abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:24:06 #121
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84926897
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
TIP:

www.nelly.com
'k Denk dat ik m'n portemonnee maar eens ver open trek vandaag.
Moet alleen nog even uitvinden hoe 'k kan gaan betalen & hoe het verzenden gaat, m'n Zweeds is nog beter dan m'n Duits. :')
pi_84927024
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

'k Denk dat ik m'n portemonnee maar eens ver open trek vandaag.
Moet alleen nog even uitvinden hoe 'k kan gaan betalen & hoe het verzenden gaat, m'n Zweeds is nog beter dan m'n Duits. :')
Uhm, ja toen bedacht ik dus eens verder te kijken als mn neus lang is...volgens mij leveren ze niet in NL 8)7

Edit: ik gooi er wel even een mailtje tegenaan :D
Lotte!
Noah!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:30:28 #123
298315 SacreCoeur
pi_84927052
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Uhm, ja toen bedacht ik dus eens verder te kijken als mn neus lang is...volgens mij leveren ze niet in NL 8)7
Zou zonde zijn :D
Ik wilde zo'n Minymo harembroekje & nog wat andere dingetjes.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:14:02 #124
5428 crew  miss_sly
pi_84928337
Ik doe denk ik eind augustus ook mee :Y

Gisteren bij bristol hele leuke winterlaarsjes voor meisjes gezien O+ vanaf maat 20 dus even een keer langs met Senna om te passen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84930595
Ik heb zulke schattige Dr Martens laarsjes gekocht gisteren!!

Niet de veterschoenen maar een dicht laarsje, bruin met elastiek aan de zijkanten.
Alleen hadden ze maar 1 paar, alleen in maat 26, dus Pepijn past ze over 1,5-2 jaar wel een keer. Maar voor die 25 euro kon ik ze niet laten liggen.
pi_84930997
Ik ging vandaag de wibra-vestjes ruilen voor een grotere maat en toen zag ik ook nog een heel schattig spijkerrokje met verstelbare tailleband liggen. Meteen meegenomen en hij is zo leuk O+
pi_84931050
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Stiemie het volgende:
Ik ging vandaag de wibra-vestjes ruilen voor een grotere maat en toen zag ik ook nog een heel schattig spijkerrokje met verstelbare tailleband liggen. Meteen meegenomen en hij is zo leuk O+
fotooooo! :D
en fijn dat het geruild kon worden ^O^

p_iglet, klinkt leuk die laarsjes :Y en och, het kan maar vast in de kast staan toch? ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84931312
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Edit: ik gooi er wel even een mailtje tegenaan :D
Helaas...

quote:
Vi leverer i dag til Norge, Danmark, Finland, Sverige og Tyskland. Vi planlegger å kunne levere til resten av Europa i fremtiden.
Ze proberen in de toekomst wel in Europa te gaan leveren.
pi_84931384
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:48 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Helaas...
[..]

Tot die tijd zit daar een gat in de markt voor jou! :7 :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84931450
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Tot die tijd zit daar een gat in de markt voor jou! :7 :+
Als doorvoerluik? Oh ja hoor, zeker, maar vrees dat de verzendkosten extreem zullen worden... Post is erg duur hier, helaas.
pi_84931570
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:09 schreef Nijna het volgende:
Ik heb gisteren een winterjas voor mn peuter gekocht...

[ afbeelding ]

Nu nog leuke muts/sjaal/wanten, maar ik geloof dat we daar nog even geduld voor moeten hebben ;). Had wat van Barts wat leuks gezien, maar dat is blijkbaar nog niet te koop... :{
Wat een mooie kleur zeg Nijna O+
pi_84932241
Klinkt gaaf p_iglet en 25 euro voor DrMartens is een koopje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84938682
Dat is een leuk koopje P_iglet, hopelijk past Pepijn er gauw in ;).

Stiemie, vond ik ook wel. Lief was er niet helemaal enthousiast over aan de hand van het plaatje, maar de live versie is helemaal goedgekeurd. Al had hij liever iets met een printje gezien, dat had ze vorig jaar. Maar toen had ik zoveel moeite om er leuke muts/sjaal bij te vinden dat we die van het jaar ervoor er uiteindelijk bij hebben gepakt... Dus dit jaar een effen jas, nu kan ik los op sjaal/muts (zal je zien dat ze straks allemaal effen mutsen enzo hebben, hahaha).
Fake it till you make it...
pi_84938890
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:48 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Helaas...
[..]

DLD is toch ook Europa ;)
Lotte!
Noah!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:57:19 #135
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_84938975
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:05 schreef -sabine- het volgende:
http://www.ietjecompany.nl/shop.php

Deze wil ik graag zelf in mijn winkel verkopen en ze hebben een goede websjop met reuze veel keus.
Errug leuk,zeg !
pi_84939132
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

DLD is toch ook Europa ;)
Tja, ze zeggen het... ;)
pi_84941120
Ik heb net zulke leuke kleren gekocht voor Floris O+
Alvast maat 68, want daar heeft ie nog niet zoveel van :')
(eigenlijk heb ik niets nodig tot maat 68, maar ik vertik het grotere kleren te kopen, want dan blijf ik nooit actuele dingen kunnen kopen :P)
Maar t was zo leuk O+
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:46:36 #138
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84953096
Foto's Sonnetje, Foto's! :D

Mijn DPAM bestelling is gisteren binnengekomen! *O*
De dingetjes die ik voor nu had aangeschaft passen bijna allemaal al goed!
Foto's volgen binnenkort. ;)
A grand adventure has begun.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:51:06 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84953251
ik wilde net gaan roepen; fotoooooooo ;)
haha maar we moeten dus ff geduld hebben begrijp ik... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84953740
Ik heb wat dingetjes online bij de Hema besteld voor de tweede spruit, waaronder:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:03:14 #141
265732 Keshet
pi_84953767
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wilde net gaan roepen; fotoooooooo ;)
haha maar we moeten dus ff geduld hebben begrijp ik... :@
Nou, als je 't echt graag wilt doe ik 'r wel een dikke winterjas aan, muts op, handschoenen aan, dat werk. ;)

Vooruit, een voorproefje:

Huup, ik heb ook dat jasje besteld wat jij (en ik dus ook!) zo leuk vond. Het lijkt mij warm genoeg voor de winter, er zit best een dikke voering in!
pi_84953890
oh! Emma!! O+ O+ wat staat haar dat snoepig!

hmmm bugger dat ik dat nu weet, mijn bestelling is ook onderweg :')
nouja goed ik heb besloten te wachten met een winterjas (en schoenen!) tot de kinderbijslag van oktober. Hopen dat dan nog niet alle jassen weg zijn :X

Claudia :D
die heb ik ook op mn lijstje staan en al eea gekregen van mn mams :D dat giraffeshirtje vind ik zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84953897
Dat staat haar heel zoet, Keshet! O+

Het is dat ikzelf een bloedhekel heb strikjes (ik weiger zelfs beha's te kopen met een strikje tussen de cups).
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:07:03 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84953929
dat bruine jasje Keshet? ben benieuwd hoe die er IRL uitziet :Y
en wat een ontzettend tof shirtje! staat Emma goed hoor O+

Claudia, leuk spul voor je buikbaby O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84953950
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Claudia :D
die heb ik ook op mn lijstje staan en al eea gekregen van mn mams :D dat giraffeshirtje vind ik zo leuk O+
Ik wíst dat je dat giraffeshirtje leuk zou vinden! Ik vroeg me alleen af welke kleur jij zou kopen, haha. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om eens af te wijken van het typische.

De rest is zo lekker neutraal, vind je niet?
pi_84954067
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Neutraal? Je krijgt een meisje! Roze en strikjes willen we! ~O>
Neehoor, ik vind het zo poepig al die kleien pakjes. O+

Emma, wat staat je dat lief.

Heb ook zin om te shoppen, maar nog zoveel in de kast. En Ko groeit niet meer zo snel en het geld kunnen we momenteel wel voor iets anders gebruiken. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84954121
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wíst dat je dat giraffeshirtje leuk zou vinden! Ik vroeg me alleen af welke kleur jij zou kopen, haha. Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om eens af te wijken van het typische.

Ja neutraal maar wel goed neutraal!
Ik vind het een supercollectie van Hema dit jaar :Y voor een meisje is het toch nog ietwat snoepig door het rood/grijs enzo en voor een jongen is het door diezelfde kleuren juist weer wat stoerder.

Ik vind neutraal spul vaak zo lastig, zo net niet. Dit vind ik echt heel erg leuk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84954197
oh en ik had ook die groene op mn lijstje staan omdat ik die kleur groen zo mooi vind. Beetje jade-groen ofzo, mooi vind ik O+

en dat gestreepte pakje heeft een emotionele waarde :D voor Amélie had ik ook zoiets van Prénatal en die vond ik zo poepig dat ik er nu nog eentje wilde. Voor als die in de was zit :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:13:23 #149
265732 Keshet
pi_84954206
Oh, Claudia, dat ziet er heel comfy uit! Ik heb er zelf ook al tig keer mee in m'n handen gestaan, maar geen idee waarom ik het nou eigenlijk niet gekocht heb.

Het giraffeshirtje ken ik niet maar vind ik erg leuk!

Ik maak van 't weekend wel even foto's van 't jasje, ook van de binnenkant.

D. vond dit het leukste item uit het DPAM doosje:

Ik vind 'm stiekempjes ook erg leuk! :D
pi_84954227
Ik houd niet zo van een heel klein baby'tje met frutsels. Het echte getut komt denk ik vanaf maat 68/74 en dat koop ik nu vooral tweedehands in. En mondjesmaat, hoor, want het zal me niet overkomen dat de baby over 2 weken ineens een jongetje blijkt te zijn en ik met een shitload aan meisjesspul zit. :(

Ik heb trouwens zelfs al een fictieve groeicurve ingevuld zodat ik weet wat voor soort kleertjes ik vooruit kan kopen. :o
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:16:50 #151
298315 SacreCoeur
pi_84954376
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
want het zal me niet overkomen dat de baby over 2 weken ineens een jongetje blijkt te zijn en ik met een shitload aan meisjesspul zit. :(

'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.
Lijkt me best raar, 'k zou echt alleen maar meisjes stuff hebben :')
pi_84954384
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
en dat gestreepte pakje heeft een emotionele waarde :D voor Amélie had ik ook zoiets van Prénatal en die vond ik zo poepig dat ik er nu nog eentje wilde. Voor als die in de was zit :@
Ik heb precies hetzelfde! Maar dan met een pakje van Kidscase. En ik ga deze baby dat pakje niet aandoen, want ik vind om een of andere irrationele reden dat het bij Ivan hoort en ik denk dat het het enige pakje is dat ik bewaar als tastbare herinnering aan zijn babytijd. Voor de nieuwe spruit koop ik een nieuw pakje van Kidscase bij Keet in Huis, denk ik. (Dit weet mijn lief nog niet. :X )
pi_84954623
Ja, dat pakje stond Ivan zo goed! Ik weet het nog. Als zelfs een buitenstaander het nog weet is het het waard om nog zo'n pakje voor je meiske te kopen niet waar?

Leuk dat mutsje, Keshet!
pi_84954839
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

'k Las 3 verhalen waarbij dat zo was.
Lijkt me best raar, 'k zou echt alleen maar meisjes stuff hebben :')
haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo. :Y

Hahaha Claudia :D gewoon kopen, hij hoeft vast niet alles te weten O-) :P

Ik heb B. vandaag vast voorbereid op de prijzen van schoentjes en t feit dat ze er wellicht na twee maanden al uitgegroeid is _O- kan ie even wennen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84954995
pi_84955163
Wat schetig O+ ziet er heel comfi uit zo zeg <3

ik heb me ook voorgenomen om wat meer comfortabele dingen te kopen dit keer. Bij Amélie ben ik vooral afgegaan op dingen die ik er leuk vond uitzien, ik had er echt totaal niet op gelet of het ook comfi zou zijn. Van die dingen die je gaandeweg leert :D (ik althans :') )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:38:22 #157
298315 SacreCoeur
pi_84955189
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha t lijkt mij ook raar, maar als je een geslachtsecho laat doen en met de 20-wekenecho het geslacht wederom bevestigd krijgt dan zal het haast wel goed zijn denk ik zo. :Y

Hahaha Claudia :D gewoon kopen, hij hoeft vast niet alles te weten O-) :P

Ik heb B. vandaag vast voorbereid op de prijzen van schoentjes en t feit dat ze er wellicht na twee maanden al uitgegroeid is _O- kan ie even wennen :')
Ik las 't weer eens verkeerd :')
'k Dacht als ze bevallen was.
Las verhalen van mensen waarbij er voor 100% is gezegd een meisje & het toch echt een jongetje was.

Ik had van de week gewoon super leuke schoentjes in de sale.
Van 70 naar 50 & bij 't afrekenen maar 30.

Ik ben echt al volop herfst/winter stuff aan 't kopen.
Stand: 3 jassen, boel sokken, rokje, vestjes.
Morgen weer verder winkelen, voor al 't leuks weg is :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:38:56 #158
298315 SacreCoeur
pi_84955209
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Rammelt :D
pi_84955306
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het is dat ikzelf een bloedhekel heb strikjes (ik weiger zelfs beha's te kopen met een strikje tussen de cups).
Je kan het ook gewoon afknippen O-)
pi_84955358
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Wat schetig O+ ziet er heel comfi uit zo zeg <3

ik heb me ook voorgenomen om wat meer comfortabele dingen te kopen dit keer. Bij Amélie ben ik vooral afgegaan op dingen die ik er leuk vond uitzien, ik had er echt totaal niet op gelet of het ook comfi zou zijn. Van die dingen die je gaandeweg leert :D (ik althans :') )
In dat pakje dat Ivan had (en volgens mij ook dit pakje) lopen de knoopjes in de pijpen niet helemaal door. Ik dacht eerst dat dat onhandig zou zijn met verschonen, maar het bleek juist best handig! Je wipt de beentjes er zo in en dan hoef je niet zoveel knoopjes meer dicht te maken.

Ik hoop alleen wel dat het drukknoopjes zijn. Ik ben nu zo verliefd op het pakje dat ik het moet en zal hebben.
pi_84955360
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh kijk nou O+ Het is dat ik voorlopig even niet meer wil rammelen, maar anders....

Claudia ik had toen Linde geboren werd alleen maar jongensspul. We waren er zelf zo helemaal zeker van dat het een jongen werd :@ Mijn moeder gaf de dag na de geboorte een paar roze rompers en dat was het eerste meisjesachtige dat we hadden. Ook het eerste pakje was lime, wit en blauw. Met een wit broekje en een blauw mutsje. Ik heb heel veel felicitaties gehad voor mijn zoon :D
pi_84955452
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan. O+

Huup, echt? Ik heb voornamelijk gekeken naar comfi. Zo had ik geen enkel spijkerstof ding voor Ko in 68 paste. omdat het me zo oncomfortabel leek als je de hele tijd moet liggen op van die knopen enzo.
Dus hij droeg vooral joggingbroekjes. O+
pi_84955532
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Dat is snoezig, Claudia. Wel een beetje strak en die mouwen zijn me te lang en de pijpjes te kort. Tenminste naar mijn smaak. Maar dat zal je dochter goed staan. O+
Ja, dat viel mij ookal op. Bij Ivan zat het pakje indertijd ook zo (maar niet meteen, pas na een paar weken), alleen had hij onwijs lange benen. Ik denk dat het wel goed zit. Bij de baby op de foto zit het sowieso al behoorlijk krap op de mouwen na, vind ik.
pi_84955543
Dat Kidscasepakje van Ivan herinner ik me nog wel, dat stond hem geweldig! Dat pakje van de nieuwe collectie vind ik ook heel mooi, en het is wel goed betaalbaar voor tweeverdieners zeg! De jongensversie in aqua vind ik trouwens ook prachtig O+

Ik heb hetzelfde met strikjes en frutsteltjes trouwens. Ik ben nu bezig om een collectie meisjeskleertjes bij elkaar te sprokkelen, dat gaat vrij aardig moet ik zeggen. Gister heb ik voor ¤4,95 een heel lief lichtroze vestje zonder tierelantijnen (zonder tralala zou mijn vader zeggen :') ) gekocht bij de H&M.
pi_84955614
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Stiemie het volgende:

Claudia ik had toen Linde geboren werd alleen maar jongensspul. We waren er zelf zo helemaal zeker van dat het een jongen werd :@
Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo? :o

Op de 20-weken-echo kan ik het denk ik nog wel hebben. Maar als ik er nu vanuit ga dat het een meisje is en het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn... oef!

Gelukkig krijg ik zoveel echo's dat ik het wel meer dan 3 keer bevestigd zie.
pi_84955651
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:48 schreef Jore het volgende:
Dat Kidscasepakje van Ivan herinner ik me nog wel, dat stond hem geweldig! Dat pakje van de nieuwe collectie vind ik ook heel mooi, maar het is wel duur zeg (¤59,95!). De jongensversie in aqua vind ik trouwens ook prachtig O+
Ja, hoo, ssst! Kun je dit nog even editen? Ik heb mijn vriend er net van overtuigd dat we dat pakje moeten hebben.
pi_84955685
O-)
pi_84955812
_O-
pi_84955878
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef oeke het volgende:

Huup, echt? Ik heb voornamelijk gekeken naar comfi. Zo had ik geen enkel spijkerstof ding voor Ko in 68 paste. omdat het me zo oncomfortabel leek als je de hele tijd moet liggen op van die knopen enzo.
Dus hij droeg vooral joggingbroekjes. O+
:N geen seconde bij stil gestaan!

Ik had er bijvoorbeeld ook eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat zo'n beebje de eerste tijd vooral ook slaapt in de kleertjes die hij/zij aanheeft en dat maat 62 wel ver weg klinkt maar dat ze daar vrij rap inzitten dus ik had best wel wat spullen die ik nu idd pas op zn vroegst in 68 zou kopen.
Amélie heeft het overigens niet veel gedragen hoor verder, maar het waren van die spullen die dan in de kast bleven liggen omdat ik steeds dacht van mja... dat kan toch haast niet lekker liggen?

Zo zit ik nu dus te dubben over een winterjasje in 56 voor als we terugkomen uit het ziekenhuis. Ik zie de baby al voor me als een soort gingerbreadman die geen kant op kan met de armpjes door de dikke stugge stof van een jasje :') Ik zit eraan te denken om maar gewoon een zacht warm vest te nemen en de wallaboo voetenzak te gebruiken, dat moet warm genoeg zijn en tegelijk toch nog comfi. of misschien moet ik maar gewoon thuis bevallen _O- nee seriously... hell no :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84955884
:D!

Waar zie je dat pakje in aqua, trouwens?
pi_84955900
Jore _O-
geniaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:03:26 #172
265732 Keshet
pi_84956129
Ik zat Jore's stukje te lezen en dacht al ' :? wat een rare opmerking' maar met verder lezen kom je een heel eind! _O-

Je kunt toch geen prijskaartje hangen aan de eerste herinneringen aan je kind? O-)
pi_84956213
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:N geen seconde bij stil gestaan!

Ik had er bijvoorbeeld ook eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan dat zo'n beebje de eerste tijd vooral ook slaapt in de kleertjes die hij/zij aanheeft en dat maat 62 wel ver weg klinkt maar dat ze daar vrij rap inzitten dus ik had best wel wat spullen die ik nu idd pas op zn vroegst in 68 zou kopen.
Amélie heeft het overigens niet veel gedragen hoor verder, maar het waren van die spullen die dan in de kast bleven liggen omdat ik steeds dacht van mja... dat kan toch haast niet lekker liggen?

Zo zit ik nu dus te dubben over een winterjasje in 56 voor als we terugkomen uit het ziekenhuis. Ik zie de baby al voor me als een soort gingerbreadman die geen kant op kan met de armpjes door de dikke stugge stof van een jasje :') Ik zit eraan te denken om maar gewoon een zacht warm vest te nemen en de wallaboo voetenzak te gebruiken, dat moet warm genoeg zijn en tegelijk toch nog comfi. of misschien moet ik maar gewoon thuis bevallen _O- nee seriously... hell no :')
Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoeken
Lotte!
Noah!
pi_84956237
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Was dat op gevoel of bleek dat ook uit de echo? :o

Op de 20-weken-echo kan ik het denk ik nog wel hebben. Maar als ik er nu vanuit ga dat het een meisje is en het bij de geboorte een jongen blijkt te zijn... oef!

Gelukkig krijg ik zoveel echo's dat ik het wel meer dan 3 keer bevestigd zie.
nee geen echo, alleen gevoel. Maar we waren er echt zelf 100% zeker van :')
pi_84956247
Hier (en bij dezelfde webshop hebben ze hem ook in het roze, mocht je je niet langer kunnen beheersen).
pi_84956325
Hm, dit is eigenlijk de enige foto die ik er van heb:

Dat is toen we uit het ziekenhuis kwamen

In principe was het zo-iets: http://www.cunda.de/Shop/(...)4391%27&pClr=%271%27 maar dan zonder de gebreide look
Lotte!
Noah!
pi_84956349
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoeken
Wij hadden Thomas ingeduffeld in een Lodger. Ook meer dan warm genoeg :Y
pi_84956369
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Jore het volgende:
Hier (en bij dezelfde webshop hebben ze hem ook in het roze, mocht je je niet langer kunnen beheersen).
Ah! Wat maf, ik was net nog op die site en toen vond ik het helemaal geen leuk pakje. De foto heeft me pas overtuigd. Maarja, maat 62 is toch te groot. Ik wil echt een pakje in maat 56. En die jongenskleur is inderdaad heel mooi.

Voor wie vooruit durft te kopen: ik ben met wat googelen onwijs goedkope kleding van Kidscase tegengekomen in de opruiming van kleding van afgelopen zomer.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:10:18 #179
298315 SacreCoeur
pi_84956427
Kidscase is vrij basic toch?

Ik heb trouwens ook een èèn pakje bewaard, maatje 56/62.. die MOET de 2de ook aan.
Want is nergens meer te krijgen, 't is wel girly dus bij een jongetje zou ik 't overslaan.
't Is een té hysterisch (ik vind rock 'n roll) pakje van Claessens, een roze panter velletje. xD
pi_84956501
Fluffy jasjes. :{w

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')