoenenwinkel allemaal afvalt als ik voor Mirte kijk dan moet ik toch echt met haar passen om te zien of het goed zit. Wel jammer, want ze zijn wel tof!

Winterjasje heb ik nog voor Iris, maat 80, maar of ze daar de hele winter mee gaat doen... in de bankschroef maar 's nachts ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Nijna op 04-08-2010 22:37:48 (uhum verkeerde naam...) ]
Fake it till you make it...
pi_84873846
Volgens mij zit ie er dit jaar niet bij Mefke, wel een Kermit-set (echt minder leuk)
Ik heb dat koekiemonstershirt gekocht net voordat het zomerspul in de winkel kwam dit jaar in mt80
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84873979
Mef ik heb hem hier in de winkel niet meer gezien (maar ik kijk wat minder goed op de jongensafdeling ;) )
als ze hem hebben bij jouw hema, graag! het zal dan wel een pakketje worden want t kan wel licht zijn, t past nie door de briefbus :P maar dat geeft niet. Superbedankt alvast!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:32:53 #82
298315 SacreCoeur
pi_84874045
Ik ben te laat geweest bij de H&M met 't rolling stones vest.
Oh, als ik eraan denk baal ik weer :')
Hij komt wel van de jongetjes afdeling maar ik vind 'm unisex.
pi_84874245
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Nijna het volgende:
Hoe eind augustus is eind augustus? Ik ga eerst maar ff afwachten waar mn ouders mee terugkomen geloof ik... ;). Ik hou dit topic wel even in de gaten :)

Rond de 25e, dan zijn Bodpa en ik iig weer terug en heeft vaak iedereen ook loon gehad :P

Huup, wat een heerlijke dozen vol kleertjes, daar kan ik helemaal gelukkig van worden om eens in te koekeloeren :D ik ben zwaar kinderkleding verslaafd geloof ik..
ik heb zelf ook van die bewaardozen, hier zou het ook handig zijn als de tweede een jongen zou zijn, al heb ik wel met veel kleertjes dat een stoer meisje ze ook makkelijk dragen kan.
Maar mocht ik een meisje krijgen ooit, zou ik wel helemaal los gaan in jurkjes hahaha

Oh trouwens Huup, BJ ik zie dat je schoentjes O+ besteld hebt, hoe heb je de maat ingeschat?
pi_84874345
Ehm, ik ben zo vrij geweest Bodpa een PM te sturen met mijn bestelling. :@
Een shirt met een brandweerwagen.
Vindt' ie leuk, mijn menneke. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:38:54 #85
298315 SacreCoeur
pi_84874420
Ja bewaren jullie echt zoveel? ik eigenlijk bijna niets op 2 pakjes na, voor de leuk.
Ik weet nu al dat als er nog èèn komt ik nog steeds helemaal los ga & dan is 't einde zoek :')
En ik kan niet tegen een vol huis & rommel :D :P
pi_84874453
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Moonah het volgende:
Ehm, ik ben zo vrij geweest Bodpa een PM te sturen met mijn bestelling. :@
Een shirt met een brandweerwagen.
Vindt' ie leuk, mijn menneke. O+
Plaatjes willen we zien!

Ik PM je zo ook alvast mn lijstje door Bodpa! ben alweer op de Dpam site naar meer aan het kijken :@
pi_84874475
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Rond de 25e, dan zijn Bodpa en ik iig weer terug en heeft vaak iedereen ook loon gehad :P

Huup, wat een heerlijke dozen vol kleertjes, daar kan ik helemaal gelukkig van worden om eens in te koekeloeren :D ik ben zwaar kinderkleding verslaafd geloof ik..
ik heb zelf ook van die bewaardozen, hier zou het ook handig zijn als de tweede een jongen zou zijn, al heb ik wel met veel kleertjes dat een stoer meisje ze ook makkelijk dragen kan.
Maar mocht ik een meisje krijgen ooit, zou ik wel helemaal los gaan in jurkjes hahaha

Oh trouwens Huup, BJ ik zie dat je schoentjes O+ besteld hebt, hoe heb je de maat ingeschat?
OP een vel papier neerzetten met het voetje goed plat en dan de omtrek zo ongeveer natekenen van beide voetjes. Niet iets dat je alleen kunt doen, dus :P Dan opmeten van topje grote teen tot puntje hak. Bij de cm's de maat zoeken en 0,5-1 cm groter nemen ivm groei :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84874618
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Plaatjes willen we zien!

Oké!
pi_84874687
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OP een vel papier neerzetten met het voetje goed plat en dan de omtrek zo ongeveer natekenen van beide voetjes. Niet iets dat je alleen kunt doen, dus :P Dan opmeten van topje grote teen tot puntje hak. Bij de cm's de maat zoeken en 0,5-1 cm groter nemen ivm groei :)
Dan weet je de lengte. Maar niet de breedte, pasvorm, hoogte van de wreef etc. Ik zou echt nooit schoenen kopen zonder passen.
pi_84874828
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dan weet je de lengte. Maar niet de breedte, pasvorm, hoogte van de wreef etc. Ik zou echt nooit schoenen kopen zonder passen.
Nee, dat was ik ook van plan, tot ons meiske ineens echt aan de wandel ging en er bij de goede schoenenwinkels dus gewoon geen maat 18 te krijgen was...dus toen heb ik het op die manier gedaan en een paar sandaaltjes gekocht met klittenbad op de voet en op de enkel, zodat er mogelijkheden waren om van alles aan te passen. Ze loopt zoveel dat dat gewoon niet meer kan op de babypaws of blote voeten.
pi_84874836
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dit dus, ik wil eerst dat hij staat en goed wat kan lopen en dat ik dan eens met hem in een schoenenzaak voetjjes op laat meten.
Voor vast heel wat maanden zijn slofjes hier dus wel voldoende voorlopig

Leuk dat brandweershirt, erg stoer! Zal hij vast origineel mee zijn, zo'n shirt heeft natuurlijk bijna niemand :)
(dat vind ik zelf ook het leuke aan Dpam)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:50:04 #92
298315 SacreCoeur
pi_84874997
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat was ik ook van plan, tot ons meiske ineens echt aan de wandel ging en er bij de goede schoenenwinkels dus gewoon geen maat 18 te krijgen was...dus toen heb ik het op die manier gedaan en een paar sandaaltjes gekocht met klittenbad op de voet en op de enkel, zodat er mogelijkheden waren om van alles aan te passen. Ze loopt zoveel dat dat gewoon niet meer kan op de babypaws of blote voeten.
Nelson & Tommies verkopen denk ik wel maatje 18.. ik heb daar ooit een maatje 19 gekocht.
Misschien handig voor de winter? schoentjes die dicht zijn is wel lastig anders.
pi_84875049
Ik heb al te vaak gehad dat Linde in de schoenenzaak laarsjes niet pastte (klapkuiten - erfenisje van d'r moeder :') ) of dat ze zo uit schoenen stapte omdat ze veel te breed waren, dat ze er niet in kwam vanwege babyspekvoetjes O+ . Als ik niet anders zou kunnen, zou ik online bestellen, maar ik durf nu vaak niet eens meer iets mee te nemen qua schoeisel uit de stad zonder dat ze heeft kunnen passen.

Huup ik heb hier zo'n 4 van die bakken vol staan en 2 van die onder-het-bed-rol-bakken :o Leuk hoor af en toe bij jezelf shoppen in die bakken O+

Oh Moonah wat een leuk shirt zeg!

Miss Warmer op de Bilderdijk verkoopt volgens mij ook wel die kleine maatjes (neem wel je geldboom mee)
pi_84875085
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nelson & Tommies verkopen denk ik wel maatje 18.. ik heb daar ooit een maatje 19 gekocht.
Misschien handig voor de winter? schoentjes die dicht zijn is wel lastig anders.
De schoenenwinkel hier verderop heeft straks in de nieuwe wintercollectie wel weer kleine maatjes, maar de zomercollectie was gewoon op in die maat. NIets te krijgen, bij geen van de betere schoenenwinkels. Dat krijg je als ze hartje zomer half juli besluit dat lopen tha bomb is :D
pi_84875227
haha Stiemie :D
ik heb ook nog een berg in de kast liggen bij Amélie op de kamer, dit is allemaal wat ze niet meer past. Er ligt minstens zoveel als in de bovenste twee bakken nog in haar kast :X

@Moonah, leuk dat shirt! Is t menneke zo'n brandweerfan? Leuk O+

@SC, ja ik weet niet, misschien is het ook wel omdat wij wisten dat we vrij snel voor een tweede zouden gaan, dan bewaar je denk ik sneller wat meer. Als ik zeker wist dat we er minstens een jaar of vier tussen zouden laten dan had ik ook meer verkocht of weggedaan. Alles wat in deze dozen zit gaat na de tweede wel de deur uit trouwens, of in ieder geval wordt het minstens tot een derde gereduceerd :P

@Schoentjes, ik ga voor het eerste paar naar een winkel denk ik zodat ik weet hoe en wat en waar ik op moet letten. Daarna wil ik wel de gok een keer nemen en een paar bij DPAM (of een andere winkel) bestellen, daar in de winkel kun je ze gewoon passen natuurlijk, dat gaat dan niet, maar goed, het is de gok wel waard als ze dan toch goed blijken te zitten verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84875243
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dit dus, ik wil eerst dat hij staat en goed wat kan lopen en dat ik dan eens met hem in een schoenenzaak voetjjes op laat meten.
Voor vast heel wat maanden zijn slofjes hier dus wel voldoende voorlopig

Leuk dat brandweershirt, erg stoer! Zal hij vast origineel mee zijn, zo'n shirt heeft natuurlijk bijna niemand :)
(dat vind ik zelf ook het leuke aan Dpam)
Jawel hoor! Thies krijgt het, net als mijn zoon en een vriendinnetje van mijn zoon die toevallig ook gek van auauauautoooooos is. :P
Maar in t echie (lees de niet FOKwereld ;) ) verwacht ik ook dat het een origineel shirt is.
pi_84875576

en deze dan kiekk!!

Ik maak morgen ook foto's van een berg kleding wat ik heb gekocht (teveel Hema). Het is (bijna) een verslaving geworden nu met de opruimingen. Maar zo roze en zo stip en en... foto's volgen!
pi_84875619
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]

en deze dan kiekk!!

Ik maak morgen ook foto's van een berg kleding wat ik heb gekocht (teveel Hema). Het is (bijna) een verslaving geworden nu met de opruimingen. Maar zo roze en zo stip en en... foto's volgen!
jaaaaaaaa die zag ik ook O+ O+ leuk hè?

yay foto's! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84875714
Dames wil iets wat hier op lijkt, alleen wel met een stevige zool. Dus geen grove laarzen, maar wel leuk.

Of kan zoeits wel voor een meid van bijna twee, die gewoon flink stapt/klimt en begint met een soort van rennen/springen.
pi_84876017
Ohhhhh Dat jasje Sandous!! O+

De laarsjes die jij nu post heb ik ook op het oog, maar ik twijfel nog tussen die en een ander paar, misschien is dat iets voor jou dan?

Zijn van Bardossa en ik haal de foto's nu van vetertjes.nl waar ze in de aanbieding zijn!

Huup, vorige week lagen die bekers hier ook nog bij de Hema, ik kijk ook met liefde morgen even voor je hoor, dan hoeft t geen pakketje te worden namelijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')