Wij hadden Thomas ingeduffeld in een Lodger. Ook meer dan warm genoegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Huups, wij hadden voor Lotte een heel fluffy jasje. Zal even een foto zoeken
Ah! Wat maf, ik was net nog op die site en toen vond ik het helemaal geen leuk pakje. De foto heeft me pas overtuigd. Maarja, maat 62 is toch te groot. Ik wil echt een pakje in maat 56. En die jongenskleur is inderdaad heel mooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:05 schreef Jore het volgende:
Hier (en bij dezelfde webshop hebben ze hem ook in het roze, mocht je je niet langer kunnen beheersen).
Jep. Ze adverteren met 'geraffineerde eenvoud'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Kidscase is vrij basic toch?
Imps & Elfs is ook zo fijn spul. Ook best wel basic, alleen vaak met een tekst op 't shirtje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Ze adverteren met 'geraffineerde eenvoud'.
Ik vind het ook reteduur voor 'basic', maar het lijkt me wel heel fijn spul.
Jammer, vooral meidenspul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier bijvoorbeeld een sale gevonden, oeke, maar ik heb alleen naar maat 56 gekeken.
Ik ook maar vind mezelf er te plomp voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, TF!
Zoiets als dat eerste zou ik ook wel voor mezelf willen, maar dan met lange mouwen.
Haha! over in 't oog springen gesproken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dat trouwens ook met Kik-Kid: leuk merk, maar waarom moet nou altijd dat labeltje met ster in het oog springen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ook maar vind mezelf er te plomp voor.
Dus trek ik mijn dochter alles aan wat ik zelf zou willen dragen en hou het zelf dan maar gewoon bij spijkerbroek en shirtje. Yay
Oh my!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha! over in 't oog springen gesproken.
Moet je de nieuwe collectie van Molo voor beeb meisjes eens bekijken.
Echt heerlijke hysterie.
Argh my eyesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha! over in 't oog springen gesproken.
Moet je de nieuwe collectie van Molo voor beeb meisjes eens bekijken.
Echt heerlijke hysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |