Ik wil hem ook niet serieus nemen.quote:
Zijn vader is vandaag opgenomen hij moet het ff kwijtquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet serieus nemen.![]()
Maar als je zoiets zegt tegen een nieuweling ben je gewoon aan het kuttekoppen, dat heb je hier tenminste niet.
Mag je het naderhand zelf schoon poetsen! Viespeuk!quote:
Dat mag wel hoorquote:
quote:
quote:
Oh nou oké.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn vader is vandaag opgenomen hij moet het ff kwijt![]()
Ian en ik zijn al bezig tegen hem hahaha
Wat een schatje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Ik heb de mediaplayer op ibood gekocht... voor mijn verjaardag alvastKadootje van mijn mannetje
Hij zei al dat hij je niet weg wou sturen hahahaquote:
ow dan moet ik ff terugzoeken, zoals gezegd ben erg moe dus alles tolt door mijn hoofdquote:
Verheven mormelquote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
hoi
Ik heb de mediaplayer op ibood gekocht... voor mijn verjaardag alvastKadootje van mijn mannetje
gomiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef crv het volgende:
ZeroMooi pakkie
[..]
Ik wilde mijne nog veranderen en had deze vanmorgen gemaakt maar nog niet gesubmit. Ik ga dus maar ff pakkie wisselen
Gij bent toch nog nie zo oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
Mexicaan gerimt?quote:
Poesiemauwquote:
ik heb een liedje gez\ongen... zodat ik niet op de meet hoef te zingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Eindelijk die OP in elkaar knutselen hoop ik
Ben benieuwd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een liedje gez\ongen... zodat ik niet op de meet hoef te zingen
Even uploaden
hoop ik oookquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Eindelijk die OP in elkaar knutselen hoop ik
Neem je voortaan verzoeknummers aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een liedje gez\ongen... zodat ik niet op de meet hoef te zingen
Even uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |