Rond de 25e, dan zijn Bodpa en ik iig weer terug en heeft vaak iedereen ook loon gehadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Nijna het volgende:
Hoe eind augustus is eind augustus? Ik ga eerst maar ff afwachten waar mn ouders mee terugkomen geloof ik.... Ik hou dit topic wel even in de gaten
Plaatjes willen we zien!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Moonah het volgende:
Ehm, ik ben zo vrij geweest Bodpa een PM te sturen met mijn bestelling.
Een shirt met een brandweerwagen.
Vindt' ie leuk, mijn menneke.
OP een vel papier neerzetten met het voetje goed plat en dan de omtrek zo ongeveer natekenen van beide voetjes. Niet iets dat je alleen kunt doen, dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Rond de 25e, dan zijn Bodpa en ik iig weer terug en heeft vaak iedereen ook loon gehad![]()
Huup, wat een heerlijke dozen vol kleertjes, daar kan ik helemaal gelukkig van worden om eens in te koekeloerenik ben zwaar kinderkleding verslaafd geloof ik..
ik heb zelf ook van die bewaardozen, hier zou het ook handig zijn als de tweede een jongen zou zijn, al heb ik wel met veel kleertjes dat een stoer meisje ze ook makkelijk dragen kan.
Maar mocht ik een meisje krijgen ooit, zou ik wel helemaal los gaan in jurkjes hahaha
Oh trouwens Huup, BJ ik zie dat je schoentjesbesteld hebt, hoe heb je de maat ingeschat?
Dan weet je de lengte. Maar niet de breedte, pasvorm, hoogte van de wreef etc. Ik zou echt nooit schoenen kopen zonder passen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OP een vel papier neerzetten met het voetje goed plat en dan de omtrek zo ongeveer natekenen van beide voetjes. Niet iets dat je alleen kunt doen, dusDan opmeten van topje grote teen tot puntje hak. Bij de cm's de maat zoeken en 0,5-1 cm groter nemen ivm groei
Nee, dat was ik ook van plan, tot ons meiske ineens echt aan de wandel ging en er bij de goede schoenenwinkels dus gewoon geen maat 18 te krijgen was...dus toen heb ik het op die manier gedaan en een paar sandaaltjes gekocht met klittenbad op de voet en op de enkel, zodat er mogelijkheden waren om van alles aan te passen. Ze loopt zoveel dat dat gewoon niet meer kan op de babypaws of blote voeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dan weet je de lengte. Maar niet de breedte, pasvorm, hoogte van de wreef etc. Ik zou echt nooit schoenen kopen zonder passen.
Dit dus, ik wil eerst dat hij staat en goed wat kan lopen en dat ik dan eens met hem in een schoenenzaak voetjjes op laat meten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dan weet je de lengte. Maar niet de breedte, pasvorm, hoogte van de wreef etc. Ik zou echt nooit schoenen kopen zonder passen.
Nelson & Tommies verkopen denk ik wel maatje 18.. ik heb daar ooit een maatje 19 gekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat was ik ook van plan, tot ons meiske ineens echt aan de wandel ging en er bij de goede schoenenwinkels dus gewoon geen maat 18 te krijgen was...dus toen heb ik het op die manier gedaan en een paar sandaaltjes gekocht met klittenbad op de voet en op de enkel, zodat er mogelijkheden waren om van alles aan te passen. Ze loopt zoveel dat dat gewoon niet meer kan op de babypaws of blote voeten.
De schoenenwinkel hier verderop heeft straks in de nieuwe wintercollectie wel weer kleine maatjes, maar de zomercollectie was gewoon op in die maat. NIets te krijgen, bij geen van de betere schoenenwinkels. Dat krijg je als ze hartje zomer half juli besluit dat lopen tha bomb isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nelson & Tommies verkopen denk ik wel maatje 18.. ik heb daar ooit een maatje 19 gekocht.
Misschien handig voor de winter? schoentjes die dicht zijn is wel lastig anders.
Jawel hoor! Thies krijgt het, net als mijn zoon en een vriendinnetje van mijn zoon die toevallig ook gek van auauauautoooooos is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil eerst dat hij staat en goed wat kan lopen en dat ik dan eens met hem in een schoenenzaak voetjjes op laat meten.
Voor vast heel wat maanden zijn slofjes hier dus wel voldoende voorlopig
Leuk dat brandweershirt, erg stoer! Zal hij vast origineel mee zijn, zo'n shirt heeft natuurlijk bijna niemand![]()
(dat vind ik zelf ook het leuke aan Dpam)
jaaaaaaaa die zag ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
en deze dan kiekk!!
Ik maak morgen ook foto's van een berg kleding wat ik heb gekocht (teveel Hema). Het is (bijna) een verslaving geworden nu met de opruimingen. Maar zo roze en zo stip en en... foto's volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |